Stel je persoonlijke vraag #27

Wel een beetje inderdaad. Ik heb ook ja gestemd, maar mijn man drinkt nauwelijks meer (omdat hij het eigenlijk onzin vindt en het niet gezond is) en ik vind het wel jammer dat we niet gezellig samen een biertje of wijntje kunnen drinken thuis. Ik drink ook weinig maar juist samen iets bijzonderders drinken vind ik wel leuk.

Hij drinkt ook geen koffie :sob:

3 likes

Ik was een tijdje bevriend met iemand die een vriendin heeft, en zij was niet zo’n fan van onze vriendschap. Ze heeft me o.a. een tijdje geblokkeerd op insta. Nu praten haar vriend en ik al een hele tijd niet meer met elkaar, bijna een jaar ofzo. Alleen een tijd geleden feliciteerde hij me met iets onder een post op linkedin. Nu zag ik dat zijn vriendin (maanden later) zijn reactie geliked heeft met zo’n hartje. Ik vertelde dit aan iemand onder het mom van: goh wat leuk dat ze mij ook feliciteert. Maar diegene dacht daar anders over.

Dus nu ben ik benieuwd hoe jullie dit interpreteren. Ik denk dat dit gaat om een…

• Petty like: ze houdt haar vriend in de gaten
  • Per ongeluk like
  • Support: zij feliciteert mij zo ook
  • Anders?

0 stemmers

1 like

als ze jou wou feliciteren had ze jou wel geliked. Nu liked ze zijn reactie zo van ĀØAFBLIJVEN VAN MIJĀ“

23 likes

Haha ja dat zei diegene aan wie ik het vertelde dus ook

1 like

Wat ga je dit bruisende weekend doen?

• Naar het terras
  • Tuinieren
  • Op vakantie/weekend weg
  • Bordspellen spelen
  • Shoppen
  • Sporten
  • Uitgebreid ontbijten
  • De krant lezen
  • Eten en/of drinken afhalen/laten bezorgen
  • Dansen
  • Film kijken
  • Serie kijken
  • Lezen
  • Creatieve dingen doen
  • Skaten
  • Wandelen
  • Hardlopen
  • Werken
  • Aan de studie
  • Nog geen idee, of helemaal niks van dit, laat me met rust

0 stemmers

Ohja dit heb ik ook 1x gehad, ik weet het nog precies. Ik ging toen altijd met 1 vriendin uit en we dronken altijd wodka-jus. Die avond had ik er 3 op en moest ik opeens kotsen. met gierende banden naar de wc, alles eruit gegooid en daarna weer verder waar ik gebleven was en niks meer aan t handje. die eerste 3 vielen gewoon helemaal verkeerd.
Later die avond nog gezoend, lekker na dat kotsen :joy:

Ik heb wel vaker gehad trouwens dat ik de hele avond dacht dat het goed ging qua hoe dronken ik was en dan opeens zo’n tik kreeg dat ik katlam was

Naar mijn opa :heart::heart:
Mogen eindelijk weer meer mensen langskomen ipv 2 vaste bezoekers

8 likes

Hahah wat erg :joy: Ik heb ook zo vaak staan kotsen en daarna nog door of zoenen :joy: Of bij het voordrinken al kotsend de deur uit en gewoon door :sweat_smile: hahaha schaamteloos :joy:

1 like

Wtf is dit nu weer voor een generaliserende reactie? Alsof elke geheelonthouder dat uit een bepaalde overtuiging of principe is en dat als een of andere predikant overal moet verkondigen? Dan breng je echt je tijd door met de foute mensen. En deze reactie is echt zo sneu :unamused:

62 likes

The fuck. Ik weet niet welke geheelonthouder jij in je leven hebt en waarom je je zo ergert aan diegene… maar eh :sweat_smile:

38 likes

Mijn gif gaat mis maar ik zeg het dan wel:

Boo-hoo

Wat vind je kutter aan een coronatest (niet een zelftest)

• Keelswab
  • Neusswab
  • Allebei niet kut
  • Allebei even kut
  • Ik heb nog nooit een coronatest laten doen

0 stemmers

Ik heb niet nooit gedronken, maar nooit zoveel dat ik dronken werd.

3 likes

Ik heb alleen nog maar de neustest moeten doen en vond het niet perse kut

1 like

Toevallig dacht ik er vandaag nog aan dat ik een keer zo dronken was en dat ik toen iemand uit een kroeg mee naar huis genomen heb en daar seks mee heb gehad en dat ik nu met moeite alleen zijn naam weet en dat hij uit Denemarken komt. Ik heb echt geen flauw idee meer hoe hij er uitzag etc. Ik had toen een hele slechte lange afstandsrelatie en heb het daarna ook uitgemaakt zonder de reden te vertellen. Ik heb echt veel dommige dingen gedaan onder invloed van alcohol. Toch zou ik het ook weer niet gemist willen hebben (nouja, behalve die ONS dan, want dat was wel een dieptepunt).

3 likes

Ik vind mezelf een veel leuker mens als ik een paar glaasjes op heb, wat spontaner, vrolijker, geĆÆnteresseerder enzo.
Meer in het moment ofzo?

4 likes

Ja deze ervaring heb ik zelf ook. Het zijn vaker dan niet de drinkers die judgy zijn.

Overigens heb ik dat in mijn eigen omgeving steeds minder, waar ik ook meer 0.0 biertjes voorbij zie komen. Maar de vrienden van m’n partner als ik een drankje oversla voor een 0.0 of glas water, sommigen vinden dan dat ik m’n eigen drankje moet halen en weigeren gewoon :joy:🄲

Ahhw ik vind het echt heel zielig voor die mannen dat ze zon iniminie pikkie hebben.
Wantcdat is gewoon small dick energy migado.

19 likes

Of als je met vrienden bij elkaar bent, en de mannen alleen bier halen voor elkaar en de vrouwen moeten het zelf maar uitzoeken met hun drankjes. Vind ik ook zoiets. Ze doen ook vaak alsof het een wedstrijdje is ofzo onderling?

Heb jij bij jouw weerapp alleen je woonplaats staan, of ook nog andere plaatsen in Nederland/ de wereld? Ik heb zelf ook de plekken waar mijn broers wonen (buitenland), waar m’n ma woont en oude vakantieplekken er altijd instaan haha.

• Eigen woonplaats
  • Andere plekken in NL
  • Andere plekken in het buitenland
  • Ik heb geen weerapp/ gebruik 'm niet
  • Anders

0 stemmers

1 like