Stel je persoonlijke vraag #27

“Knip” hoor ik hier ook veel.

9 likes

Ik zeg porto maar dat klinkt echt kut en raad ik niemand anders aan

6 likes

Hier nog een Dr. Beckmann fan. Mijn vrienden en collega’s denken dat ik aandelen heb (in werkelijkheid draag ik 80% van de tijd witte kledij en kan ik niet eten zonder te morsen).

5 likes

Dit is wel een van de dingen die ik als limbo blijf zeggen en mensen me raar aan blijven kijken. Sommige dingen leer je heel snel af (watblief), maar andere worden blijven gewoon hangen

2 likes

M’n vader heeft een aantal jaar geleden propolis ontdekt, dat is de soort natuurlijke anti biotica die bijen maken en hij smeerde het echt ooooveral op haha. Als je ziek was; paar druppels propolis op een lepel honing: slik maar door. Als je een wondje had: propolis erop.

Maar ik had ook wel het idee dat het oprecht werkte! Bijen zijn magische wezentjes

3 likes

Dat klinkt als mijn ultieme vakantie.
Als je aanraders hebt qua hotels, mag je ze zeker pm’en :sunglasses:

1 like

De gembershampoo van The Body Shop.

3 likes

Heb jij al plannen voor Hemelvaartsdag?

• Ik ben niet vrij
  • Het terras op
  • Winkelen
  • Met vrienden/familie afspreken
  • De natuur in
  • Sporten
  • Op vakantie
  • Anders

0 stemmers

Ben jij de vrijdag na Hemelvaart vrij?

• Ja
  • Nee
  • Deels

0 stemmers

Ik ben wel vrij maar niet perse vanwege Hemelvaart (horeca). Wel leuk dat andere mensen dan ook eens vrij zijn doordeweeks dus ik ga bij een vriendin op bezoek en daar eten :blush:

3 likes

Ik ga naar het tuincentrum en daarna de voortuin aanpakken :smile:

5 likes

1000% would recommend!

2 likes

Vrij omdat ik dan nog vakantie heb haha, anders echt niet.

1 like

Kun je wel winkelen op hemelvaart? zou wel iets voor mij zijn om naar de stad te gaan en er dan achter te komen dat alles gesloten is

1 like

Ik heb volgende week een tentamen dus ga de hele dag in de bibliotheek studeren. :sob: Het is normaal sinds Corona altijd moeilijk om een plekje te reserveren, maar nu ging dat lekker makkelijk omdat iedereen natuurlijk vrij heeft. Bijkomend voordeel!

Rataplan is open en ik ga daar shoppen lolz :joy:

2 likes

Je bent op een kring verjaardag en de host noemt de taarten op wat kies je.

• Slagroomtaart
  • Kersenvlaai
  • Rijstevlaai
  • Abrikozenvlaai
  • Appeltaart
  • Chocoladetaart
  • Monchoutaart
  • Kwarktaart

0 stemmers

Kan eigenlijk niet kiezen tussen monchou en abrikozen vlaai, dus zou van allebei een dun stukje vragen? :nerd_face:

6 likes

Als je op mijn verjaardag zou komen zeker! Dan kan ik zelf niet kiezen tussen appeltaart en abrikozenvlaai.

3 likes

Ik vind dit wel een hele uitgebreide selectie voor een kringverjaardag moet ik zeggen

45 likes

Jaa ik ook maar het liep een beetje uit de hand ik dacht steeds ohjaa maar die taart is ook lekker.

17 likes