Stel je persoonlijke vraag #27

Maar dan heb je alsnog een vlek op je kussen van de kwijl… :sweat_smile:

2 likes

Herkenbaar! Ik ben zo ontzettend blij dat mijn vriend 2 maanden lang de was heeft gedaan. Nu lukt dat wel weer redelijk, net zoals koken met meer dan 5 ingrediënten of koken vanuit een simpel recept.

Ja precies, liever dat mensen hier komen, dan hoef ik tenminste niet nog naar huis na een gezellig avondje

1 like

Country roads

Of Angels natuurlijk!!

4 likes

Ik kom uit Brabant dus als op feestjes de gitaar erbij gepakt werd, werd er vaak Guus Meeuwis ingezet :nauseated_face:
(Gelukkig is dit gedrag achtergebleven op de middelbare school)

2 likes

Hoe kijken jullie voornamelijk TV? Dus NPO enz.

• TV abonnement
  • TV abonnement gebruiken van iemand anders
  • NLziet
  • Terugkijken via de website
  • Ik kijk (vrijwel) nooit TV
  • Ik kijk alleen TV bij andere mensen thuis
  • Anders

0 stemmers

In mijn hoofd lijken de opties tv abonnement van iemand gebruiken & bij andere mensen thuis kijken beetje op elkaar maar met het eerste bedoel ik dat je via kpn of ziggo ingelogd bent op het account van iemand anders en dus zodoende gratis tv kan kijken. Echt mega relaxed is dat.

Gebruik jij het woord accuraat wel eens in het dagelijks leven?

• Soms
  • Geregeld
  • Nooit

0 stemmers

Vind dat zo’n schijtwoord. Heb ook echt het gevoel dat alleen mannen het gebruiken.

Vind ik echt zo’n koorballenwoord

3 likes

Haha ja, ik ken maar 1 iemand die dat gebruikt en hij zat bij minerva.

1 like

Voor mij is het meer een gevoelskwestie dat vrienden geen visite zijn haha. Bij visite denk ik gelijk aan verplicht samen wat drinken en wil ik dat dat vooral niet te lang duurt. Voelt meer als verplichte gezelligheid en beleefdheid, is dus ook iemand die ik 1x per jaar zie bijvoorbeeld. Vrienden die langskomen voelen niet als verplichting en bij hen zou ik het gewoon aangeven als ik wil dat ze weggaan. Maar ja, visite betekent op bezoek gaan dus in de letterlijke zin van het woord zijn vrienden ook visite.

1 like

Mijn ouders hadden vroeger imo ogen echt vaak van die boomer visite. Op zaterdagavond rond een uurtje over 9 komt het stel eraan. De vrouw heeft een luxe bos bloemen mee, oh Susanne! Wat mooi! Dat had je niet hoeven doen hoor!! Allemaal hapjes op tafel waar je 3 weken van kunt vreten. Jij als kind moet wel ff gedag zeggen. Ja hoi ja het gaat goed op school ja leuk ja ok. En later eventueel, ik ga naar bed, weltrusten! Rond half 2 vertrekt het stel weer naar huis.

21 likes

Ben jij wel eens op een feestje geweest waar er iemand op de gitaar speelde?

• Nooit
  • Misschien ooit
  • Wel eens
  • Vaak
  • Heel vaak

0 stemmers

En in een hostel?

• Ik zet nog geen teen in een hostel
  • Nooit
  • Wel eens
  • Vaak

0 stemmers

Ik alleen toen mijn oma 60? Werd en ze een iemand had ingehuurd. Ik ben ook in veel hostels geweest, maar ook het daar nooit meegemaakt!

1 like

Als jij een website opent en die pop-up over cookies enz komt, lees jij dat dan of klik je meteen op ik ga akkoord/toestaan

• Ik lees alles
  • Ik druk meteen op akkoord, weg met die melding

0 stemmers

Ja dit, en dan nog ruzie met mijn man omdat hij dat allemaal onzin vindt :joy:

4 likes

Ik kan na een jaar ook het hele huishouden wel, op de meeste dagen. Wel heel fijn nog als er gekookt wordt! Maar hiervoor ging ik juist super lekker op van die super drukke dagen, waarin je tijd tekort hebt. Dat zal nu denk ik wel blijvend anders zijn

1 like

Anders, ik druk niet meteen op alles accepteren maar pas de cookies aan.

15 likes

Ik klik idd op “zelf instellen, opslaan”. Kost 2 sec meer en geen kutcookies en random partijen die me over het internet tracken.

4 likes

Ik las laatste dat er eigenlijk een verplichte knop moet zijn met dat je alleen de noodzakelijke accepteert (geen idee of dat klopt). Maar ik doe dat meestal als die optie er is.

Heel vaak is dat er niet (dus een enkele knop) en moet je alles dus handmatig uit zetten, maar daar ga ik niet aan beginnen. Als ik het incognito venster sluit zijn ze toch weg als het goed is (of niet? :thinking:).

3 likes

Ik wil eigenlijk stemmen dat ik geen teen in een hostel zet, maar helaas stuurde srprs me me naar een hostel :sob:

3 likes

Al mijn vrienden op de middelbare school waren muzikanten dus eigenlijk elk feestje met hen eindigde in een gitaarpartij.

Sterker nog, laatste feestje in februari 2020 eindigde zo… zit je dan met zo’n kop :slightly_smiling_face:

7 likes