Als je nogmaals op stem tonen klikt, kan je je stem aanpassen.
Ja, en nu nog steeds
Ooit waren mijn moeder, zusje en ik bij de Mcdonalds en toen kregen wij meerdere happymealspeeltjes mee omdat de man achter de balie mijn moeder leuk vond.
Dat zijn de voordelen.
Nee maar mijn vader wel een dilf (en nog steeds) 🥲
Haha doet me denken aan iets. Mijn ouders deden altijd samen boodschappen bij de -toen nog- C100. En mijn moeder is best wel iemand die altijd gesprekken aanknoopt met random mensen, en dus ook met de vrouw achter de kassa (was ook een beetje de leeftijd van mijn ouders). Uiteindelijk is daar een soort van ‘vriendschap’ uit ontstaan en kwam die vrouw ook regelmatig bij ons thuis op de koffie (op een gegeven moment echt wekelijks). Ze vroeg elke keer honderd dingen over mijn vader enzo en wat voor soort man hij was en blablabla. Ook was het best wel vreemd dat als hij niet thuis was dat ze dan niet zo lang bleef, en ineens was de ‘vriendschap’ ook weer over. Had ze dus opgebiecht aan mijn moeder dat ze verliefd begon te worden op mijn vader Mijn vader netjes uitleggen dat het niks ging worden maar mijn moeder was er meteen klaar mee haha.
Heb jij een boormachine in huis?
- Ja, en ik kan er ook mee overweg
- Ja, maar gebruik hem zelf niet
- Nee, maar ik gebruik er weleens 1
- Nee, en ik gebruik er ook nooit 1
0 stemmers
Hoe moet ik dat voor mij zien? Wat vind jij echt belangrijk qua gespreksstof? Wil je het dan direct over de politiek hebben of de zin van het leven?
Ik was een heel verhaal aan het typen, maar feit is dat hersenen anders werken en dat dit soort dingen daarmee te maken hebben. Die anders werkende hersenen krijgen dan een label introvert of extravert. Kan je onzin vinden, maar dit is gewoon allang wetenschappelijk onderzocht. Beetje lame om dan met dat soort termen te gaan strooien. Ik verhuis wel naar het impopulaire meningen topic
Hoe goed kan jij dealen met drukke dagen en stress?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Op café is in de kroeg denk ik? Dan, ligt eraan hoe dronken je bent. Heel dronken is filosofische praat hartstikke leuk.
Voor katteneigenaren: mag je kat bij je in bed slapen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Voor hondeneigenaren: mag je hond bij je in bed slapen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
- Ik heb een ander huisdier wat in mijn bed mag slapen, namelijk …
0 stemmers
Als mn vriend blijft slapen mag ze niet op bed echt mega flauw van hem
Nu mis ik een kat in bed, zo gezellig
Wil je de mijne? Ze miauwt je alleen s’nachts wel wakker of krabt aan de deuren omdat ze aandacht wil.
Ik denk altijd dat ik er niet goed tegenkan maar eigenlijk ben ik alle stress van de werkdag 's avonds alweer kwijt dus ik geef mezelf een 7,44.
Als je in een productieve bui bent en er nadert een deadline (niet dat het de volgende dag al ad moet, maar wel relatief snel). Wat is het maximum aantal uur dat jij achter elkaar (zonder pauzes van langer dan 10 minuten) productief daarmee bezig kan zijn?
- 1-2 uur
- 3-4 uur
- 5-6 uur
- 7-8 uur
- 9-10 uur
- 11-12 uur
- 13-14 uur
- 15-16 uur
- 17-18 uur
- 19 uur of langer
0 stemmers
Haha ja hoor kom maar door! Ik wil heel graag een katje maar mijn vriend wil het niet. Die wil liever een hond en die wil ik liever niet
Vind honden gewoon iets teveel gedoe momenteel
Snap ik echt. Ik woon nog bij mijn ouders, bij mijn vader heb ik een kat en mijn moeder heeft een hond. Ik vind een hond heel erg leuk, maar zou nooit zelf de verantwoordelijkheid nemen om er voor een te zorgen… wat een werk.
Haha ja, maar ook hoe meer dronken ik ben hoe lager de grens komt te liggen voordat ik een gesprek ‘filosofisch’ vind