Stel je persoonlijke vraag #27

Haha dit was altijd het eerste wat ik deed, no shame, zoeken naar een nieuwe profielfoto.
Al-tijd verschrikkelijke foto’s. Ik verdenk anderen die dan altijd mooi op de foto stonden er echt van dat ze dan aan de fotograaf even vroegen om een mooie -in scène gezette- actiefoto te maken.

3 likes

Of van die automaten waar je op een knop moet drukken voor een foto. En dat dronken mensen daar dan op drukken en dat jij dan net op de meest idiote manier langs dat ding loopt.

4 likes

Same. Eigenlijk vergiftigde ik mezelf gewoon consequent in die jaren (wel alleen in het weekend, dronk nooit door de weeks dus ik had volgens mezelf geen probleem en als we een weekend niet uitgingen dronk ik ook niet dus hè echt geen probleem!!!) vraag me wel eens af hoeveel hersencellen ik gemold heb en of m’n constante staat van warrigheid iets te doen heeft met al die black-outs.

Idd @Blonde ik herken het gevoel van ‘trots’ als ik een nacht helemaal nog kon herrineren en dan was ik in m’n hoofd echt netjes geweest terwijl ik alsnog gewoon dronken was.

Vind het achteraf ook echt wel triest al dat gezuip en gewoon sommige situaties waarin ik mezelf zo heb gebracht wat gewoon echt niet nodig was. Maargoed met de jaren komt de wijsheid en nu als bijna 30er ben ik 80x zo mellow en kan ik me de laatste black-out niet meer voor de geest halen.

11 likes

Nouja goed dat wij geen vrienden zijn hahaha

Als je dat tegen me zou zeggen in ~da club wanneer ik net shotjes ga halen zou ik echt boos geworden zijn.

Ik heb al een moeder!!!

23 likes

:grimacing:

34 likes

Ik heb het ook wel eens gehad na 4 wijntjes, wat ik normaal makkelijk kan hebben, maar het viel gewoon totaal verkeerd. Waarschijnlijk een combinatie van moe/ niet helemaal lekker voelen.

2 likes

Hahaha zou ik ook niet zeggen. Maar bedoel meer als mensen vreemdgaan ofzo.

Ik heb sws nooit door dat ik zo erf naar de tering ben. Dat komt pas als ik buiten ben. Ik drank en frisse lucht… geen goeie combo

3 likes

Of op de wc. En dan tegen jezelf praten “oke, je bent wel heel dronken. Normaal doen lijf normaaaal doen”

19 likes

Ik denk trouwens dat zelfs als je heeul black out dronken bent nog steeds wel een soort van moreel kompas hebt hoor. Ben zelf nooit vreemdgegaan (of ik herinner het me niet lol, nee :stuck_out_tongue: ) omdat je echt nog wel weet dat dat niet de bedoeling is. Tenzij je echt laveloos bent en iemand maakt misbruik van je maargoed dat is dan heel wat anders dan vreemdgaan

Ben jij een geheelonthouder?

• Nee
  • Ja door slechte ervaringen
  • Ja altijd al
  • Ja anders

0 stemmers

Ja en ik ben toen dus naar huis gefietst (7 km) en heb ook mijn make-up eraf gehaald, maar ik kan mij daar echt helemaal niets van herinneren. Ik was op het feestje en daarna werd ik 's ochtends wakker in mijn bed. Echt levensgevaarlijk, dat ik dus echt geen herinnering meer heb aan die fietstocht. Had ook in de groepsapp gestuurd dat ik thuis was, dus toch nog een beetje verantwoordelijk terwijl ik echt blackout dronken was

1 like

Ooh dat is wel heel naar! Bij mij is gelukkig maar 1 of 2 x op die manier voorgekomen dat het gewoon echt verkeerd viel.

2 likes

Hoop jij of sta je open voor een Summer of love (alias slut summer)

• Ja, mijn poorten staan wagenwijd open
  • Ik sluit het niet uit, maar ga er niet actief achteraan
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahaha lekker sociaal wenselijk dit.

Ik weet nog steeds niet wat er nu precies op dat ene bankje 20 jaar geleden is gebeurd toen een jongen mij wel even naar huis ging brengen :cry: Vet klote want was zo verliefd op hem. Ok daarna wel nog het een en ander gebeurd maar dat was de 1e keer dan.

Nou ik denk dat ik mensen niet gelijk als saai zou bestempelen als ze niet drinken. Als het niet-drinken in een bredere context valt van nooit buiten de lijntjes kleuren, a la dan zou ik iemand saai kunnen vinden. Deel van de geheelonthouders zijn natuurlijk ook mensen die daarvoor jaren vol gas zijn gegaan, dat zijn meestal sowieso niet heel saaie types.

6 likes

Ja ik geloof wel dat je zo dronken kan zijn, alleen voorbij een bepaalde leeftijd vind ik het gewoon geen excuus. Als je weet dat je niet zoveel kan drinken zonder te vergeten wie je bent etc dan moet je maar niet zoveel drinken. Of nou ja, you do you, als je het maar niet als excuus gebruikt.

Op mijn 15e waren die grenzen nog heel vaag haha.

2 likes

De laatste tijd wel omdat ik thuis drinken saai vind. En nu al na 1 drankje de weg kwijt ben.

Ik heb nog regelmatig dat ik ‘s nachts in bed lig en dan ineens denk aan alle verschrikkelijke ongemakkelijke dingen die ik gedaan heb

32 likes