Stel je persoonlijke vraag #27

Wie zegt dat ik geen oude man ben. Dit is het internet je weet maar nooit.

12 likes

Ik dacht alleen dat Bonnie dit eet

4 likes

Ik dacht van niet maar indd alleen mais, linzen, bruine bonen of soms blokjes tomaten/tomatenpuree.

Champignons/kool/erwtjes/boontjes etc vind ik allemaal echt heel vies uit zo’n pot.

2 likes

Wow ik heb volgens mij al twee jaar geen kapucijners gegeten maar vanavond is de avond denk ik. Met ui en vegaspekjes inderdaad, en stroop en zilveruitjes :heart:

7 likes

Oh ja stoop maakt kapucijners nog zeker 16 keer beter!

1 like

Ooh zo lekker witte bonen in tomaten saus :smiling_face_with_three_hearts: Ik doe altijd met uien en vega spek of vega knakworst er door heen met rijst.

3 likes

De andere kant is hard

1 like

Oooo ja, mijn ouders noemen mij een :sparkles: positief ongelukje :sparkles:. Ook zoiets moois haha.

@Vaiana Ik draai hem horizontaal. Ik weet niet of het veel uitmaakt op die manier, maar de andere kant van het matras is idd hard.

2 likes

Ik zeg heel vaak: doedoei
Is er aantal jaar geleden ingeslopen en nu blijf ik het zeggen.

19 likes

Byeeeeeeee en op mijn werk zeg ik daag of doeidoei. Wat klinkt dat dom als ik het zo typ :joy:

4 likes

Heel vaak joeeee. Heb mijn brugklassers er helaas mee aangestoken, eentje gebruikte zelfs als afsluiting van een verslag “nou dit was mijn verslag, joeee” :clown_face: hehe

25 likes

Lekker dramatisch, vaarwel.

9 likes

De mazzel alleen als ‘houdoe de mazzel’, soms ook nog ciao of arriverderci, of goodbye zoals Juno Birch het zegt

1 like

Groetjes đŸ„Č

Maar meestal joe.
Ik vind ook dat het heel raar klinkt als ik dag, daag, doeg zeg. Dus dan maar tot ziens als het een onbekende is (aan de telefoon vooral).

2 likes

Haha massjolll m’n lievelings

2 likes

Heerlijk overdreven dramatisch. Vooral tegen m’n ouders en partner hoor. Niet tegen iedereen.

Doegiedaggie! Begonnen als grap om iemand die dat zei belachelijk te maken, maar nu zeg ik het zelf.

10 likes

Maar wel baked beans en niet gewone bonen in tomatensaus.

Ik heb een waterbed, dus dat gaat/hoeft niet.

Dat heb ik nou nog nooit op

Ga t van de week proberen

1 like