Oh er was ook een keer een fantastisch stukje dat hij Ma Baker van Boney M ging zingen volgens mij maar ik kan het niet vinden
Kijk jij weleens in dit topic? (Wat eet je vanavond)
- Nee nooit
- Ik kijk wel af en toe, maar post nooit
- Ja ik bekijk dit topic en post er ook
0 stemmers
- Leuk fitje hoor! Ik ga sparen!
- Nmsvpe
- Nee dank je, ik haal mijn Roy Donders juichpak weer tevoorschijn
- Ben Belg
0 stemmers
Wat leuk! Wat had je gewonnen? Kreeg je ook de Lingo-tas? Wat zat daar allemaal in?
En voelen alle lingo-ballen hetzelfde? De rode/groene leken op tv altijd gladder dan de blauwe.
Misschien is 30% Eva lina
Die had toch zo’n verhaal ooit? Of herinner ik me dit echt compleet verkeerd?
Ik ken ook iemand die is vreemdgegaan met een eigen familielid (nicht/neef)
Huh wtf ik ben dus nu aan het zoeken naar berichten, maar Eva lina heette eigenlijk Evi-Lena? Heb ik dit gewoon verkeerd gelezen al die tijd of was ze allebei?
Details pls
Klopt wel, ze heeft meer variaties op die naam gehad
Als in een soort incest relatie?
Haha ja heel leuk! Hij staat helaas niet online (tenminste, ik heb even snel gezocht maar de aflevering is te oud om terug te kijken). Heb 'm zelf gelukkig wel op dvd en op mijn harde schijf staan! Hoop dat ik die opname nooit kwijtraak want het is zo’n leuke herinnering!
Ik zeg ook dat ik d’r opvreet zo dol ben ik op d’r. ‘t is maar goed dat ze me niet verstaat, ze zou zich rotschrikken denk ik. Maar ik kan er niks aan doen dat ze zo leuk is.
Weet niet hoe het tot stand is gekomen maar weet wel dat de persoon in kwestie vaker vreemdgaat en partner daarvan op de hoogte is. Zover ik weet is vreemdgaan met dit familielid 1 keer gebeurd maar partner weet er wel van en het stel is nog bij elkaar. Is ook gewoon soort van algemene kennis in mijn woonplaats.
Niet de zilveruitjes vergeten!
Heb jij plekken in je lichaam (waar je bijvoorbeeld een bot gebroken hebt) die pijn gaan doen als het weer verandert?
- Ja
- Twijfel
- Nee
0 stemmers
We hebben toen samen 2900 euro gewonnen! Daar ging dan wel nog 29% kansspelbelasting vanaf, beetje jammer haha maar we zaten toen in het laatste jaar van onze studie en ik voelde me echt alsof we miljonair waren geworden (eerlijk gezegd zou dat nu nog steeds zo voelen ).
We hebben inderdaad ook die lelijke Lingo-tas gewonnen! Echt hilarisch, dat ding was gewoon leeg . De Lingo-ballen voelen net niet allemaal hetzelfde inderdaad, maar je moet snel door die bak graaien dus echt tijd om te voelen heb je niet. Overigens zaten al die ballen in een lege emmer waar ooit mayonaise in had gezeten, dat was echt heel grappig om te zien. Verder hadden ze mij op een houten plankje neergezet omdat ze dat mooier vonden ogen als mijn vriendin en ik ongeveer even hoog waren op beeld. We kregen achteraf serieus ook opmerkingen van sommige oplettende vrienden, die zeiden echt zo van: “huh ik dacht toch echt dat jij kleiner was dan (X)” hahahahaha.
Nog meer over de ervaring: dat scherm dat je op tv ziet met de woorden, dat zag je in de studio zelf op een heel klein tv-schermpje tegenover je desk. Dat was wel echt even wennen!
Dit was mijn Lingo-spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Slim dit! Nu heb ik spijt dat ik mijn tv-optredens niet op dvd heb haha
Wat stom dat die tas leeg is! Ik dacht altijd dat die vol zou zitten met reclamefolders, proefmonsters etc. en heel veel pennen en notitieboekjes. Verder wel echt heel tof dat je mee hebt gedaan! Leek mij ook altijd zo leuk en grappig om te doen. En mooi bedrag gewonnen ook!