Stel je persoonlijke vraag #27

Zijn je wenkbrauwen symmetrisch?

• Nee
  • Ja, vrij symmetrisch

0 stemmers

Zijn je ogen symmetrisch?

• Nee
  • Ja, vrij symmetrisch

0 stemmers

Is je neus symmetrisch?

• Nee
  • Ja, vrij symmetrisch

0 stemmers

Zijn je boobs symmetrisch?

• Nee
  • Ja, vrij symmetrisch

0 stemmers

Zijn je voeten symmetrisch?

• Nee
  • Ja, vrij symmetrisch

0 stemmers

1 like

Wel beetje suggestieve poll zeg :sweat_smile:

15 likes

Nee dat zou ik opnemen en als ringtone nemen

Stel iedereen heeft kans gehad om gevaccineerd te zijn (laten we zeggen: begin augustus :crazy_face:). Je geeft een feestje thuis. Vraag jij dan mensen alleen te komen als ze gevaccineerd zijn? Weiger je vaccinatie weigeraars?

• Iedereen mag komen
  • Alleen mensen die gevaccineerd zijn, zijn welkom

0 stemmers

Ik sta er echt rechttegenover in zoals jij @kali

Tenzij het echt duidelijk racistisch of etnisch profileren is, vind ik het echt allerjezus irritant dat volwassen mensen zich helemaal laten gaan tegen agenten, of ĂŒberhaupt agenten gaan uitlokken. Ik weet niet maar ik vind rebelse mensen zo Fucking irritant dan denk ik echt van Henk hou gewoon je bek en luisterrrrrrrrr. En anders moet je het maar voelen stomme uit de kluiten gewassen kleuter. Zie dat veel te vaak dat mensen dan de politie gaan uitdagen en testen enzo.

Maargoed ik ben héél erg goed in luisteren naar autoriteit en heel mak wat dat betreft.

61 likes

Als mensen zich gezond voelen mogen ze komen, en zou geen mensen uitnodigen waarvan ik denk dat ze daar niet eerlijk over zouden zijn.

1 like

Hahaha zie dat filmpje met die blonde Anne-Fleur nu weer voor me.

20 likes

Bij die anne-fleur dacht ik ook lekker voor je. Politie heeft het 6x netjes gevraagd maar anne-fleur bleef maar door gaan.
Ik was er na de 3e keer netjes vragen al klaar mee geweest en dan had ik haar al in de boeien geslagen. Daarom is het maar goed dat ik niet bij de politie werk :joy:

5 likes

Als dat alles is. In Frankrijk krijg je meteen drie knuppels in je nek :rofl:

6 likes

Oh sorry, wist niet dat je gevoel voor humor/sarcasme uit stond vanavond! Ik zie een stampvoetende Henk voor me die een time-out krijgt :rofl:

Sowieso dat zo’n Henk issues heeft want hij moet laten zien dat hij boven de politie staat.

3 likes

Ah heeeeeerlak

Of van die 18jarigen die dan in Salou alles gaan slopen en verwachten dat de lokale politie komt met knuppels maar in plaats daarvan de Guardia Civil aankomt in volledige gear, die ze helemaal de tering inslaat als ze een grote bek opzetten.

21 likes

Nouja nu is het net of de politie je altijd even rechtvaardig aanpakt. Vaak genoeg hardhandige arrestaties gezien tijdens vreedzame demonstraties, is het dan okĂ© om een boete te krijgen als je uit frustratie ‘klootzakken’ eruit floept?
Ik vind het nogal kleinzerig dat je hier echt een boete voor kunt krijgen. De politie moet hun werk kunnen doen natuurlijk maar dat je een boete kunt krijgen door iemand een sukkel of eikel te noemen vind ik belachelijk. Zelfde met majesteitsschennis trouwens.

8 likes

Ik heb wel een keer een best wel bizarre situatie meegemaakt met de politie. Was na het stappen, waren met een man of 8 (4 mannen 4 vrouwen) buiten net de kroeg uit gerold. Toen kwam er een groep agenten aan die ons als groep de schuld van iets gaf wat we totaaaaal niet hadden gedaan. 2 vrienden van me gaven weerwoord (niet schelden dus, maar wel vrij bijdehand aangeven dat we niks deden, maar op dezelfde toon als de politie) en 1 van die jongens werd direct keihard tegen de grond gewerkt. Die schreeuwde het uit want z’n ja hij schrok en z’n arm werd zo heel naar op z’n rug gedraaid. Dus escaleerde het natuurlijk. Eindstand is dat alle vier die gasten de bak in zijn gegooid vanwege beledigen van agenten, en een vriendin van me ook omdat ze die agent die zo hardhandig onze vriend tegen de grond drukte een klootzak noemde. Absoluut niet chique natuurlijk en ze had prima een boete kunnen/mogen krijgen wat mij betreft hoor. Maar ze werden dus allemaal hardhandig in een politie auto gegooid en moesten een nachtje de cel in. Echt naar was dat. Ze hebben nog geprobeerd er een zaak van te maken (een van die vrienden van me die dus ook was opgepakt is namelijk zelf advocaat) maar ja, hun woord tegen het onze. Tsja.

4 likes

Ben jij wel eens alleen naar een pretpark (zoals de Efteling) geweest?

• Ja en ik vond dat fijn
  • Ja en ik vond dat niet fijn
  • Nee maar dat wil ik wel
  • Nee en dat wil ik ook niet

0 stemmers

Nee dat lijkt me toch echt heel vreselijk. Niet zo erg als een hostel maar wel kut

11 likes

Ken je iemand die is vreemdgegaan met een familielid van de partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welk familielid?

• Broer
  • Zus
  • Neef
  • Nicht
  • Vader
  • Moeder
  • Anders

0 stemmers

Ken je iemand die een relatie heeft met iemand die uit een ander land komt waardoor ze onderling Engels moeten spreken omdat ze beide elkaars taal niet kennen?

• Meerdere
  • Een
  • Ikzelf
  • Nee

0 stemmers

1 like

@JonSnow was het erger dan een hostel? Dacht je van tevoren dat je het wel leuk zou vinden?

@Anna88 @Drawster @lisaanna jullie vonden het wel fijn?
Als jullie er iets over willen vertellen natuurlijk. Het lijkt me best wel fijn om dat een keer alleen te doen. (maar ik vind hostels dan ook wel leuk)

1 like

Ik was met een groep in het buitenland, en moest me in m’n eentje een dag vermaken, dus dacht dat het wel leuk was. Ik voelde me een beetje sneu daar alleen rondlopen en in m’n eentje in de attracties.
Volgende keer maar naar een hostel, daar ben ik nog nooit geweest😁

1 like

Zeker slippers meenemen :stuck_out_tongue:

1 like