The fuck. Ik weet niet welke geheelonthouder jij in je leven hebt en waarom je je zo ergert aan diegene… maar eh
Mijn gif gaat mis maar ik zeg het dan wel:
Boo-hoo
Wat vind je kutter aan een coronatest (niet een zelftest)
- Keelswab
- Neusswab
- Allebei niet kut
- Allebei even kut
- Ik heb nog nooit een coronatest laten doen
0 stemmers
Ik heb niet nooit gedronken, maar nooit zoveel dat ik dronken werd.
Ik heb alleen nog maar de neustest moeten doen en vond het niet perse kut
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan dat ik een keer zo dronken was en dat ik toen iemand uit een kroeg mee naar huis genomen heb en daar seks mee heb gehad en dat ik nu met moeite alleen zijn naam weet en dat hij uit Denemarken komt. Ik heb echt geen flauw idee meer hoe hij er uitzag etc. Ik had toen een hele slechte lange afstandsrelatie en heb het daarna ook uitgemaakt zonder de reden te vertellen. Ik heb echt veel dommige dingen gedaan onder invloed van alcohol. Toch zou ik het ook weer niet gemist willen hebben (nouja, behalve die ONS dan, want dat was wel een dieptepunt).
Ik vind mezelf een veel leuker mens als ik een paar glaasjes op heb, wat spontaner, vrolijker, geïnteresseerder enzo.
Meer in het moment ofzo?
Ja deze ervaring heb ik zelf ook. Het zijn vaker dan niet de drinkers die judgy zijn.
Overigens heb ik dat in mijn eigen omgeving steeds minder, waar ik ook meer 0.0 biertjes voorbij zie komen. Maar de vrienden van m’n partner als ik een drankje oversla voor een 0.0 of glas water, sommigen vinden dan dat ik m’n eigen drankje moet halen en weigeren gewoon 🥲
Ahhw ik vind het echt heel zielig voor die mannen dat ze zon iniminie pikkie hebben.
Wantcdat is gewoon small dick energy migado.
Of als je met vrienden bij elkaar bent, en de mannen alleen bier halen voor elkaar en de vrouwen moeten het zelf maar uitzoeken met hun drankjes. Vind ik ook zoiets. Ze doen ook vaak alsof het een wedstrijdje is ofzo onderling?
Jezus wat voor vrienden hebben jullie man
Heb jij bij jouw weerapp alleen je woonplaats staan, of ook nog andere plaatsen in Nederland/ de wereld? Ik heb zelf ook de plekken waar mijn broers wonen (buitenland), waar m’n ma woont en oude vakantieplekken er altijd instaan haha.
- Eigen woonplaats
- Andere plekken in NL
- Andere plekken in het buitenland
- Ik heb geen weerapp/ gebruik 'm niet
- Anders
0 stemmers
Ik heb m’n woonplek en m’n stageplek/werkplek en als ik een weekendje ofzo weg ga zet ik die plaats er ook bij
Ik had op een gegeven moment zoveel dat ik er geen meer kon toevoegen. Ook plekken waar ik nooit geweest ben omdat ik benieuwd hoe heet/koud het daar toen was.
Ik heb de plekken van m’n laatste vakanties er ook nog in staan (twee jaar geleden inmiddels) om af en toe nog met weemoed aan terug te denken😢
Eerlijk, zit ik nu al bijna weg te kwijnen en dit zouden de beste jaren van m’n leven moeten zijn dus ik blijf maar hopen dat het snel beter wordt
Ben echt bang voor wat er in een pot 4 formaggi zit.
Even afgezien van deze saus, wat doen die gekookte eieren in dit recept?