Ik had verkeerd gekliktš dus ik heb het nog niet gedaan, maar lijkt me wel tof. Maar ik doe praktisch alles graag alleen. Op vakantie, naar de bioscoop, dierentuin etc.
Ehm
30% broer en zus
Hoe de fuck? Wie kent deze mensen en wat is het verhaal want wow
Ik vond een keertje alleen naar de Efteling wel fijn, maar ik ging toen sowieso al vaker alleen dagjes weg en vond het wel schelen dat ik het park al ken. Zou me bij een onbekend pretpark wat meer verloren voelen denk ik.
Ja chill, dan kun je ook in de single riders lines, lekker snel
Ja iedere week
Mijn neef kon ooit (misschien wel nog steeds?) +/- 35 getallen achter de komma van het pi getal opdreunen
Niet bewust, maar ik weet wel nog steeds de telefoonnummers van basisschoolvriendjes uit mijn hoofd van 20+ jaar geleden. Geen idee wat ik moet met die kennis verder, maar goed.
Ik was echt blij met woordjes SOās van Spaans op school. Ik was niet zo goed in grammatica dus haalde voor grote toetsen altijd een 5.0 ofzo, dat kon ik dan ophalen met de hoge cijfers die ik voor woordjes haalde. Thanks WRTS.
Ja dit heb ik juist met grammatica!
Waarom in godsnaam naamvallen. In het Duits lijkt het wel op hogere wiskunde wanneer je in welke naamval terecht komt met een woord, echt om gek van te worden.
Ik heb ook weleens Zweeds geprobeerd en daar zetten ze het lidwoord achter het woord en veranderd het woord dus als je er een ander lidwoord voor zet.
(Een meisje: flicka. Het meisje: flickan. meisjes: flickor. de meisjes: flickorna)
Die logica is dan weer zo onnavolgbaar omdat het zo anders is (want NL is al helemaal onlogisch) dat ik alleen maar denk: waarom.
Ik heb ooit met een vriendin meegedaan aan Lingo, en we hadden toen ontelbaar veel woorden voor iedere letter van het alfabet bedacht. Maar we hadden ook specifiek een āliedjeā gemaakt met 1 woord per letter van het alfabet, zodat we altijd een openingswoord paraat hadden. Dit vond plaats in 2009 en ik kan nog steeds al die woorden opnoemen
Dus vraag me een 7-letterwoord met een willekeurige beginletter en ik sla aan als een waakse hond
Uiteraard hebben we gewonnen
Edit: mocht die vriendin ook hier meelezen ben ik hierbij mijn anonimiteit waarschijnlijk verloren hahaha
Ik heb nog wel een Latijnse zin in mijn hoofd die we van onze docent moesten leren zodat we iets konden zeggen als mensen vragen wat we nou leren bij Latijn. Dat is toch wel 20 jaar geleden
Het lijkt nu net alsof ik mezelf vet goed vind maar ik ben echt dol op talen en dan vooral grammatica en zinsontleding. Haalde er ook altijd hoge cijfers voor tijdens mān studie dus vond dat ik dit wel mocht antwoorden.
Ik was er niet goed in maar vooral ook heel onzeker! Heb het laatste jaar (of 2, weet ik niet meer) bijles genomen buiten school. En die man liet het me altijd eerst helemaal zelf uitzoeken en dan bleek ik het vaak wel te snappen maar dacht ik gewoon altijd dat ik het niet goed deed⦠uiteindelijk was mān wiskunde cijfer het hoogste cijfer van mān examens!
Welk avondeten uit het āwat eet je vanavondā topic zou je vanavond het liefste willen eten?
- Enchiladas
- Burritoās
- Kapucijners met vegan spekjes en aardappels
- Pizzarette
- Portobellosteaks met limabonenpuree
- Burgerbroodje met portobello en zoete aardappelfriet
- Lekkerbekje met stokbrood en tomaatjes
- Pollo hawaii schotel met friet
- Pannenkoeken
- Bloemkool tikka masala
- Dobbelsteen aardappels met zalm en sperziebonen
- Stoofpot met pompoen, zoete aardappel, zwarte bonen, rozijnen, rode ui, tomaten, een hoop kruiden en couscous
- Orzo met geroosterde groenten uit de oven, chorizo en knoflookolie
- Asperges met gegrilde zalm van de bbq en hollandaise saus
- Pasta met peer en blauwe kaas
- Spinaziestamppot met een zachtgekookt eitje
- Baby paksoi en tempeh en tofu
- Aubergine Parmigiana
- Rode curry met kip
- Falafel op libanees brood met tzaziki, kruiden, sla en avocado
0 stemmers
Herman
- Den Blijker
- Iām a dancer, on the floor
- Het vriendschapsbrood
- In de zon op een terras
- Koch
- Brood; is al een tijdje dood
0 stemmers
Bij muziekles op de middelbare school moesten we vaak liedjes op een xylofoon spelen. Omdat ik geen noten kon lezen en je niet de letters eronder mocht schrijven leerde ik de letters maar gewoon uit mān hoofd. Kan dat liedje nu nog steeds zo āzingenā
Ik vind woorden onthouden heel moeilijk. Als ik iets specifieks moet hebben van de supermarkt (bijv doos vaatwastabletten van hetzelfde soort) onthoud ik liever de barcode dan de naam.
Sterke Wachtwoorden kan ik ook goed onthouden