Stel je persoonlijke vraag #27

Is ook anders inderdaad. Combi magnetron vind ik mega kut, bakoven met magnetron functie is prima bij ruimtegebrek.

Ik denk niet dat sommige heeeel anders zijn. Maar dat ze op tv wel meer “aanstaan” dan zonder camera.

5 likes

Van Britt Dekker weet ik toevallig dat ze in het echt heel anders is, een studiegenoot heeft ook in Purmerend gewoond en zei dat ze zich duizend keer dommer voordoet dan ze is omdat dat typetje op tv beter werkt

4 likes

Ik denk dat de meesten ongeveer hetzelfde zijn als op tv, maar dat alles op tv aangedikt wordt. Ze spelen een typetje van zichzelf dat overdreven is, maar niet haaks staat op hoe ze echt zijn. Dat is mijn idee in elk geval.

10 likes

Oh ja ik had ook zo’n combi als jij hebt inderdaad, meerdere ovenstanden en daarnaast ook magnetron, maar dat noemden ze in de winkel ook gewoon een combimagnetron. Dus vandaar dat ik het ook weer als een combimagnetron bestempel.

1 like

Haha al die hippe dingen van de bank waren er nog niet toen ik klein was. :older_woman: Ik had zo eentje, een gele.

31 likes

Ik had deze, die kon je aansluiten op de computer en dan kon je spelletjes doen met je spaargeld :pleading_face:

afbeelding

16 likes

Ik had ook deze maar niet bij een rekening maar omdat mijn oma die (nadat ze al uit de roulatie waren) ergens gratis op de kop had getikt.
Ik had dan ook geen pas om dat ding open te maken (want geen rekening), dus ik maakte hem open met een broodmes :sweat_smile:
Ik vond het echt magisch hoe die munten altijd op de juiste plek belandden

2 likes

Oh dat is er nu ook. Dat noem je crypto currency traden😂

31 likes

Ik kreeg als kind ook een cadeautje als je je eigen rekening opende, of ik geloof elk jaar was een een spaarpot leegmaak dag en dan kreeg je ook een cadeautje.
Nu kreeg ik geen cadeautje maar een brief dat ik 0,5 % rente moet gaan BETALEN over mijn spaargeld, ook leuk. :cry:

4 likes

Boven de 100.000 of 150.000 euro he. Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar als je 50 euro moet betalen over je 160.000 vind ik je niet heel zielig :joy:

56 likes

Die had mijn vriend ook! Zijn even oud, dus was er toen al wel. Verschil tussen Rabobank en Postbank :grin:
Zijn moeder kwam er laatst mee aanzetten voor onze dochter, haha.

4 likes

Interessant hoor om te lezen wanneer iedereen op kraambezoek zou gaan haha. Ik zou dan weer beledigd zijn als mijn vriendinnen pas een week na m’n bevalling zouden appen :grinning_face_with_smiling_eyes: een ding is volgens mij wel universeel: niet te lang blijven hangen op kraambezoek

3 likes

En anders kookt ie zelf maar :p.

1 like

Ik deze in het rood :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Niet zielig maar wel een beetje stom.
En voor de inkomstenbelasting doen ze nog alsof je een rendement behaalt met je spaargeld, omdat het allemaal moeilijk is om te checken :thumbsup:
Kan je inderdaad beter een tweede huis kopen ofzo.

Kan jij vissticks krokant bakken?

• Ja, ik ben een keukenprinses :woman_cook:
  • NĂ©e, Ik kan het ook niet

0 stemmers

Ik heb altijd van die vieze slappe sticks.

Nee volgens mij moet je dan gewoon meer olie gebruiken dat je ze een soort van gaat frituren (maar dat wil ik niet) of je kan ze in de oven doen, maar dan is het toch nooit helemaal hetzelfde.

3 likes

Je moet ze laten zwemmen in olie

14 likes

Heel veel (milde of normale, niet extra vierge) olijfolie, het vuur vrij hoog zetten en de pan goed heet laten worden voor je ze er in doet. Krokante zeesticks gegarandeerd :fire:

3 likes