Ik ga nog liever dood dan een teen over de drempel van een hostel te moeten zetten
Ken je de Dar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kom je uit Gelderland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik woon dus al mān hele leven in Nijmegen en zo heet het afvalverwerkingsbedrijf hier. Ik dacht dat het iets landelijks is maar volgens mij niet?? Dus ben nu wel benieuwd. En zo niet, hoe heet het afvalverwerkingsbedrijf in jouw regio?
Shit anoniem naja
Dar en het is weer fris!!!
Slechte slogan vind ik dat toch.
Ja wtf betekent dat ook
Cure en Renewi heb je hier
afwashandschoenen
Ik zou het echt niet weten, is dat algemene kennis die je moet hebben, de naam van je afvalverwerkingsbedrijf?
Hier heet het de Rova.
Rova represent!!
Ik dacht voorheen dat Rova landelijk was, maar sinds een aflevering van Geer&Goor weet ik dat dat niet zo is š„²
Ik heb wel in Gelderland gewoond maar nog nooit van Dar gehoord.
Maar als vrienden ook visite zijn, waarom zijn mensen hier dan zo anti visite ?
Ik spreek ook met vrienden liever ergens anders af
Kwijl jij in je slaap?
- Ja vaak
- Ja soms
- Nee nooit
0 stemmers
Weet niet, het is hier wel een algemeen bekend iets volgens mij. Gewoon het bedrijf dat je vuilnis op komt halen? Maar ik zeg altijd de Dar ipv milieustraat oid en toen ik dat laatst tegen iemand zei die niet uit de regio kwam, had ze geen idee wat ik bedoelde. Dus daarom vroeg ik het me af
Geen idee wat er gebeurt tijdens mijn slaap, maar zou best kunnen
Je merkt toch dat je kussen of kin/wang nat is als je kwijlt?
Haha de gemeente voor zover ik weet? Dat staat iig op de containers en vuilniswagens. Wat die er vervolgens mee doen geen idee
Maar de nacht is toch lang? Dan is het misschien al opgedroogdā¦
Ik weet het vooral omdat ik elke woensdag weer opnieuw de afvalkalander moet googlen en die staat op de website van de vuilverwerker
Ik vind naar iemand toe gaan ook gezellig, maar ik kijk voor ik er ben al op tegen de terug reis Vooral als ik nog met ov moet dat je dan weer op de tijd moet letten of moeilijk met de nachtbus en zo. Thuis is lekker chill je ruimt de zooi op en kan zo je bed in rollen.