Stel je persoonlijke vraag #27

Zo kut als je zo’n on point opmerking maakt, maar jij bent het onderwerp :joy:

1 like

Ben je wel eens op Ibiza geweest?

• Nee maar wil ik wel
  • Nee en wil ik ook niet
  • Ja één keer maar nooit weer
  • Ja en ik wil nog eens
  • Ja en ik zou het liefst elke vakantie naar Ibiza gaan

0 stemmers

Sorry even niet anoniem gemaakt.

Ik wou dat ik daar nog zoveel schijt aan had als vroeger. Als ik me toen belachelijk had gedragen, en in een dronken bui van alles eruit flapte dacht ik de volgende dag haha boeiend. Nu krijg ik dan de volgende dag hele tijd van die vlagen waarbij je echt in een donker hol wil wegkruipen.

9 likes

Haha heb je een voorbeeld? Ik belandde laatst bij de buren, wat ik eigenlijk al niet wilde. Was daar voor het eerst, werd helemaal dronken. En ik ben op blote voeten terug gelopen naar huis?! Zonder wat te zeggen, was ineens weg. Ik dacht de volgende dag echt nee he :dizzy_face: dacht zelfs ff, straks heb ik met de buurman getongd. Gewoon de hele avond is 1 blur.

9 likes

Beetje ertussenin. Een keer geweest, was prima, niet perse voor herhaling vatbaar. Maar zou het ook niet erg vinden om nog eens te gaan. Ik vond het alleen te veel zien en gezien worden.

1 like

Ja, al denk ik dat het voor 99% wel meevalt maar dat ik het zelf gewoon cringe maak in m’n hoofd. Dan heb ik een superleuke avond en denk ik achteraf: shit, was ik te aanwezig? Ging die ene opmerking te ver? Heb ik te veel filosofisch gezwets lopen verkondigen? Gewoon overanalyseren.

8 likes

Maar @Eddie bedoelt in nuchtere toestand toch? Ik ben ook wel een happy drunk, maar ook heel savage.

2 likes

Als je in dronken toestand iets hebt gedaan, wat je in nuchtere toestand nooit zou doen. Vind jij dronken zijn dan een excuus?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Mn vriendinnen en ik vonden dat vroeger sowieso een excuus. En nu weet ik het niet zo goed.

Ik heb altijd het gevoel dat het bij mannen nog een stap verder gaat. Op 1 of andere manier krijgen ze, vooral jonge ventjes, de neiging om dingen te vernielen. Heb ik nooit begrepen. Zo had een vriend van mij een keer een heel duur beeld afgebroken wtf.

Ik ben extreem ruzie-vermijdend, zelfs als ik zelf niet betrokken ben in de ruzie :grimacing::joy:.

3 likes

Wat confronterend deze poll

14 likes

Ooh de cringe… maar toch mis ik het allemaal.

5 likes

Ik heb zelf wel eens hele ongemakkelijke liefdesverklaring gekregen van een dronken persoon. Een vriend waar ik al jaren mee omga, en nog steeds spreek. Dat hij wilde dat ik zn soulmate werd, en hoeveel hij van me hield en ja als ik dat allemaal niet wilde dat kon hij me nog altijd ergens dronken in een hoekje van de club vingeren. Que? Hahahahaha

7 likes

Ik krijg soms een Social high, als ik echt omringt ben met 20 nieuwe mensen dan ga ik heeel erg ‘aan’ staan en word ik bijna manisch in m’n doen. Ik krijg dan zoveel energie en levenslust dat ik dan helemaal doorsla.

Achteraf denk ik dan wel Jezus Emile Ratelband calm down.

52 likes

Ja same ik vind alles helemaal leuk en praat nog sneller en meer dan ik normaal al doe. En die doe maar rustig/normaal grens is gewoon weg.
Plus m’n stem klinkt altijd verrot als ik probeer te praten in een menigte waardoor mensen nog sneller denken zo die is helemaal naar de klote.

2 likes

Kijk het is nog steeds niet oké natuurlijk, maar soms denk ik wel dat sommige mensen nooit echt dronken zijn geweest en dus niet snappen dat je echt gewoon Black out kunt gaan, geen idee meer hebt wat je hebt gedaan.

Die zijn nooit dronkener geweest dan een beetje hihaho.

12 likes

Idd, ik ben ook meerdere malen vergeten dat ik met iemand getongd had. Daar kwam ik dan de volgende dag achter. Dat vond ik de eerste keer echt creepy, dat je gewoon dus echt totaal niet meer wist wat je deed.

4 likes

Ik vraag me af of ik dit wel kan. Als ik heeeeeel dronken ben, ben ik lichamelijk niks meer waard en moet ik kotsen/slapen. Nooit blackouts ofzo gehad.

4 likes

Wij gingen best vaak na het kotsen nog weer doorzuipen. Hoe nasty, 1 keer zelfs voordat we de stad in gingen hadden een vriendin en ik al gekotst. Sjezus ging nergens over. Maar toch leuke herinneringen.

9 likes