Stel je persoonlijke vraag #27

Zout maar nog het liefst met van die zoute vloeibare boter die ze er in Amerika overheen gooien :heart_eyes:

image

9 likes

Als je een tas gebruikt, haal je die dan bij thuiskomst leeg? Leg je die spullen dan ergens op een vaste plek of laat je alles in je tas zitten?

• Laat het in m’n tas
  • Haal het uit m’n tas

0 stemmers

Hangt er van af of ik weet dat ik dezelfde tas daarna opnieuw ga gebruiken. Dan laat ik het erin, anders (meeste gevallen) haal ik het eruit, leg de dingen op een vaste plek en stop die volgende keer in een andere tas

3 likes

Ligt aan de tas. M’n werktas laat ik altijd m’n portemonnee etc. in zitten, maar m’n andere tassen haal ik altijd leeg en ruim ik weer netjes op in de dustbag in m’n kast.

1 like

Ik laat alles erin tot ik het weer nodig heb. Die tas is een prima centrale plek om alles te bewaren :+1:

1 like

Nahhh. Waar zijn mijn mede Hello Fresh hufters ineens gebleven bij deze poll.

16 likes

Ik zit nog te twijfelen tussen die enorm handige snackjes of deze scam

6 likes

Volgens mij was @grace enorm fan

6 likes

Ik kende dit niet maar het ziet er (behalve totaal overpriced natuurlijk) best ok uit. Maar in het echt is het zeker 2 amandelen en een stukje 100% pure chocolade per bakje?

Ik wist dat je me niet zou laten hangen

1 like

:raising_hand_woman: ik ontvang morgen weer een hello Fresh box. 43 euro voor 16 porties avondeten, iets van 2,60 per portie vind ik echt wel goed te doen :grin:
Met stemmen niet nagedacht dat dat er ook onder valt haha. Verder heb ik nooit zo’n service gedaan eigenlijk en lijkt het me ook niks.

Ohh trouwens Parfumado :bulb: eenmalig en toen opgezegd. Volgens mij zitten er best veel meiden op het forum die dat ook doen als abonnement.

Oh ik dacht eerst van niet maar ik krijg m’n maandlenzen en lenzenvloeistof thuisbezorgd voor een hoger bedrag dan ik zou uitgeven als ik zelf lenzen zou ophalen bij de opticien en cheapie vloeistof zou halen bij de drogist. Maar uit ervaring blijkt dat ik het zelf niet zo goed kan plannen en op deze manier ga ik tenminste niet stekeblind door het leven

9 likes

Heb jij een oogafwijking? Kies maar gwn ff wat het dichtst bij ligt

• Lager dan -10
  • -10
  • -8
  • -6
  • -4
  • -2
  • PERFECT VISION :sunglasses:
  • +2
  • +4
  • +6
  • +8
  • +10
  • Hoger dan +10
  • Ik ben blind

0 stemmers

• Ik draag een bril
  • Ik draag lenzen
  • Ik wissel lenzen en bril af
  • PERFECT VISION ZEI IK TOCH

0 stemmers

1 like

Oh ja ik zou hier absoluut voor betalen ware het niet dat ik niet bevoegd ben om zelf die prikpil in m’n bilspier te jassen

3 likes

Sign me The Fuck Up

3 likes

Bijna al die lenzen die je via de opticien kan krijgen via zo’n abonnement kun je ook zelf voor de helft vd prijs op the world wide web bestellen :+1: Ik bestel gewoon 1x per halfjaar en krijg een sms als ik nieuwe moet, nog steeds gemak en niet stekeblind en ook niet stekearm.

9 likes

Volgende versie ‘spiraal in je anaal’ oh nee wacht

7 likes

Omg wat nice, via welke site doe je dit?

1 like

Ik via visiondirect, je krijgt er ook Haribo snoepjes bij :laughing: en laat dan wel 1x per jaar m’n ogen gratis checken bij een opticien. (Beetje skeer maar de opticien zei zelf ook ja ik zou daar ook bestellen want zo goedkoop kunnen wij het niet aanbieden)

6 likes