Lang leven een airfryer.
Ik heb al echt vaak Manuka honing aangeraden voor mensen met een wondje die niet goed geneest of als je een brandwond hebt. En dan de medische variant zoals medihoney. Dit spul werkt echt zooo goed. Ik had zelf een wondje die niet genas en waar een verharde dode laag huid op lag (sorry misschien moet dit naar tmi haha) en dat moest eigenlijk worden weggesneden maar ik had geen verzekering. Ik las dat ze in sommige ziekenhuizen medihoney gebruiken dus ik had het geprobeerd en het werkte binnen een paar dagen ik was zo blij. Het geneest ook sneller en met minder littekens.
En ik weet niet of dit in Nederland verkrijgbaar is maar âthe pink stuffâ is zoân potje met schoonmaakmiddel en het werkt echt zo goed. Vlekken/vegen die er met een schuursponsje of zoân magic spons zelfs niet afgaan zijn met dit spul zo schoon!
KOKOSCOLA VAN DE JUMBO
En nu niet vragen van âheh bestaat dat?â, want ik zit constant te zeggen dat dat mn verslaving is.
Oh en ga nou allemaal es ff die Thaise Bioré body serum kopen en niet meer zeuren over plakkerige zonnebrand
Ik heb lippenbalsem met manuka honing, heeft me echt gered toen de vellen eraan hingen mijn mondhoeken scheurde. Echt fantastisch spul! Ook via via als tip gekregen.
Zou dat ook werken op je gezicht ter voorkoming van acne littekens?
Haat jij je vrienden?
Oeh is het toevallig deze? want ik zoek nog een nieuwe lippenbalsem. Dr. Organic Manuka Lipbalm kopen bij Holland & Barrett
Ik gebruik toevallig zelf nachtcreme met manuka honing omdat ik nu fan ben. Ik heb het idee dat het wel goed is voor je huid maar ik denk niet dat het acne littekens zou voorkomen. Je moet de wond namelijk vochtig houden, dus honing en dan de pleister erop. Op deze manier krijg je minder snel een litteken of minder heftig litteken. Dat zou betekenen dat je de hele dag zoân patch op je acne zou moeten houden haha.
Worth a shot . Welke nachtcrĂšme gebruik je? Of is het een exclusief amerikaans merk?
Ja!
Nee haha het is een merk uit Nieuw-Zeeland, waar Manuka honing ook vandaan komt! Het heet Essano maar ik ken het merk verder eigenlijk niet, ik zag Manuka honing staan dus ik kocht het
Wat zeg jij?
- Beurs
- Portemonnee
- Portefeuille (heb ik dit goed gespeld?)
0 stemmers
Ik zei eerst altijd beurs (kom uit zuid limbo, woon nu in midden) en mensen keken me echt aan alsof ik gek was.
Ik zei ook altijd beurs (kom uit Friesland) en mijn vriend vond dat ook raar
Potjandoedels val ik nu door de mand
âKnipâ hoor ik hier ook veel.
Ik zeg porto maar dat klinkt echt kut en raad ik niemand anders aan
Hier nog een Dr. Beckmann fan. Mijn vrienden en collegaâs denken dat ik aandelen heb (in werkelijkheid draag ik 80% van de tijd witte kledij en kan ik niet eten zonder te morsen).
Dit is wel een van de dingen die ik als limbo blijf zeggen en mensen me raar aan blijven kijken. Sommige dingen leer je heel snel af (watblief), maar andere worden blijven gewoon hangen
Mân vader heeft een aantal jaar geleden propolis ontdekt, dat is de soort natuurlijke anti biotica die bijen maken en hij smeerde het echt ooooveral op haha. Als je ziek was; paar druppels propolis op een lepel honing: slik maar door. Als je een wondje had: propolis erop.
Maar ik had ook wel het idee dat het oprecht werkte! Bijen zijn magische wezentjes
Dat klinkt als mijn ultieme vakantie.
Als je aanraders hebt qua hotels, mag je ze zeker pmâen