Stel je persoonlijke vraag #27

Lekker mosterd deze post want ik lees nu pas bij.

Maar omg ik heb via mijn opticien ook die lenzen. Alleen bij hem betaal ik €110 per half jaar en via die site maar €50 :scream:
Klopt het dat je echt alleen je sterkte hoeft in te voeren? Ik zie ook andere waardes staan die niet aangepast kunnen worden. Zijn die gewoon altijd goed?

Voel me wel een beetje schuldig naar mijn superaardige en goede opticien toe. Hij is ook zelfstandige en zit niet bij een keten, dan zou ik het minder vervelend vinden denk ik. Mss dat ik eens in de zoveel tijd bij controle lenzen bij hem bestel en dan tussendoor via die site.

@vitaminwater mijn cilinder is vorig jaar ook plots verdwenen. Ging wel samen met dat mijn ogen achteruit gingen (van ± -4,75 naar -6), dus mss kan het wel. Of het is een complot haha.

2 likes

Omg hier ben ik zovaak ingeweest. En je had toch 2 namen iets van moonlight? En starlight? Als we met zn 4en waren gingen we dan een soort wedstrijdje doen. En die glijbaan was of is in mijn beleving ook echt lang.

Oneh ik haal dit in de war met het tikibad. Maar dat op je filmpje was ook geweldig.

1 like

Niet lelijk maar verdient de naam regenjas niet. Absoluut niet waterproof (staat ook op de website), slechts licht waterafstotend. Heb de mijne daarom weggedaan en een Rains gekocht.

6 likes

Fijn dat je iets aan de tip hebt! Vaak hebben ze ook nog een kortingscode die je online kunt vinden :face_with_hand_over_mouth: Ik hoef zelf indd alleen maar de sterktes in te vullen (van links en rechts) Je zou evt de verpakkingen met elkaar kunnen vergelijken.

1 like

Ik wil stiekem een gele petit bateau-jas

10 likes

Ken jij mensen die in Wassenaar wonen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Model ziet er minder gelukkig uit

12 likes

Ik heb ooit een softshell regenjas gekocht van Ilse Jacobsen bij Bijenkorf met korting. Beste aankoop ever. Geen zak, want getailleerd en ook snel weer droog. Plus niet zo zweterig als de America Today die ik daarvoor had. Maar ik wandel ook wel veel en ik haat paraplu’s.

2 likes

Willem Alexander woonde daar toch. Is ook meteen de enige die ik ken die daar woon(de) :joy:

3 likes

“Heel vreemd en ook een beetje raar”? :joy:

1 like

afbeelding

4 likes

Volg je het songfestival?

• Ik volg het nu niet maar ga volgende week wel kijken
  • Nee en ik ga ook niet kijken
  • Ja en ik ga volgende week ook kijken
  • Ja en ik ga volgende week ook naar liveshows
  • Huh is dat volgende week?

0 stemmers

1 like

Mijn thesis lijdt momenteel zwaar onder mijn songfestivalenthousiasme :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde vroeger nooit een regenjas want dat vond ik voor schut staan? Alsof zeiknat op school aankomen niet voor schut was haha.

En nu heb ik wel een regenjas voor de 3 keer per jaar dat het regent :relieved:

11 likes

Ja maar vroeger hadden we dit
51ZjgWA+RaL.AC_SX425

Nu zijn er ook gewoon mooie regenjassen

41 likes

Beetje laat, maar volgens mijn opticien is een kleine cilinder met lenzen ook op te lossen dor een kwart of een half in sterkte toe te voegen en dan lenzen zonder cilinder te nemen. Geen idee of dit normaal is, maar het heeft me superveel geld gescheeld dus love him

2 likes

Ah hoe chill! Had vanmiddag een oogmeting, nog even nagevraagd of die cylinder echt nodig is, maar aangezien hij best fors is (>1) adviseerde ze me absoluut het wel te doen omdat ik anders echt minder scherp ga zien. Dus helaas helaas.

Kreeg gelukkg geen preek over dat ik m’n lenzen te lang in had, wel een dikke diss over m’n lenzen haha. Ik liet zien welke ik nu had, daarvan was ze al niet heel erg onder de indruk, toen gaf ik aan dat ik daarvoor Proclear had, zegt ze ‘Oh. Ja. Die zijn nóg slechter.’ :joy:

1 like

Haha mijn huidige regenjas en -broek zijn nog wel wat erger dan dit
Maar ik draag ze ook eigenlijk alleen op de fiets van en naar werk dus boeien

1 like
Keek jij vroeger De Pfaffs?
  • Ja en kom uit Nederland
  • Ja en ik kom uit België
  • De watts?

0 stemmers

En als je het keek, vond je het dan:
  • Leuk om te kijken
  • Niet zo leuk om te kijken