Oooo ja, mijn ouders noemen mij een positief ongelukje
. Ook zoiets moois haha.
@Vaiana Ik draai hem horizontaal. Ik weet niet of het veel uitmaakt op die manier, maar de andere kant van het matras is idd hard.
Oooo ja, mijn ouders noemen mij een positief ongelukje
. Ook zoiets moois haha.
@Vaiana Ik draai hem horizontaal. Ik weet niet of het veel uitmaakt op die manier, maar de andere kant van het matras is idd hard.
Ik zeg heel vaak: doedoei
Is er aantal jaar geleden ingeslopen en nu blijf ik het zeggen.
Byeeeeeeee en op mijn werk zeg ik daag of doeidoei. Wat klinkt dat dom als ik het zo typ
Heel vaak joeeee. Heb mijn brugklassers er helaas mee aangestoken, eentje gebruikte zelfs als afsluiting van een verslag “nou dit was mijn verslag, joeee” hehe
Lekker dramatisch, vaarwel.
De mazzel alleen als ‘houdoe de mazzel’, soms ook nog ciao of arriverderci, of goodbye zoals Juno Birch het zegt
Groetjes 🥲
Maar meestal joe.
Ik vind ook dat het heel raar klinkt als ik dag, daag, doeg zeg. Dus dan maar tot ziens als het een onbekende is (aan de telefoon vooral).
Haha massjolll m’n lievelings
Heerlijk overdreven dramatisch. Vooral tegen m’n ouders en partner hoor. Niet tegen iedereen.
Doegiedaggie! Begonnen als grap om iemand die dat zei belachelijk te maken, maar nu zeg ik het zelf.
Maar wel baked beans en niet gewone bonen in tomatensaus.
Ik heb een waterbed, dus dat gaat/hoeft niet.
Dat heb ik nou nog nooit op
Ga t van de week proberen
Pff ik zit met een dilemma en vraag me af wat ik het beste kan doen/niet kan doen.
Ik wil absoluut niet akkoord gaan met de voorwaarden van Whatsapp. Ik besef me dat veel informatie al wordt gedeeld ook door andere sites/apps. Maar dit is eindelijk iets waarbij we met z’n allen duidelijk kunnen maken dat het niet ok is als onze persoonlijke gegevens zomaar met anderen wordt gedeeld of gebruikt voor eigen doeleinden zonder onze toestemming.
Ik ga dus niet akkoord en dat betekent dus dat na verloop van tijd ik de app niet meer kan gebruiken. Is niet zo’n probleem. Ik heb namelijk al Signal geïnstalleerd en een aantal vrienden zijn ook overgestapt. Nu het dilemma: whatsapp groepen van mijn werk.
Bij een groep kan ik de situatie uitleggen en zal het niet zo’n probleem zijn als ik de groepschat verlaat.
Bij de andere groepschat heb ik het gevoel dat het een ongeschreven regel is dat je betrokken bent bij de groepschat.
Vind je dat ik het kan maken als ik mijn eigen plan trek en Whatsapp verwijder? Ik ben nog wel bereikbaar via Teams en mijn werkmail. Of moet ik maar, omdat sommige mensen niks om de voorwaarden geven of zich niet inlezen erin maar akkoord gaan?
Extra info: we videobellen in teams elke dag met elkaar als groep.
0 stemmers
Edit: was niet bedoeld als anoniem.
Ik dacht dat de voorwaarden niet golden voor de EU? Of woon je buiten de EU?
Heb je een aparte werktelefoon, of zitten die werkgroepen ook op je privetelefoon?
Mijn moeder is een nakomertje en scheelt 17 jaar met haar zus. Hierdoor was er in het dorp (biblebelt) altijd de roddel dat ze niet van mijn oma was maar dat haar zus eigenlijk haar moeder is.
Heel enthousiast geklapt en gejoeld en aangemoedigd. Resultaat:
Ze schrok zich de pleuris
Volgens een Duitse privacy toezichthouder zijn de voorwaarden onduidelijk, misleidend en tegenstrijdig. Facebook houdt het dus vaag wat er met je data gebeurt. De press release kun je op google vinden als je het volgende opzoekt: The Hamburg Commissioner for Data Protection and Freedom of Information + press release
Daarin staat uitgelegd waarom ze de ban willen verlengen of juist willen doorvoeren.
Ze hebben de European Data Protection Board al om urgentie gevraagd en die is goedgekeurd. Maar Facebook gaat er niet op zitten wachten en voert de update gewoon al door.
Verder heeft Facebook het eerder ook al geflikt.
Ik heb helaas geen werktelefoon