Stel je persoonlijke vraag #27

Haha ik kan helemaal niks lezen in het begin hoor (maar ze hadden maar drie rijen).
Toen liet die mevrouw na die meting op een kaartje zien van ‘we hebben deze en deze opties’, dus ik van eeeeh ja excuus maar ik kan het niet lezen want m’n bril ligt nog daar ergens :nerd_face:

1 like

Wat is je hack dat je aan zoveel porties voor zo weinig geld komt?

2 likes

Als je zoveel last hebt na nieuwe lenzen dan is er waarschijnlijk iets mis en dan zou ik daar niet mee door blijven lopen! De eerste keer hadden ze er bij mij ook een cilinder in gedaan. Toen ik vervolgens last kreeg van veel hoofdpijn en zelfs migraine dachten ze dat het door mijn puberleeftijd kwam, maar het bleek gewoon die cilinder te zijn. In het oogziekenhuis werd vastgesteld dat ik die helemaal niet nodig had.

3 likes

Anders namelijk: kettle corn!

@Crusti_Croc ik heb een abonnement waarmee ik scheermesjes krijg thuisbezorgd maar ze zijn niet duur dus geen dief van eigen portemonnee! :smile:

2 likes

Laatst een oogmeting gedaan en 150% zicht.
Maar ook een mini afwijking van -0,5 en -0,25. Ze raadde wel een bril aan?

1 like

Ja dat wilde ik ook vragen want zelfs met korting betaalde ik nog iets van 30 euro voor 6 porties en dan was mijn honger vaak nog steeds niet 100% gestild.

Maar misschien kwam dat ook omdat ik de meeste gerechten smakeloos vond.

4 likes

Ik heb ze alle 3 gehad. Nachtlenzen waren het fijnst en ik mis ze zo.

En @iedereen die problemen met hun opticien heeft: ga naar een kleinere opticien. Je betaalt misschien meer, maar de service is zoooo veel beter.
Ik zit zelf bij een familiebedrijf waar mijn overgrootouders zelfs heen gingen. Ik heb zoveel lenzen al gratis gekregen om te proberen. Soms echt een hele maandvoorraad. Ze nemen echt de tijd om m’n sterkte te meten en weten ook echt wie ik als klant ben.

11 likes

Ik bij Hans anders, bij mij deden ze niet moeilijk.

@Nefertiti @Twonights ik wacht altijd op een aanbieding (nu 30% korting met een code die ik per post kreeg) of soms wordt je gebeld.
En ik bestel dan best veel maaltijden tegelijk zodat goedkoper is, en wij eten 2 dagen van een 3pers gerecht, omdat we nog soep of een toetje nemen erbij. (En je krijgt alsnog vaak de ingredienten voor 4 pers, omdat ze niet 1,5 ui opsturen) Vooral die eenpansgerechten krijg je vaak veel van. Dus 4x3p met 30% nu.

1 like

Maar dan is het dus geen 2,70 per maaltijd als je er nog per se soep of een toetje bij moet nemen.

Vind ik trouwens vaak alsnog duur voor wat je kreeg, ik kan het zelf veel goedkoper. Maar als het voor jou werkt is dat prima natuurlijk!

7 likes

Smeer jij standaard boter op je brood?

• Ja, altijd
  • Ja, behalve bij specifiek beleg
  • Nee, behalve bij specifiek beleg
  • Nee, nooit
  • Ik eet nooit brood
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

Smeren je ouders standaard boter op hun brood?

• Ja, altijd
  • Ja, behalve bij specifiek beleg
  • Nee, behalve bij specifiek beleg
  • Nee, nooit
  • Ik eet nooit brood
  • Niet van toepassing
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

Edit: ‘ik eet nooit brood’ in de tweede poll moet natuurlijk ‘mijn ouders eten nooit brood’ zijn excuzes moi

Bij Pearle, 15 euro.

2 likes

Ik was altijd zo chagrijnig als ik boter onder de pindakaas of chocopasta kreeg.

ALS HET PLAKT, GEEN BOTER.

46 likes

Als ik nog iets van 3 andere mensen mocht meenemen, dan zou ik gaan

1 like

Ik alleen juist bij bepaald brood/cracker. Bij beschuit hoort boter, bij krentenbrood hoort boter. Soms eet ik ook een broodje uit de oven met alleen boter. Maar nooit in combinatie met specifiek beleg.

1 like

Zodra mensen daar komen wonen is die vast ook binnen een mum van tijd verpest. De mens is het probleem, niet de plek, dus volgens mij is dit alleen maar het verplaatsen van het probleem.

9 likes

Maar @Knofje zegt juist dat haar planeet wel perfect is en blijft want ideale samenleving. Ik twijfel heel erg! Ik wil graag 1 persoon meenemen en dan ga ik. Lekker pionieren (wel rip die 10 jaar).

2 likes

Nou niet perse, want ik vind de porties groot genoeg. Maar we hebben standaard toch wel een pak vla in de koelkast staan. Had hier al eens eerder een foto gepost hoe de porties er dan uit zien, maar zo eet iedereen weer anders denk ik :wink: ik kan zelf niet voor 2,70 boodschappen doen, alleen wat vlees is vaak al duurder.

1 like

Oja ik eet geen vlees en ook zelden dure vervangers (die ik bij Hello Fresh trouwens ook miste) dus dat scheelt al veel.

Haha die scriptie schrijft zich niet vanzelf!
(En de tentamens die ik nog moet maken)

1 like

Als jij in een hotel (moet) slapen, kijk jij dan in de lades van de nachtkastjes?

• Nee nooit
  • Ligt aan het hotel
  • Ja altijd

0 stemmers