Oeeeps vergeten toe te voegen!
Een man van 50+ met volwassen kind(eren) die met een vrouw van 20/30 aan de tweede leg begint is
- Gadverdamme
- Sneu
- Hartstikke leuk
- Leg er gewoon een knoop in
0 stemmers
Ik zie vooral soms ineens een staan waarbij ik denk huh? Vast per ongeluk dan
Bij gewone likes sta ik er niet echt bij stil.
@Crusti_Croc en @Evert zijn jullie een (anwb) koppel dat nu samen lekker op de bank zit te forummen?
- Goor
- Misselijkmakend
- Nasty af
- Dieptriest van beide partijen
- Moreel verkeerd
- Saddo
- Maximaal verkeerd
- GĂȘnant voor iedereen
- Kots in mn hart
0 stemmers
Vooral de woorden âtweede legâ die maken het allemaal erger
Echte liefde
Geen illusie
Oh nu ik toch aan het pollen ben
Ik keek laatst zoân tiktok compliatie op YouTube (want echt te oud voor gewone tiktok) dat mensen hun hond/kat/huisdier Applaus gaven (met meerdere mensen, maar kan ook alleen) en vooral de honden genoten daar echt ultiem van.
Dus, heb jij nu een huisdier in de buurt?
- Ja en ik sta open voor een experiment
- Nee niet in de buurt
0 stemmers
Heb je iemand in de buurt die kan meeklappen?
- Ja
- Nee maar ik ga het alleen doen
0 stemmers
Geef applaus. Niet lafjes, echt of je het meent.
Is je huisdier nu:
- Zichtbaar ontroerd
- GeĂŻrriteerd
- Verdrietig
- Blij
- Gestressed
- Geen reactie
- Anders
0 stemmers
Fotoâs mogen. Ik ga t nu proberen met mn kat
Ze keek me aan met een blik van âwtf ben jij nu weer aan het doenâ en sliep toen verder. Hoe zouden ze moeten reageren dan?
OkĂ© mân kat liep straal langs me, keek even geĂŻrriteerd op en ging toen in zân mand liggen en kijkt me nu doods aan.
Heb t 30 seconden gedaan ongeveer
Jammer
Ja sommige honden (vooral als meerdere mensen t doen en ook de naam roepen en vrolijk doen) kijken helemaal trots van OMG iedereen houdt van me OMG ik ben speciaal en geliefd
Heel schattig
Ik heb dat filmpje ook gezien, was zo leuk
Oh ja bij honden geloof ik wel dat ze zo blij worden, katten geven natuurlijk geen fuck.
Misschien heb ik katten er zelf bij bedacht, maar misschien zijn er magische katten die er wel van genieten.
Werd niet in dank afgenomen, kat rende weg en geeft nu een dodelijke blik.
Weer t bewijs dat honden leuker zijn dan kattenđ
GeĂŻnteresseerd en verbaast, ze rent naar ons toe met haar oortjes zo van huh voor mij? en nu wil ze de hele tijd aandachtâŠ
Fotoooo!!
Een hond neem ik aan? Of heb jij die ene magische kat?
Joh tegenwoordig kun je zelfs je knoopje weer herstellen. Vraag me af hoeveel mannen dat doen per jaar zou het cbs hier cijfers over hebben?