Stel je persoonlijke vraag #27

Via via hadden mijn ex en ik een paar beroemde mensen in onze telefoon staan en die gingen we dan altijd ‘s nachts bellen :cry: omg why

4 likes

Oh god nee nu herrinner ik me dat ik op snapchat een dronken video naar Donnie had gestuurd waar ik kei vals batras zong.
Kreeg wel antwoord tho maar mn vrienden hadden daarna wel ff mn telefoon afgepakt.

14 likes

Ik heb net een afspraak voor de vaccinaties ingepland en dit staat in de bevestiging.

Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna.

2 likes

Je weet nooit waar 't eindigt, de vriendin van Donnie komt ook van EGF. Ge wit ooit nooit nie :sweat_smile:

3 likes

Waren jouw ouders vroeger activistisch?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Zit jij op het terras als het regent en koud is?

• Nee absoluut niet
  • Ja hoor geen probleem
  • Liever niet maar als het niet anders kan

0 stemmers

Wie is woker denk je?

• Tim Hofman
  • Arjen Lubach

0 stemmers

Potten kant en klare saus zouden verboden moeten zijn als je het mij vraagt

2 likes

Semi-geconcentreerde is iets wat de kids in m’n klas zijn, toch niet een tomaat :confused:

8 likes

Arjen Lubach is een beetje in de ‘gewoon normaal doen’ fallacy gevallen, dat hebben heel veel Nederlandse cabaretiers.

Dat ze eerst lekker herkenbaar zijn en dan langzaam een beetje zurige predikers worden die vinden dat iedereen altijd maar normaal moet doen.

11 likes

Heb op “ja anders” gestemd. Ben een geheelonthouder qua alcohol en drugs omdat dat niet zou matchen met mijn ziekte, maar ik gebruik wel dagelijks medicinale wiet dus… ben ook eigenlijk een gebruiker :sweat_smile:

4 likes

Popcorn

• Zoet
  • Zout
  • Zuur
  • Geen

0 stemmers

Maar bij de Pathe altijd zoet en zout door elkaar. Dat is zooo lekker

11 likes

Daar heb je dus ook zakken van he in de winkel! Echt de beste uitvinding ever.

4 likes

Amai ik wist niet dat je ook combi’s had!

@PaigeMichalchuk was eigenlijk een grapje, maar ging net Googelen en het bestaat dus echt haha

4 likes

AstraZeneca voor de eerste maar geen idee of ik de tweede ook krijg.
Kreeg namelijk een allergische reactie erop

Haha ja kun je vragen. Dan doen ze 50-50

1 like

Hier in nederland gewoon zoet maar in amerika zout met gesmolten boter er over :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ah nee, nu kunnen we alsnog niet naar Cherso

14 likes

Zit inderdaad 5 weken tussen! Dan zal het ook wel Pfizer worden.

2 likes

Naast alle gebruikelijke bijwerkingen had ik over mijn hele lichaam uitslag.
Was net of ik te lang in de zon had gezeten.
Is volgens het formulier een indicatie dat ik eerst op gesprek moet of ik die tweede wel mag

1 like

Stel dat jij iemand kent die door zijn functie ervoor zou kunnen zorgen dat je meteen kan gevaccineerd worden zonder dat iemand hier achter zou komen, zou jij hier dan op ingaan? (Anoniem)

• Ja, direct zonder nadenken
  • Ik zou twijfelen maar het waarschijnlijk wel doen
  • Nee, is tegen mijn principes. Ik wacht mijn beurt af
  • Ik ben al gevaccineerd

0 stemmers

Deze is niet anoniem

• Ja, direct zonder nadenken
  • Ik zou twijfelen maar het waarschijnlijk wel doen
  • Nee, is tegen mijn principes. Ik wacht mijn beurt af
  • Ik ben al gevaccineerd

0 stemmers

2 likes