Stel je persoonlijke vraag #27

Nou normaal staat je baas en de overheid wel (deels of voor een bepaalde periode) garant als er iets gebeurd. Pensioen, ziektewet etc.
Maargoed dat was mijn punt niet zoals ik al zei :stuck_out_tongue:

@Crusti_Croc dit soort zaken hebben niet met de bank zelf te maken toch?
Ze doen natuurlijk ook goede dingen, en dus was de post niet zo serieus. Maar mis tussen al die serieuze bankgeld/zaken gewoon die zorgeloze leuke spaarvarkentjes en speelgoedkassatjes :relaxed: Was zelfs echt een uitje om dan naar de bank te mogen enzo, nostalgie.

Samsung the Frame tv.

6 likes

Gelukkig, ik schrok al

11 likes

Satisfyer! :raising_hand_woman:

14 likes

Ik heb toevallig vanavond vissticks gegeten en ik wilde ze in de oven doen. Ik had alleen geen bakpapier meer dus ik dacht ik doe aluminium folie, was ook geen strak plan. Ze zaten er aan vast geplakt :joy: ze waren wel krokant dat dan wel :joy:

1 like

Haha, nou ja ik vond die disclaimer nodig omdat steeds meer mensen die ik volg(de) op Instagram geurolie / YL de hemel in prijzen alsof het het beste ooit is, en de oplossing voor elk probleem. Inclusief dagelijkse snuifsessies.
Ik word er een beetje kriebelig van. :sweat_smile:

1 like

Lang leven een airfryer.

1 like

Ik heb al echt vaak Manuka honing aangeraden voor mensen met een wondje die niet goed geneest of als je een brandwond hebt. En dan de medische variant zoals medihoney. Dit spul werkt echt zooo goed. Ik had zelf een wondje die niet genas en waar een verharde dode laag huid op lag (sorry misschien moet dit naar tmi haha) en dat moest eigenlijk worden weggesneden maar ik had geen verzekering. Ik las dat ze in sommige ziekenhuizen medihoney gebruiken dus ik had het geprobeerd en het werkte binnen een paar dagen ik was zo blij. Het geneest ook sneller en met minder littekens.

En ik weet niet of dit in Nederland verkrijgbaar is maar “the pink stuff” is zo’n potje met schoonmaakmiddel en het werkt echt zo goed. Vlekken/vegen die er met een schuursponsje of zo’n magic spons zelfs niet afgaan zijn met dit spul zo schoon!

9 likes

KOKOSCOLA VAN DE JUMBO

En nu niet vragen van “heh bestaat dat?”, want ik zit constant te zeggen dat dat mn verslaving is.
Oh en ga nou allemaal es ff die Thaise Bioré body serum kopen en niet meer zeuren over plakkerige zonnebrand

4 likes

Ik heb lippenbalsem met manuka honing, heeft me echt gered toen de vellen eraan hingen mijn mondhoeken scheurde. Echt fantastisch spul! Ook via via als tip gekregen.

1 like

Zou dat ook werken op je gezicht ter voorkoming van acne littekens?

Haat jij je vrienden?

5 likes

Oeh is het toevallig deze? want ik zoek nog een nieuwe lippenbalsem. Dr. Organic Manuka Lipbalm kopen bij Holland & Barrett

Ik gebruik toevallig zelf nachtcreme met manuka honing omdat ik nu fan ben. Ik heb het idee dat het wel goed is voor je huid maar ik denk niet dat het acne littekens zou voorkomen. Je moet de wond namelijk vochtig houden, dus honing en dan de pleister erop. Op deze manier krijg je minder snel een litteken of minder heftig litteken. Dat zou betekenen dat je de hele dag zo’n patch op je acne zou moeten houden haha.

1 like

Worth a shot :rofl:. Welke nachtcrĂšme gebruik je? Of is het een exclusief amerikaans merk?

Ja!

Nee haha het is een merk uit Nieuw-Zeeland, waar Manuka honing ook vandaan komt! Het heet Essano maar ik ken het merk verder eigenlijk niet, ik zag Manuka honing staan dus ik kocht het :grimacing:

2 likes

Wat zeg jij?

• Beurs
  • Portemonnee
  • Portefeuille (heb ik dit goed gespeld?)

0 stemmers

Ik zei eerst altijd beurs (kom uit zuid limbo, woon nu in midden) en mensen keken me echt aan alsof ik gek was.

6 likes

Ik zei ook altijd beurs (kom uit Friesland) en mijn vriend vond dat ook raar :joy:

5 likes

Potjandoedels val ik nu door de mand

15 likes