Voor katteneigenaren: mag je kat bij je in bed slapen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Voor hondeneigenaren: mag je hond bij je in bed slapen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
- Ik heb een ander huisdier wat in mijn bed mag slapen, namelijk …
0 stemmers
Voor katteneigenaren: mag je kat bij je in bed slapen?
0 stemmers
Voor hondeneigenaren: mag je hond bij je in bed slapen?
0 stemmers
0 stemmers
Als mn vriend blijft slapen mag ze niet op bed echt mega flauw van hem
Nu mis ik een kat in bed, zo gezellig
Wil je de mijne? Ze miauwt je alleen s’nachts wel wakker of krabt aan de deuren omdat ze aandacht wil.
Ik denk altijd dat ik er niet goed tegenkan maar eigenlijk ben ik alle stress van de werkdag 's avonds alweer kwijt dus ik geef mezelf een 7,44.
Als je in een productieve bui bent en er nadert een deadline (niet dat het de volgende dag al ad moet, maar wel relatief snel). Wat is het maximum aantal uur dat jij achter elkaar (zonder pauzes van langer dan 10 minuten) productief daarmee bezig kan zijn?
0 stemmers
Haha ja hoor kom maar door! Ik wil heel graag een katje maar mijn vriend wil het niet. Die wil liever een hond en die wil ik liever niet
Vind honden gewoon iets teveel gedoe momenteel
Snap ik echt. Ik woon nog bij mijn ouders, bij mijn vader heb ik een kat en mijn moeder heeft een hond. Ik vind een hond heel erg leuk, maar zou nooit zelf de verantwoordelijkheid nemen om er voor een te zorgen… wat een werk.
Haha ja, maar ook hoe meer dronken ik ben hoe lager de grens komt te liggen voordat ik een gesprek ‘filosofisch’ vind
Goed idee
Ik heb chronische buikpijn gekregen door de stress (gelukkig nu wel hulp en het helpt) maar pfff ik dacht toch echt wel dat ik er beter tegen kon.
Dat is echt niet meer alleen zo. Als je echt geïnteresseerd bent kan ik je het boek aanraden wat hierboven genoemd is. Er staan honderden verwijzingen naar onderzoeken in.
Heb meteen wonderwall in mijn hoofd, beeeeeeedankt
Ben jij vaak bij feestjes geweest waar iemand spontaan Wonderwall begon te spelen?
0 stemmers
Ik associeer spontaan Wonderwall spelen op je gitaar vooral met hostels. Ik heb het zo goed als iedere keer meegemaakt als ik in een hostel sliep. Dat is ook de reden dat ik dat nu niet meer graag doe.
Zo’n dubbel gevoel als ik dit lees haha, zowel heel blij als heel erg teleurgesteld dat ik al zo lang niet op zo’n feestje ben geweest
@tessel niet spontaan als in je zit gewoon lekker te kletsen en opeens zet iemand Wonderwall in. Maar als op borrels/bbq/feestje/verjaardag er een gitaar bijgepakt wordt dan komt ie wel echt altijd voorbij. Misschien onpopulaire mening maar ik vind het nooit zo erg. Love Oasis, love Wonderwall.
Escalerende ruzies over niks tussen vriendinnen waarbij ze dan het gaan goedmaken door een heart to heart “ja maar ik dacht juist dat jij mij haatte doordat je blabla” en dan zo “nee, lieverd, love you, natuurlijk niet”. Dat slurpt echt de levenslust uit me.
En nog ff over die stressbestendigheidsvraag, als ik zo zit te kijken dan denk ik dat sommige mensen zichzelf minder neurotisch schat dan ze overkomen in hun posts hier.
En nog wat, ik weet niet of ik een goed beeld van smalltalk heb? Want voor mijn gevoel is dat praten over het weer/je vakantie/oppervlakkigheden uit het nieuws etc? Want als het kletsen is over waar je een hekel aan hebt dan kan ik het wel.
Tbs
0 stemmers
Smalltalk is toch gewoon dat je een beetje random gaat kletsen of vanalles en vaak genoeg gaat het dan naar onderwerpen die misschien wel wat meer diepgang hebben.