Stel je persoonlijke vraag #27

Oeh is het toevallig deze? want ik zoek nog een nieuwe lippenbalsem. Dr. Organic Manuka Lipbalm kopen bij Holland & Barrett

Ik gebruik toevallig zelf nachtcreme met manuka honing omdat ik nu fan ben. Ik heb het idee dat het wel goed is voor je huid maar ik denk niet dat het acne littekens zou voorkomen. Je moet de wond namelijk vochtig houden, dus honing en dan de pleister erop. Op deze manier krijg je minder snel een litteken of minder heftig litteken. Dat zou betekenen dat je de hele dag zo’n patch op je acne zou moeten houden haha.

1 like

Worth a shot :rofl:. Welke nachtcrème gebruik je? Of is het een exclusief amerikaans merk?

Ja!

Nee haha het is een merk uit Nieuw-Zeeland, waar Manuka honing ook vandaan komt! Het heet Essano maar ik ken het merk verder eigenlijk niet, ik zag Manuka honing staan dus ik kocht het :grimacing:

2 likes

Wat zeg jij?

• Beurs
  • Portemonnee
  • Portefeuille (heb ik dit goed gespeld?)

0 stemmers

Ik zei eerst altijd beurs (kom uit zuid limbo, woon nu in midden) en mensen keken me echt aan alsof ik gek was.

6 likes

Ik zei ook altijd beurs (kom uit Friesland) en mijn vriend vond dat ook raar :joy:

5 likes

Potjandoedels val ik nu door de mand

15 likes

“Knip” hoor ik hier ook veel.

9 likes

Ik zeg porto maar dat klinkt echt kut en raad ik niemand anders aan

6 likes

Hier nog een Dr. Beckmann fan. Mijn vrienden en collega’s denken dat ik aandelen heb (in werkelijkheid draag ik 80% van de tijd witte kledij en kan ik niet eten zonder te morsen).

5 likes

Dit is wel een van de dingen die ik als limbo blijf zeggen en mensen me raar aan blijven kijken. Sommige dingen leer je heel snel af (watblief), maar andere worden blijven gewoon hangen

2 likes

Dat klinkt als mijn ultieme vakantie.
Als je aanraders hebt qua hotels, mag je ze zeker pm’en :sunglasses:

1 like

De gembershampoo van The Body Shop.

3 likes

Heb jij al plannen voor Hemelvaartsdag?

• Ik ben niet vrij
  • Het terras op
  • Winkelen
  • Met vrienden/familie afspreken
  • De natuur in
  • Sporten
  • Op vakantie
  • Anders

0 stemmers

Ben jij de vrijdag na Hemelvaart vrij?

• Ja
  • Nee
  • Deels

0 stemmers

Ik ben wel vrij maar niet perse vanwege Hemelvaart (horeca). Wel leuk dat andere mensen dan ook eens vrij zijn doordeweeks dus ik ga bij een vriendin op bezoek en daar eten :blush:

3 likes

Ik ga naar het tuincentrum en daarna de voortuin aanpakken :smile:

5 likes

1000% would recommend!

2 likes

Vrij omdat ik dan nog vakantie heb haha, anders echt niet.

1 like

Kun je wel winkelen op hemelvaart? zou wel iets voor mij zijn om naar de stad te gaan en er dan achter te komen dat alles gesloten is

1 like