Stel je persoonlijke vraag #27

Dat is zeker een suprise😭!

1 like

Een onaangename :sob:

3 likes

Wel herkenbaar hoor, ik wil het meer ‘op het oog’ netjes hebben dan. Terwijl ik dit bij andere echt totaal niet belangrijk vind. Of het moet echt heel goor zijn ofzo.
Maar vind juist een huis waarbij je ziet dat er gewoon geleefd wordt, prettiger/ gezelliger dan zo’n spik en span huis.

2 likes

Vaak zit ik ook net iets te lang in de ‘huh wat is dit, ga weg ik wil mijn scherm zien’-modus

Als je echt géén zin hebt om naar een winkel te gaan maar een vriend van je vraagt toch of je meewilt. Welke zou je dan het MINST erg vinden om naartoe te gaan?

• Rituals
  • Een gameshop
  • Een sneakershop

0 stemmers

En het MEEST kut?

• Een gameshop
  • Een sneakershop
  • Rituals

0 stemmers

Ik heb nou wel op een sneakershop als minst erg gestemd maar ik word zo chagrijnig als ik naar de 15e sneakershop moet. Gatverdamme. Wat een haat. Ik ben ook niet voor shoppen weggelegd. Ben blij dat mn vriend schoenen online besteld.

2 likes

Doen ze toch wel haha. Ik voel me daar altijd alsof 10 mensen in mn nek lopen te hijgen. Ik weetniet wat hun strategie is maar ik vind het echt too much.

Nope nope nope ik ga niet mee maar; gameshop is het minst erg denk ik want over algemeen niet heel druk, geen rare geuren, geen harde muziek, geen opdringerig personeel die je zooi proberen aan te smeren etc.

5 likes

Ja dat is waar, het is daar qua vibe denk ik het meest relaxed. Alleen kan dus een vriend van mij zich daar heel erg lang vermaken dus dan sta ik een halfuur naar mn mobiel te staren. Heb echt respect voor mensen die een partner hebben die echt into gamen is terwijl jij dat helemaaaaal niet bent.

2 likes

Wat een ellende, mijn vriend is bijna altijd degene met de gitaar :joy::no_good_woman:t2:

3 likes

Zingt hij ook weleens alleen voor jou? En word je daar ongemakkelijk van? Ik zou dat echt lastig vinden

3 likes

Ja zeker! Met mn tenen

2 likes

Sorry ik las de poll verkeerd :joy::joy:

2 likes

Nee niet echt een optreden ofzo haha

Zijn ontspanning is ook gitaar spelen dus het komt wel voor dat ik een boek lees en hij zit te spelen. Ik hoor het eigenlijk niet eens meer haha

Als jij besluit een middag, of ochtend, of misschien wel een dag, alleen te shoppen. Hoeveel winkels bezoek jij dan denk je gemiddeld?

• 1 -3
  • 4 -7
  • 8 - 11
  • 12 - 15
  • 16 -19
  • 20 -23
  • 24 - 27
  • Ik ga helemaal los en ga gewoon meer dan 30 winkels in, love it!!!

0 stemmers

Ik heb afgelopen week voor het eerst weer 'echt’alleen geshopt, ben 4 winkels ingeweest. Ik was helemaal uitgeblust daarna.

3 likes

Die winkels zijn allemaal zo hysterisch, keiharde muziek en felle lichten en rekken vol met zooi die totaal onoverzichtelijk hangt en dan moet je tussen nog 300 hyena’s doormanoeuvreren die hun maat nog net niet uit je handen grissen en nouja nee bedankt. Click & collect mag van mij voor altijd blijven.

8 likes

Dit is helemaal waar. Ik denk altijd, hoe kunnen die medewerkers daar zo de hele dag staan? Maar echt je word toch helemaal lijp daar. Ik moest naar de ici paris, normaal zou ik de douglas kiezen maar daar hadden ze die crĂšme niet. Ik wist al direct hoe ik moest lopen. En al die medewerkers en aaaah, je voelt ZO weinig comfort en iedereen prikt in je aura oid. Dus natuurlijk komt er snel iemand aangehuppelt die vraagt waar naar je op zoek bent. Ik zei, ik heb het en en dit is alles wat ik wil hebben en heb haast. Ok, toch heb ik me weer een membercard laten aansmeren, kreeg wel heel leuk een soort whatever verzorgingspakket erbij. Ik krijg al hoofdpijn als ik daar langer dan 15 minuten binnen ben. Zoveel ruis. Zo dit is een heel lang zeikverhaal geworden.

Ga jij vaak alleen shoppen? (In een normale situatie, voor corona)

• Altijd
  • Meestal
  • 50-50, even vaak alleen als met iemand anders
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Als ik moest kiezen ga ik liever naar:

• Douglas
  • Ici paris

0 stemmers

Ik ga eigenlijk nooit meer een dagje ‘shoppen’. Max 1 winkel ofzo, en dan echt met een doel. Ik bestel liever online, maar ook dan gooi ik niet m’n hele winkelwagentje vol ofzo, zoals je soms hier wel ziet

7 likes

Wat heb je liever , vanaf nu mag je voor de rest van je leven alleen nog maar alleen shoppen OF samen.

• Voor altijd alleen shoppen
  • Voor altijd samen met iemand, of meerdere personen

0 stemmers