Stel je persoonlijke vraag #27

Oh god ja, in elk hostel in Australië zat er wel één die al 26 weken in de slaapzaal ‘woonde’ en elke avond z’n gitaar tevoorschijn toverde om Wonderwall te spelen.

Er was er ook eentje die non stop Jolene speelde, dat vond ik dan wel weer leuk.

Maar love hostels verder.

10 likes
Dronken in een hostel met een akoestische gitaar tot je beschikking zet jij het liefst deze emo knaller meezinger in:
  • Oasis - Wonderwall
  • Krezip - I would stay
  • Snow Patrol - Run
  • Radiohead - Creep
  • Coldplay - The Scientist
  • Keane - Somewhere only we know
  • Ik weiger echt pertinent en word nog liever het hostel uitgekickt en op een trein naar huis gezet dan dit
  • Anders namelijk:

0 stemmers

1 like

Wagon wheel, ook zo’n klassieker.

2 likes

I can’t help myself - Kelly familie.

13 likes

Mijn kat mag bij ons in bed slapen maar ze doet het nooit :cry:

2 likes

Altijd dezelfde jongen op elk feestje weer dezelfde drie liedjes. :cry:

Alles van dit is even kut 🥲

1 like

Oh ik heb juist hetzelfde beeld als @Janniebeton. Dat smalltalk juist puur is om maar iets tegen elkaar te zeggen als je toevallig ergens samen op hetzelfde moment bent en moet wachten ergens op, terwijl je helemaal niet met diegene per se wilt praten. En niet alles behalve wetenschap ofzo. De lijst die @grace noemt klinkt heerlijk :joy:

3 likes

Ik kon altijd “prima” dealen met drukke dagen en stress, totdat ik burn-out klachten kreeg. En toen ging dat ineens niet meer :woman_shrugging:

1 like

Dit ja. Nu kan de was doen al teveel stress opleveren haha :sweat_smile:

Haat jij visite?

• Nee ik hou er van, wat gezellie!
  • Ja
  • Hmm zo af en toe is wel leuk
  • Anders:

0 stemmers

Ik stuurde dit naar iemand die Nederlands leert en toen kreeg ik de vraag waarom Nederlanders eigenlijk visite haten lol.

Meer een light version visite. Niet zo’n visite waarvoor je je hele huis aan kant maakt met speciale hapjes vibe.

3 likes

Ik vind visite heel leuk maar ik krijg er ook een beetje stress van. Wil dat mijn huis dan perfect is en je van de wc bril kunt eten, verontschuldig me dan 10 keer als iets niet goed (genoeg) is, wil lekkere hapjes en ben altijd bang te weinig te hebben dus koop dan eten voor een weeshuis en uiteindelijk zit ik er mee opgescheept. Ben bang dat mensen mijn huis rommelig vinden, het vies vinden dat ik 2 katten heb en die overal mogen komen, schaam me bijna voor mijn lelijke tegelvloer (die ik zelf niet uitgekozen heb mja een nieuwe vloer is gewoon zo duur). Vind mezelf dan eigenlijk gewoon pauper. :joy:

22 likes

Ik vind visite echt leuk maar ik heb bijna nooit visite :sob::sob: mijn moeder komt buiten mijn verjaardag miss 2 keer per jaar langs of??? Mijn zusje wel wat vaker en en ooms of tantes echt nooit
Als ik met vrienden afspreekt vind ik het trouwens geen visite

2 likes

Ligt eraan wie van hen langskomt. Ik heb er 2 die zo vertrouwd voelen dat het niet als visite voelt, maar toch krijg ik vaak wel spanning dat ik moet opruimen, of ik wel genoeg in huis heb gehaald enzo. Liever gewoon bij de ander in huis en dan kan ik ook zelf weggaan als ik wil. Maar die 2 specifieke mensen durf ik wel gewoon de deur uit te gooien als ik er klaar mee ben haha

2 likes

Oh ik voel dan ook stress! Huis schoon, wc blinkend, genoeg boodschappen…

5 likes

Sommige wel. Ik heb vrienden die echt doen alsof ze thuis zijn, dus die komen chillen, zelf drinken pakken, voetjes omhoog. Dat is echt mijn favo soort mensen. Maar ik heb ook wat vrienden / kennissen die echt ‘op visite’ komen. Bij hen heb ik veel meer het gevoel dat ik ze moet entertainen. Maar gelukkig zijn dat er niet zo veel.

6 likes

Wanneer heb je voor het laatst handschoenen gedragen?

• Deze week nog
  • Vorige week
  • 2-4 weken geleden
  • Langer dan 4 weken geleden
  • Die draag ik nooit

0 stemmers

Heb jij liever dat mensen bij jou op visite komen of dat jij zelf op visite gaat?

• Ik ga liever zelf
  • Ik heb liever dat mensen bij mij op visite komen

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die een podcast luisteren, wat is de ideale tijd van een aflevering voor jou?

• 0 - 15 minuten
  • 15 - 30 minuten
  • 30 - 45 minuten
  • 45 - 60 minuten
  • 60 - 75 ninuten
  • 75+ minuten

0 stemmers