Voor degenen die een regenjas hebben, merk jij dat je daar meer in zweet of is dit hetzelfde als met elke andere jas die je hebt?
- Ik zweet meer in mn regenjas
- Nee dit is precies hetzelfde als bij mn andere jassen
0 stemmers
Voor degenen die een regenjas hebben, merk jij dat je daar meer in zweet of is dit hetzelfde als met elke andere jas die je hebt?
0 stemmers
Is ook logisch, want het is toch plastic of een variant daarop dat de regen tegenhoudt.
Jaaaaaa altijd bloedheet in dat ding (Maar is toch ook logisch dat je in je regenjas meer zweet? Die dingen zijn over het algemeen 0,0 procent ademend zodat hij meer waterdicht is)
Ik heb al een zillion jaar geen regenjas meer gehad. Alleen heel vroeger van die dingen die je over je eigen jas deed. Ik dacht misschien zijn er nu wel genoeg varianten waarbij dat niet of nauwelijks zo is.
Die zijn er ook, maar zijn vooral duur. Als je iets met goretex membraan hebt, dan merk ik wel dat ik daar veel minder in zweet dan in andere regenjassen (maar wel nog steeds iets meer dan in andere jassen)
Ja! Ik vind die regenjas heel leuk, heb je misschien een link?
Lowlands 2019, vooral bij Billie Eilish was het weer echt dramatisch, maar dat paste wel weer bij de muziek. Ik had een regenjas van mijn schoonmoeder van Rains en ik was nog helemaal droog, vrienden van me hadden die van America Today en zij waren alsnog na een paar uur wel doorweekt.
Ja kut ik googelde en hij is uitverkocht. Vind hem iig mooi en tijdloos.
Ik heb deze in t roodpaars en ik heb er zo ongeveer in gewoond het afgelopen half jaar Mān huisje tijdens de coronawandelingen
Oh en ik heb nooit gemerkt dat hij lekte en al tijdens heel wat buien aangehad. De voering van een van de zakken ging helaas wel al best snel kapot waardoor alles in mn jas verdween, maar dat heb ik provisorisch gefixt
Splash/boomstammetjes: indien mooi weer (zonnig en warm): liever nat, want je droogt toch in no time weer op en is heerlijk verfrissend. Indien koud of regenachtig: liever met regenjas.
Doet me trouwens denken aan toen ik in een pretpark op de boomstammetjes ging in China. Het was 32 graden en stralende zon en wij waren de enige westerlingen/niet-Chinezen in de rij. Het was fucking twee uur aanschuiven in een massa en ik had het zoooo warm, niet normaal. Ik keek echt uit om verfrissend water over me heen te krijgen. En letterlijk ie-de-reen in die rij begon 10 minuten voor hun beurt zich helemaal in te pakken met een regenpak. Ze dachten dat wij onze regenjas vergeten waren, dus alle Chinezen rond ons begonnen ons hun reserve-regenjas te geven, superlief, maar ze snapten maar niet dat wij wƩl een regenjas bij ons hadden, maar hem gewoon niet wilden aandoen en vrijwillig nat wilden worden. We werden zo aangestaard
Als puber met een excursie daar geweest. In de ochtend eerst naar militaire begraafplaatsen, wat ik heel indrukwekkend vond. En direct daarna naar een pretpark. Ik ben sowieso niet echt fan van pretparken maar het contrast vond ik die dag zo groot.
Ik heb vooral veel op rugzakjes gepast van klasgenoten die dag.
Welke test vind je vervelender ?
0 stemmers
Lekker mosterd deze post want ik lees nu pas bij.
Maar omg ik heb via mijn opticien ook die lenzen. Alleen bij hem betaal ik ā¬110 per half jaar en via die site maar ā¬50
Klopt het dat je echt alleen je sterkte hoeft in te voeren? Ik zie ook andere waardes staan die niet aangepast kunnen worden. Zijn die gewoon altijd goed?
Voel me wel een beetje schuldig naar mijn superaardige en goede opticien toe. Hij is ook zelfstandige en zit niet bij een keten, dan zou ik het minder vervelend vinden denk ik. Mss dat ik eens in de zoveel tijd bij controle lenzen bij hem bestel en dan tussendoor via die site.
@vitaminwater mijn cilinder is vorig jaar ook plots verdwenen. Ging wel samen met dat mijn ogen achteruit gingen (van ± -4,75 naar -6), dus mss kan het wel. Of het is een complot haha.
Omg hier ben ik zovaak ingeweest. En je had toch 2 namen iets van moonlight? En starlight? Als we met zn 4en waren gingen we dan een soort wedstrijdje doen. En die glijbaan was of is in mijn beleving ook echt lang.
Oneh ik haal dit in de war met het tikibad. Maar dat op je filmpje was ook geweldig.
Niet lelijk maar verdient de naam regenjas niet. Absoluut niet waterproof (staat ook op de website), slechts licht waterafstotend. Heb de mijne daarom weggedaan en een Rains gekocht.
Fijn dat je iets aan de tip hebt! Vaak hebben ze ook nog een kortingscode die je online kunt vinden Ik hoef zelf indd alleen maar de sterktes in te vullen (van links en rechts) Je zou evt de verpakkingen met elkaar kunnen vergelijken.
Ik wil stiekem een gele petit bateau-jas
Ken jij mensen die in Wassenaar wonen?
0 stemmers
Model ziet er minder gelukkig uit
Ik heb ooit een softshell regenjas gekocht van Ilse Jacobsen bij Bijenkorf met korting. Beste aankoop ever. Geen zak, want getailleerd en ook snel weer droog. Plus niet zo zweterig als de America Today die ik daarvoor had. Maar ik wandel ook wel veel en ik haat parapluās.