Ik zou zeggen ‘oh wat veel keuze joh, klinkt allemaal heerlijk! Doe mij maar een stukje rijstevlaai!’
Ik zou denken ‘gvrdmm zoveel taarten maar geen hazelnootschuimtaart?!’
Ik zou zeggen ‘oh wat veel keuze joh, klinkt allemaal heerlijk! Doe mij maar een stukje rijstevlaai!’
Ik zou denken ‘gvrdmm zoveel taarten maar geen hazelnootschuimtaart?!’
Bijna all3maal komen uit de supermarkt behalve monchou hahaha
Ik skip vaak de taart en wacht tot de borrelsnacks op tafel staan
Ik kom er door deze vraag achter dat kwarktaart en monchoutaart niet hetzelfde is.
Haha zodra we gevaccineerd zijn kan ik wel taarten bakken voor de FF kringverjaardag, dan kun je alle taart eten die je wilt!
Haha dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk. Was het niet van plan, maar vermoed hier dat de stad (grote stad) wel open is
Geen verrassing dat ik nu op 1 sta, als ik jullie was zou ik ook niet bij mij komen eten
Goed gegokt! Ben picky eater. Een ergernis die ik vaak voorbij zie komen hier op het forum dus daarom deel ik nooit foto’s, gerechten of tips
Eigenlijk vind ik het gewoon? Niet perse lang of kort maarja gewoon het is wat het is.
Wordt gezellig bij mij thuis
Ik als onwetende: wat maakt deze shampoo zo fijn? En ruikt ie ook erg naar gember of valt dat mee?
het is een anti-roos shampoo!
ik werd zelf echt helemaal gek van de jeuk + je zag het gewoon zitten wat er vies uit ziet maar ik ben geen fan van head & shoulders en andere dingen werkten niet
na volgens mij anderhalve week wassen met dit viel me ineens op dat ik geen jeuk meer had (ik was mn haar 2x per week)
heb wel ook die conditioner erbij gebruikt en die elke keer goed op mn hoofdhuid geschrobt
en de geur is niet super erg gember, zou ook niet zeggen dat het naar niks ruikt, maar ik ben zelf gemberfan en van mij had de geur sterker gemogen
Echt te veel mensen vroegtijdig kwijtgeraakt om het leven lang te vinden.
Ah, thanks voor de tip! Ik heb enorm last van een jeukende hoofdhuid en gebruik nu al tijden de itchy flaky scalp shampoo, maar die is alleen te krijgen via LookFantastic en heb niet heel veel zin om daar te bestellen (plus hij was mega duur). Heb ook het idee dat ie niet meer zo goed werkt of dat mijn hoofdhuid gewend is geraakt aan die shampoo… geen idee of dat kan.
Ik ga deze meteen bestellen, kijken of het wat voor me doet.
Favoriete Weasley
0 stemmers
En dan makkaroni (niet te verwarren met macaroni) voorgeschoteld krijgen zeker.
en waarom wel fred en niet george??
@Skadi @Foucher @Printemps @lisaanna @Jeccat
voor mij zijn zij echt inwisselbaar
Omdat het niet meerkeuze was haha
Dan wordt het een ander verhaal. Voor zo’n restaurant-waardige ervaring… sign me up!