Ik ben extreem ruzie-vermijdend, zelfs als ik zelf niet betrokken ben in de ruzie .
Wat confronterend deze poll
Ooh de cringe… maar toch mis ik het allemaal.
Ik heb zelf wel eens hele ongemakkelijke liefdesverklaring gekregen van een dronken persoon. Een vriend waar ik al jaren mee omga, en nog steeds spreek. Dat hij wilde dat ik zn soulmate werd, en hoeveel hij van me hield en ja als ik dat allemaal niet wilde dat kon hij me nog altijd ergens dronken in een hoekje van de club vingeren. Que? Hahahahaha
Ik krijg soms een Social high, als ik echt omringt ben met 20 nieuwe mensen dan ga ik heeel erg ‘aan’ staan en word ik bijna manisch in m’n doen. Ik krijg dan zoveel energie en levenslust dat ik dan helemaal doorsla.
Achteraf denk ik dan wel Jezus Emile Ratelband calm down.
Ja same ik vind alles helemaal leuk en praat nog sneller en meer dan ik normaal al doe. En die doe maar rustig/normaal grens is gewoon weg.
Plus m’n stem klinkt altijd verrot als ik probeer te praten in een menigte waardoor mensen nog sneller denken zo die is helemaal naar de klote.
Kijk het is nog steeds niet oké natuurlijk, maar soms denk ik wel dat sommige mensen nooit echt dronken zijn geweest en dus niet snappen dat je echt gewoon Black out kunt gaan, geen idee meer hebt wat je hebt gedaan.
Die zijn nooit dronkener geweest dan een beetje hihaho.
Idd, ik ben ook meerdere malen vergeten dat ik met iemand getongd had. Daar kwam ik dan de volgende dag achter. Dat vond ik de eerste keer echt creepy, dat je gewoon dus echt totaal niet meer wist wat je deed.
Ik vraag me af of ik dit wel kan. Als ik heeeeeel dronken ben, ben ik lichamelijk niks meer waard en moet ik kotsen/slapen. Nooit blackouts ofzo gehad.
Wij gingen best vaak na het kotsen nog weer doorzuipen. Hoe nasty, 1 keer zelfs voordat we de stad in gingen hadden een vriendin en ik al gekotst. Sjezus ging nergens over. Maar toch leuke herinneringen.
Zeker kan dat. Niks zo kut als wakker worden met kloppende hoofdpijn, bang om je telefoon te openen omdat je geen idee meer hebt wat je gedaan hebt of hoe je thuis bent gekomen. Bij mij zijn shotjes de boosdoener, dan kan zomaar het licht uitgaan. Dus dat doe ik niet meer haha
Oh God ja ik heb met zoveel mensen gezoend dat ik me totaaaaal niet kan herrineren.
Voor de Corona laatste feestje liep in een drankwinkel (lol) in en toen zei de medewerker “heyyy leeuwenhart” en ik had geen idee wie het was.
Had ik kennelijk met hem gezoend, en met zijn vriendin. Kennelijk heel verhaal gehouden over mezelf ook, echt fijn. Nul herrineringen aan.
Heb ook wel eens foto’s teruggezien dat ik echt ogenschijnlijk dolgelukkig met een of andere man de hele avond door poseer, stonden ergens op een Facebook van een club.
Nul herrinering aan. Echt verschrikkelijk.
Ik ken deze fase maar dan denk ik alsnog: je bepaalt zelf wanneer je stopt met drinken, dus ja theoretisch kan je het dronken zijn de schuld geven maar dat heb je dan uiteindelijk alsnog aan jezelf te danken.
Ja is helemaal waar.
Maar ik heb een hele periode (16-24 ofzo) gehad dat 1 shotje de grens tussen best dronken en black-out was. Ineens licht uit zoals @Blonde zegt. En ja als dat consequent gebeurt is dat super dom, maar het heeft me echt lang gekost om het gevoel te herkennen.
Inmiddels gebeurt het (bijna) nooit meer. Maar ja ik ben best problematisch met drank.
Heb je ooit een blackout gehad door drank?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap wel dat het kan bij anderen, maar bij mezelf twijfel ik eraan omdat ik dus gewoon lichamelijk out ga na te veel alcohol
Ja precies dat. Ik had ook zo rond 16-21 en op een gegeven moment was ik zo aan die blackouts gewend dat als ik een avond me alles nog kon herinneren dacht dat ik niet zo dronken was Dus idd niet het moment in kunnen schatten wanneer je moet stoppen! Gaat nog steeds wel eens fout maar niet meer zo regelmatig gelukkig
Ooh dat is altijd het ergste. Die fotos op facebook.
Op de avond zelf denk je jaa dit is zon mooie foto vogue gaat hem wss op de cover willen.
En dan een week later herrinner je iets vaags over fotos en dan ga je kijken en dan schrik je je de pleuris.
Wel vooral toen ik jonger was (16-17-18) en minder toen ik ging studeren. Haha nog problematischer eigenlijk
Als je weet dat dat risico bestaat, moet je niet drinken. Tenzij je de consequenties wil accepteren, maar (blackout) dronken zijn is geen excuus voor je daden.