Favo Younger personage
- Kelsey
- Liza
- Maggie
- Diana
- Josh
- Lauren
- Caitlin
- Charles
- Een ander niet boeiend personage
- ?
- Quinn
- Zane
- Enzo
- Clare
0 stemmers
Favo Younger personage
0 stemmers
Hij is eigenlijk gewoon tito
Aart
Ik wil alleen bij @jinxy met haar snackla eten. Was zij toch? En hoezo is ze weg?
Die woonde nog niet in Sesamstraat toen ik ernaar keek Of moet ik nu naar het Ik voel me oud-topic?
Hahaha was ook al weg toen ik het keek, maar ze is zo cute
100% Zuko.
Ik had van jou ook niets anders geaccepteerd!
Ik weet nog dat ze hem kregen van sinterklaas. Beste dag van mn leven.
Vind het ook zo stom elke keer als Harvey haar weer eens moet beschermen en dan ook nog gaat zoenen met dr. Hij was met die psychologe veel leuker
Vind je jezelf introvert of extravert? Kies wat het meest dichtbij zit.
0 stemmers
Dat is volgens mij idd een van de belangrijkste facetten, en ik lees dat er ook wel in. Dat opkomen voor jezelf heeft volgens mij niks te maken met introvert/extravert. Een introvert die echt veel praat herken ik zelf niet zo als een introvert.
Oh je hebt je berichtje verwijderd @ellegirltalk
Ik ben 100% introvert in de zin dat met mensen omgaan me veel energie kost, en ik oplaad door alleen te zijn. Hangt voor mij alleen niet samen met het wel/niet leuk vinden om met mensen om te gaan. Dat vind ik hartstikke leuk, moet daarna alleen bijkomen omdat ik kapot ben Kan me dus niet helemaal vinden in de wiki beschrijving haha
Assertief had ik zo vertaald, maar heeft een bredere uitleg natuurlijk wel.
Oh ik ken wel mensen die veel praten maar bij borrels ook snel naar huis willen (anderen + me :p)
Ja precies dit!
Ik vind het leuk om naar feestjes te gaan ofzo maar daarna moet ik gewoon even tijd voor mijzelf hebben.
En als introvert kan ik ook enthousiast zijn en voor mijzelf opkomen hoor!
@Echo ja zo zie ik het ook! Dan lees ik de wikibeschrijving toch anders dan jullie. Ik ben het helemaal met jullie eens. Introversie heeft niks te maken met voor jezelf opkomen/enthousiasme kunnen hebben/mensen wel of niet leuk vinden. Ik haal het wel even weg anders!
@ellegirltalk ik praat ook veel met mensen bij borrels, maar het liefst 1 op 1, en dan 90% van de tijd meteen deep dive over gevoelens/filosofie/whatever. Weinig interesse in small talk, ik ben daar ook slecht in. Heb jij dat ook?
Er zijn echt maar een paar mensen in mijn sociale kring met wie ik (vaak en/of lang) samen kan/wil zijn zonder daarna helemaal kapot te zijn. Verschilt ook per vriendin en familielid. Dus ik twijfel tussen 100% introvert en 75% introvert. Dingen als bedrijfsuitjes, netwerkevents etc vind ik verschrikkelijk. Ik ben ook heel slecht in small talk, vooral in grote groepen. Maar verlegen zou ik mezelf dan weer totaal niet noemen. In kleinere nieuwe groepen praat ik dan juist weer snel veel omdat ik het anders ongemakkelijk vind.
Nee vind het tegenwoordig wel steeds leuker! Denk doordat mijn gedachten soms al zwaar genoeg zijn, dan vind ik onzingesprekken over tvseries ofzo wel leuk. Voor max een paar uurtjes. Daarna wil ik weer me myself and I of iemand die ik ken en waarbij ik niks hoef/moet.
En heb ook wel gemerkt dat small talk helpt om een âbandâ te creĂ«ren, dus het is ook wel nuttig dat ik het nu leuker vind dan paar jaar terug.