Stel je persoonlijke vraag #27

Ben jij een geheelonthouder?

• Nee
  • Ja door slechte ervaringen
  • Ja altijd al
  • Ja anders

0 stemmers

Ja en ik ben toen dus naar huis gefietst (7 km) en heb ook mijn make-up eraf gehaald, maar ik kan mij daar echt helemaal niets van herinneren. Ik was op het feestje en daarna werd ik 's ochtends wakker in mijn bed. Echt levensgevaarlijk, dat ik dus echt geen herinnering meer heb aan die fietstocht. Had ook in de groepsapp gestuurd dat ik thuis was, dus toch nog een beetje verantwoordelijk terwijl ik echt blackout dronken was

1 like

Ooh dat is wel heel naar! Bij mij is gelukkig maar 1 of 2 x op die manier voorgekomen dat het gewoon echt verkeerd viel.

2 likes

Hoop jij of sta je open voor een Summer of love (alias slut summer)

• Ja, mijn poorten staan wagenwijd open
  • Ik sluit het niet uit, maar ga er niet actief achteraan
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahaha lekker sociaal wenselijk dit.

Ik weet nog steeds niet wat er nu precies op dat ene bankje 20 jaar geleden is gebeurd toen een jongen mij wel even naar huis ging brengen :cry: Vet klote want was zo verliefd op hem. Ok daarna wel nog het een en ander gebeurd maar dat was de 1e keer dan.

Nou ik denk dat ik mensen niet gelijk als saai zou bestempelen als ze niet drinken. Als het niet-drinken in een bredere context valt van nooit buiten de lijntjes kleuren, a la dan zou ik iemand saai kunnen vinden. Deel van de geheelonthouders zijn natuurlijk ook mensen die daarvoor jaren vol gas zijn gegaan, dat zijn meestal sowieso niet heel saaie types.

6 likes

Ja ik geloof wel dat je zo dronken kan zijn, alleen voorbij een bepaalde leeftijd vind ik het gewoon geen excuus. Als je weet dat je niet zoveel kan drinken zonder te vergeten wie je bent etc dan moet je maar niet zoveel drinken. Of nou ja, you do you, als je het maar niet als excuus gebruikt.

Op mijn 15e waren die grenzen nog heel vaag haha.

2 likes

De laatste tijd wel omdat ik thuis drinken saai vind. En nu al na 1 drankje de weg kwijt ben.

Ik heb nog regelmatig dat ik ā€˜s nachts in bed lig en dan ineens denk aan alle verschrikkelijke ongemakkelijke dingen die ik gedaan heb

32 likes

Wel een beetje inderdaad. Ik heb ook ja gestemd, maar mijn man drinkt nauwelijks meer (omdat hij het eigenlijk onzin vindt en het niet gezond is) en ik vind het wel jammer dat we niet gezellig samen een biertje of wijntje kunnen drinken thuis. Ik drink ook weinig maar juist samen iets bijzonderders drinken vind ik wel leuk.

Hij drinkt ook geen koffie :sob:

3 likes

Ik was een tijdje bevriend met iemand die een vriendin heeft, en zij was niet zo’n fan van onze vriendschap. Ze heeft me o.a. een tijdje geblokkeerd op insta. Nu praten haar vriend en ik al een hele tijd niet meer met elkaar, bijna een jaar ofzo. Alleen een tijd geleden feliciteerde hij me met iets onder een post op linkedin. Nu zag ik dat zijn vriendin (maanden later) zijn reactie geliked heeft met zo’n hartje. Ik vertelde dit aan iemand onder het mom van: goh wat leuk dat ze mij ook feliciteert. Maar diegene dacht daar anders over.

Dus nu ben ik benieuwd hoe jullie dit interpreteren. Ik denk dat dit gaat om een…

• Petty like: ze houdt haar vriend in de gaten
  • Per ongeluk like
  • Support: zij feliciteert mij zo ook
  • Anders?

0 stemmers

1 like

als ze jou wou feliciteren had ze jou wel geliked. Nu liked ze zijn reactie zo van ĀØAFBLIJVEN VAN MIJĀ“

23 likes

Haha ja dat zei diegene aan wie ik het vertelde dus ook

1 like

Wat ga je dit bruisende weekend doen?

• Naar het terras
  • Tuinieren
  • Op vakantie/weekend weg
  • Bordspellen spelen
  • Shoppen
  • Sporten
  • Uitgebreid ontbijten
  • De krant lezen
  • Eten en/of drinken afhalen/laten bezorgen
  • Dansen
  • Film kijken
  • Serie kijken
  • Lezen
  • Creatieve dingen doen
  • Skaten
  • Wandelen
  • Hardlopen
  • Werken
  • Aan de studie
  • Nog geen idee, of helemaal niks van dit, laat me met rust

0 stemmers

Ohja dit heb ik ook 1x gehad, ik weet het nog precies. Ik ging toen altijd met 1 vriendin uit en we dronken altijd wodka-jus. Die avond had ik er 3 op en moest ik opeens kotsen. met gierende banden naar de wc, alles eruit gegooid en daarna weer verder waar ik gebleven was en niks meer aan t handje. die eerste 3 vielen gewoon helemaal verkeerd.
Later die avond nog gezoend, lekker na dat kotsen :joy:

Ik heb wel vaker gehad trouwens dat ik de hele avond dacht dat het goed ging qua hoe dronken ik was en dan opeens zo’n tik kreeg dat ik katlam was

Ik vind het vooral heel sneu als mensen een minder leuke avond hebben omdat ik niet drink en dat nou eenmaal ā€˜gezelliger’ is. Dan ligt het probleem bij jou. Niet bij mij en dat ik saai ben.

57 likes

Naar mijn opa :heart::heart:
Mogen eindelijk weer meer mensen langskomen ipv 2 vaste bezoekers

8 likes

Hahah wat erg :joy: Ik heb ook zo vaak staan kotsen en daarna nog door of zoenen :joy: Of bij het voordrinken al kotsend de deur uit en gewoon door :sweat_smile: hahaha schaamteloos :joy:

1 like

Wtf is dit nu weer voor een generaliserende reactie? Alsof elke geheelonthouder dat uit een bepaalde overtuiging of principe is en dat als een of andere predikant overal moet verkondigen? Dan breng je echt je tijd door met de foute mensen. En deze reactie is echt zo sneu :unamused:

62 likes