Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb m’n woonplek en m’n stageplek/werkplek en als ik een weekendje ofzo weg ga zet ik die plaats er ook bij

2 likes

Ik had op een gegeven moment zoveel dat ik er geen meer kon toevoegen. Ook plekken waar ik nooit geweest ben omdat ik benieuwd hoe heet/koud het daar toen was.

3 likes

Ik heb de plekken van m’n laatste vakanties er ook nog in staan (twee jaar geleden inmiddels) om af en toe nog met weemoed aan terug te denken😢

5 likes

Lijkt dit jou een heerlijk recept

• Ja opzich
  • Nee totaal niet

0 stemmers

Eerlijk, zit ik nu al bijna weg te kwijnen en dit zouden de beste jaren van m’n leven moeten zijn :upside_down_face: dus ik blijf maar hopen dat het snel beter wordt

2 likes

Ben echt bang voor wat er in een pot 4 formaggi zit. :woozy_face:

4 likes

Judge me niet please

8 likes

Even afgezien van deze saus, wat doen die gekookte eieren in dit recept?

20 likes

Via via hadden mijn ex en ik een paar beroemde mensen in onze telefoon staan en die gingen we dan altijd ‘s nachts bellen :cry: omg why

4 likes

Oh god nee nu herrinner ik me dat ik op snapchat een dronken video naar Donnie had gestuurd waar ik kei vals batras zong.
Kreeg wel antwoord tho maar mn vrienden hadden daarna wel ff mn telefoon afgepakt.

14 likes

Ik heb net een afspraak voor de vaccinaties ingepland en dit staat in de bevestiging.

Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna.

2 likes

Je weet nooit waar 't eindigt, de vriendin van Donnie komt ook van EGF. Ge wit ooit nooit nie :sweat_smile:

3 likes

Waren jouw ouders vroeger activistisch?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Zit jij op het terras als het regent en koud is?

• Nee absoluut niet
  • Ja hoor geen probleem
  • Liever niet maar als het niet anders kan

0 stemmers

Wie is woker denk je?

• Tim Hofman
  • Arjen Lubach

0 stemmers

Potten kant en klare saus zouden verboden moeten zijn als je het mij vraagt

2 likes

Semi-geconcentreerde is iets wat de kids in m’n klas zijn, toch niet een tomaat :confused:

8 likes

Arjen Lubach is een beetje in de ‘gewoon normaal doen’ fallacy gevallen, dat hebben heel veel Nederlandse cabaretiers.

Dat ze eerst lekker herkenbaar zijn en dan langzaam een beetje zurige predikers worden die vinden dat iedereen altijd maar normaal moet doen.

11 likes

Heb op “ja anders” gestemd. Ben een geheelonthouder qua alcohol en drugs omdat dat niet zou matchen met mijn ziekte, maar ik gebruik wel dagelijks medicinale wiet dus… ben ook eigenlijk een gebruiker :sweat_smile:

4 likes

Popcorn

• Zoet
  • Zout
  • Zuur
  • Geen

0 stemmers

Maar bij de Pathe altijd zoet en zout door elkaar. Dat is zooo lekker

11 likes

Daar heb je dus ook zakken van he in de winkel! Echt de beste uitvinding ever.

4 likes