Stel je persoonlijke vraag #27

Nee dit is sws een mythisch wezen, geloof er niks van.

Foto

Ik ga kapot :joy:

78 likes

Hij/zij vertrouwt de boel even niet lijkt het haha

Of wel blij?

Hahahah nee echt zo’n blik van wtf doe je, stop.

1 like

Hebben jou ouders een tweede leg gehad?
(dus er moet een behoorlijk tijd tussen de tweede en eerste leg zitten)

• Ja, vader
  • Ja, moeder
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Haha nee echt een kat (ragdoll) zal zo nog eens proberen. Inmiddels heeft ze haar knuffeltje weer in haar drinkbak gegooid. Raar beest :laughing:

4 likes

Heel schattig enzo maar ik kan alleen maar denken: dit moet toch qua geluid vergelijkbaar zijn met vuurwerk en daar zijn honden over het algemeen niet blij mee
(Ik heb geen hond en weet er niet heel veel vanaf dus misschien schat ik het helemaal verkeerd in hoor)

2 likes

Wow huh, je vader was dus 60 toen hij met je moeder van 19 ging? Vind dat wel heeel heftig hoor. En inderdaad, voor de kinderen lijkt me dat ook niet fijn.

Wat moet ze met deze reactie

73 likes

Hahaha dit vond ik zo lelijk, dus ik liet me liever vrijwillig compleet onderregenen. Vervolgens zat je dan de hele dag met zo’n natte spijkerbroek aan je benen geplakt.

En deze is alweer een tijdje geleden, wat is leuker?

• Een kat
  • Een hond

0 stemmers

Mijn moeder kreeg haar eerste drie kinderen voor haar dertigste. Op haar 33 was ze gescheiden en twee jaar later ontmoette ze mijn stiefvader zonder kinderen. Op haar 40 en 42e kreeg ze mijn halfbroer en -zus bij. Ze zei laatst dat ze haar beslissing niet helemaal doordacht heeft.

Ik scheel nu 20 jaar met mijn siblings

10 likes

Aaah eigenlijk zielig dat harde geluid. Mijn hond zou een paniekaanval krijgen als we dit zouden doen :sweat_smile:

@Schorem op -20 kan je je kleden. Op 40 graden niet.

1 like

De kat kwam net alsnog binnen, dus mijn moeder en ik hebben een poging gewaagd. Er was vooral verbazing. Op de ‘zijn jullie wel helemaal goed?’ manier.

8 likes

Awwwwww

1 like

Ik scheel ook bijna 10 jaar maar wel dezelfde ouders. Ze waren niet oud toen ze mij kregen, eerder aan de jonge kant bij de eerste.

Kijk jij films bedoelt voor kinderen zoals Disney en andere animatiefilms?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was er op dat moment niet bij haha maar mijn oma en tantes hebben dat gehad.

Mijn moeder is nummer 10 van de 12 dus tegen de tijd dat oma met die lichting bezig was waren de oudere zussen/dochters ook al bezig.

Mijn moeder scheelt ook minder met een aantal van mijn neven/nichten (sommige nog geen 5 jaar) Terwijl ik als jongste kleinkind met hun ruim 30 jaar scheel :joy:

10 likes

Hahah ah gos nu zie ik zo een schattig kleutertje voor mij die door iedereen nonkel wordt genoemd. En die de zorgen van de kleuterklas met zich mee draagt omdat hij de nonkel is :joy: en iedereen advies en zo gaat geven.

Ik vind wel altijd gezellig bij ons met zoveel. Enige wat soms ‘raar’ is dat ik vooral de oudere wat minder goed ken. Komt ook deels doordat ik hier in NL woon en bijna iedereen in het buitenland. Maar toch als je elkaar dan ziet (ik had 1 neef voor het laatst bijv als kind gezien) voelt het wel gelijk goed als familie.

6 likes

Ze is echt klaar met mijn bullshit. :sob::rofl:

60 likes