Goed idee
Ik heb chronische buikpijn gekregen door de stress (gelukkig nu wel hulp en het helpt) maar pfff ik dacht toch echt wel dat ik er beter tegen kon.
Dat is echt niet meer alleen zo. Als je echt geĆÆnteresseerd bent kan ik je het boek aanraden wat hierboven genoemd is. Er staan honderden verwijzingen naar onderzoeken in.
Heb meteen wonderwall in mijn hoofd, beeeeeeedankt
Ben jij vaak bij feestjes geweest waar iemand spontaan Wonderwall begon te spelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik associeer spontaan Wonderwall spelen op je gitaar vooral met hostels. Ik heb het zo goed als iedere keer meegemaakt als ik in een hostel sliep. Dat is ook de reden dat ik dat nu niet meer graag doe.
Zoān dubbel gevoel als ik dit lees haha, zowel heel blij als heel erg teleurgesteld dat ik al zo lang niet op zoān feestje ben geweest
@tessel niet spontaan als in je zit gewoon lekker te kletsen en opeens zet iemand Wonderwall in. Maar als op borrels/bbq/feestje/verjaardag er een gitaar bijgepakt wordt dan komt ie wel echt altijd voorbij. Misschien onpopulaire mening maar ik vind het nooit zo erg. Love Oasis, love Wonderwall.
Escalerende ruzies over niks tussen vriendinnen waarbij ze dan het gaan goedmaken door een heart to heart āja maar ik dacht juist dat jij mij haatte doordat je blablaā en dan zo ānee, lieverd, love you, natuurlijk nietā. Dat slurpt echt de levenslust uit me.
En nog ff over die stressbestendigheidsvraag, als ik zo zit te kijken dan denk ik dat sommige mensen zichzelf minder neurotisch schat dan ze overkomen in hun posts hier.
En nog wat, ik weet niet of ik een goed beeld van smalltalk heb? Want voor mijn gevoel is dat praten over het weer/je vakantie/oppervlakkigheden uit het nieuws etc? Want als het kletsen is over waar je een hekel aan hebt dan kan ik het wel.
Tbs
- Terbeschikkingstelling
- The body shop
0 stemmers
Smalltalk is toch gewoon dat je een beetje random gaat kletsen of vanalles en vaak genoeg gaat het dan naar onderwerpen die misschien wel wat meer diepgang hebben.
Oh god ja, in elk hostel in AustraliĆ« zat er wel ƩƩn die al 26 weken in de slaapzaal āwoondeā en elke avond zān gitaar tevoorschijn toverde om Wonderwall te spelen.
Er was er ook eentje die non stop Jolene speelde, dat vond ik dan wel weer leuk.
Maar love hostels verder.
- Oasis - Wonderwall
- Krezip - I would stay
- Snow Patrol - Run
- Radiohead - Creep
- Coldplay - The Scientist
- Keane - Somewhere only we know
- Ik weiger echt pertinent en word nog liever het hostel uitgekickt en op een trein naar huis gezet dan dit
- Anders namelijk:
0 stemmers
Wagon wheel, ook zoān klassieker.
I canāt help myself - Kelly familie.
Mijn kat mag bij ons in bed slapen maar ze doet het nooit
Altijd dezelfde jongen op elk feestje weer dezelfde drie liedjes.
Alles van dit is even kut š„²
Oh ik heb juist hetzelfde beeld als @Janniebeton. Dat smalltalk juist puur is om maar iets tegen elkaar te zeggen als je toevallig ergens samen op hetzelfde moment bent en moet wachten ergens op, terwijl je helemaal niet met diegene per se wilt praten. En niet alles behalve wetenschap ofzo. De lijst die @grace noemt klinkt heerlijk
Ik kon altijd āprimaā dealen met drukke dagen en stress, totdat ik burn-out klachten kreeg. En toen ging dat ineens niet meer