Als je perongeluk tijdens het scrollen op een emoji klikt. Welke emoji is dat dan (of welke het vaakst)
0 stemmers
Als je perongeluk tijdens het scrollen op een emoji klikt. Welke emoji is dat dan (of welke het vaakst)
0 stemmers
Alleen als onderdeel van een Engels ontbijtje.
Daarover verschillen de meningen.
Hoeveel kost een rondvaartboot?
Je hebt een tweepersoonsbed, waar lig je dan? (bedoel waar je dan ‘start’ met slapen)
0 stemmers
En als je partner niet bij je slaapt, waar lig je dan?
0 stemmers
Haha zoveel vragen, als je een bak met geld wint waarom bedenk je dan dat de beste bestemming daarvoor een rondvaartboot is
Ja lekker! Doe ik ook wel eens. En ik had hier eens, volgens mij was het van @oprah, bij het vies lekker eten topic een combi ontdekt. Aardappelpuree, witte bonen in tomatensaus en dan met vissticks door elkaar prakken. Enige conclusie was idd vies lekker.
Er komen zo mooi 2 dingen samen, maar ik koop altijd die voorgesneden champignon mix als ik de Knorr burritos eet en dan aanvullen met vega kip en paprika oid.
En naast de genoemde tomaten en peulvruchten komen m’n artisjokken ook uit blik. Ga die toch niet per stuk koken/pellen/wat doen ze er eigenlijk mee?
Oeh ik weet niet of ik dat aan kan haha (als de puree uit een zakje komt dan en ik ben geen prakker) Wel echt super makkelijke maaltijd!
Ik doe meestal aardappel in dunne stukjes/plakjes en bakken in de pan met olie, knoflook, ui en een beetje tomatenpuree. Dan wordt het een soort krokante purée en dat dan met witte bonen (daar doe ik meestal ook nog wat smaak bij).
En eigenlijk vind ik het niet eens vies lekker maar gewoon normaal lekker haha
Ik gebruik het nooit maar dacht dat het normaal was om die in de prullenbak te doen? Het kan anders toch opstroppen in de leidingen?
Augurken uit pot voor op de hamburger haha
Ik heb de vraag verkeerd geïnterpreteerd denk ik mijn broertje en zusje en ik hebben dezelfde ouders, masr zusje is 13 jaar jonger dan ik ben, maar dat is dus geen tweede leg denk ik. Het was nog vroeg vanmorgen haha sorry
Kapucijnders zijn de liefde van mn leven
Wie zegt dat ik geen oude man ben. Dit is het internet je weet maar nooit.
Ik dacht alleen dat Bonnie dit eet
Ik dacht van niet maar indd alleen mais, linzen, bruine bonen of soms blokjes tomaten/tomatenpuree.
Champignons/kool/erwtjes/boontjes etc vind ik allemaal echt heel vies uit zo’n pot.
Wow ik heb volgens mij al twee jaar geen kapucijners gegeten maar vanavond is de avond denk ik. Met ui en vegaspekjes inderdaad, en stroop en zilveruitjes
Oh ja stoop maakt kapucijners nog zeker 16 keer beter!
Ooh zo lekker witte bonen in tomaten saus Ik doe altijd met uien en vega spek of vega knakworst er door heen met rijst.
De andere kant is hard