Ik heb wel in Gelderland gewoond maar nog nooit van Dar gehoord.
Maar als vrienden ook visite zijn, waarom zijn mensen hier dan zo anti visite ?
Ik spreek ook met vrienden liever ergens anders af
Kwijl jij in je slaap?
- Ja vaak
- Ja soms
- Nee nooit
0 stemmers
Weet niet, het is hier wel een algemeen bekend iets volgens mij. Gewoon het bedrijf dat je vuilnis op komt halen? Maar ik zeg altijd de Dar ipv milieustraat oid en toen ik dat laatst tegen iemand zei die niet uit de regio kwam, had ze geen idee wat ik bedoelde. Dus daarom vroeg ik het me af
Geen idee wat er gebeurt tijdens mijn slaap, maar zou best kunnen
Je merkt toch dat je kussen of kin/wang nat is als je kwijlt?
Haha de gemeente voor zover ik weet? Dat staat iig op de containers en vuilniswagens. Wat die er vervolgens mee doen geen idee
Maar de nacht is toch lang? Dan is het misschien al opgedroogdā¦
Ik weet het vooral omdat ik elke woensdag weer opnieuw de afvalkalander moet googlen en die staat op de website van de vuilverwerker
Ik vind naar iemand toe gaan ook gezellig, maar ik kijk voor ik er ben al op tegen de terug reis Vooral als ik nog met ov moet dat je dan weer op de tijd moet letten of moeilijk met de nachtbus en zo. Thuis is lekker chill je ruimt de zooi op en kan zo je bed in rollen.
Maar dan heb je alsnog een vlek op je kussen van de kwijlā¦
Herkenbaar! Ik ben zo ontzettend blij dat mijn vriend 2 maanden lang de was heeft gedaan. Nu lukt dat wel weer redelijk, net zoals koken met meer dan 5 ingrediƫnten of koken vanuit een simpel recept.
Ja precies, liever dat mensen hier komen, dan hoef ik tenminste niet nog naar huis na een gezellig avondje
Country roads
Of Angels natuurlijk!!
Ik kom uit Brabant dus als op feestjes de gitaar erbij gepakt werd, werd er vaak Guus Meeuwis ingezet
(Gelukkig is dit gedrag achtergebleven op de middelbare school)
Hoe kijken jullie voornamelijk TV? Dus NPO enz.
- TV abonnement
- TV abonnement gebruiken van iemand anders
- NLziet
- Terugkijken via de website
- Ik kijk (vrijwel) nooit TV
- Ik kijk alleen TV bij andere mensen thuis
- Anders
0 stemmers
In mijn hoofd lijken de opties tv abonnement van iemand gebruiken & bij andere mensen thuis kijken beetje op elkaar maar met het eerste bedoel ik dat je via kpn of ziggo ingelogd bent op het account van iemand anders en dus zodoende gratis tv kan kijken. Echt mega relaxed is dat.
Gebruik jij het woord accuraat wel eens in het dagelijks leven?
- Soms
- Geregeld
- Nooit
0 stemmers
Vind dat zoān schijtwoord. Heb ook echt het gevoel dat alleen mannen het gebruiken.
Vind ik echt zoān koorballenwoord
Haha ja, ik ken maar 1 iemand die dat gebruikt en hij zat bij minerva.