Ja haha dat was echt zo’n deceptie! Jarenlang afgevraagd wat er in die tas zat…
Je kreeg ook niet de opgeflufte versie die ze op tv lieten zien, maar gewoon eentje die nog helemaal plat is vers uit de verpakking. De glitterwereld van Lingo viel dus een beetje tegen
Drink jij energy drink?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je ja hebt gestemd, hoe vaak drink je energy?
- Dagelijks 1 blikje
- Dagelijks 1-2
- Dagelijks meer dan 3
- Wekelijks 1 blikje
- Wekelijks meer dan 1
- Maandelijks 1 blikje
- Maandelijks meer dan 1
- Minder dan 1 x per maand
0 stemmers
Welk merk energy drink je?
- Monster energy
- Redbull
- Huismerk
- Anders
0 stemmers
Rook je ook?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Eet je graag frikandelbroodjes/kaasbroodjes/koeken kortom vet en zoet?
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Heb je het idee dat dit samenhangt met of je energy hebt gedronken?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Bedankt voor je prachtige spreekbeurt!!!
Zie je JP ergens of staat die achter de schermen in een microfoon te lullen?
- 1 tegen 100
- Lingo
- Per seconde wijzer
- Twee voor twaalf
- Met het mes op tafel
- Bankgiro miljonairs
- Beat the champions
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Help ik heb nog nooit een poll gemaakt. Werkt dit?
Ik heb hier serieus vannacht nog een (terugkomende) nachtmerrie over gehad. Ik droom altijd dat ik net zoals nu wel ben afgestudeerd en werk etc, maar dat ik nog steeds mijn eindexamen wiskunde moet halen. En dat het jaar op jaar niet is gelukt en ik nu dus nog steeds jaarlijks in de stress zit voor dat examen. Hoe hard ik ook leer, het lukt nooit!!
Dat is ook wel een beetje de moraal van mijn wiskunde carrière op de middelbare school geweest: vanaf de eerste klas bijles, de makkelijkste wiskundesoort en alsnog het vak aan het einde van de middelbare school afsluiten met een onvoldoende
Nog even doorgaand op Lingo:
Ik heb media en cultuur aan de UvA gestudeerd en ooit een analyse van Lingo gemaakt en gezegd dat het seksistisch is, want als er iets uitgelegd moest worden was daar de alwetende man JP.
Zo, dat had ik verdrongen.
Ik drink soms wel eens die blauwe/oranje en roze blikjes van Monster. Zeer vreemd want ik drink bijna nooit frisdrank, maar hier heb ik soms zin in. Heb wel niet het idee dat ik er energie van krijg, het is gewoon lekker en de verpakking is leuk.
Dat herken ik wel! Ik heb ook niks met energy maar ik vind die Monster met koffie echt zoooo lekker! Kan wel op één maanden teren, want wat een zoete meuk. Maar af en toe is het erg lekker. Oh en Redbull cola vind ik ook wel eens lekker.
Ik heb een beetje het idee dat de meeste mensen die ik ken die nu nog veel energy drinken, ook vaak wat ‘ongezonder’ leven. Maar weet niet echt of dit nu de meest goede onderzoekspek is, haha.
Miljoenenjacht
JP was gewoon in tha house! Hij fungeerde ook als publiekopwarmer/opzweper. Het was echt maar een heel kleine studio met ik geloof 30 stoelen publiek (uit beeld, niet zoals later dat ze ineens zichtbaar zijn), waar JP gewoon op een soort barkruk achter een schermpje zat. Maar JP stuurde dus ook aan dat mensen “groooooeeen” moesten gaan roepen enzo.
Keizersnedelitteken. Het klinkt zo mutserig maar het is echt waar.
Pinksteren
- Leuk een extra dag vrij en ik heb ook iets met Pinksteren
- Leuk een extra dag vrij maar meer is het niet voor mij
- Leuk (heb er ook iets mee) maar heb geen extra dag vrij
- Ik heb er niks mee en heb ook geen extra dag vrij
0 stemmers
En kun jij zo uit je hoofd vertellen wat we dan eigenlijk vieren?
- Duh
- Nee
0 stemmers
Hahaha wauw de slechte photoshop!
Het is mijn droom om samen met mijn vader aan Twee voor Twaalf mee te doen. Hij is heel slim, een soort wandelende encyclopedie, en ik ben goed in snel dingen opzoeken. Denk dat we echt een goed team zouden zijn!
Ik heb maar 1 spijkerbroek en die draag ik eigenlijk nooit.
Ah zo leuk! Klinkt inderdaad als een top team, ik vind vaders met kinderen op de een of andere manier ook altijd het leukst om naar te kijken
Het valt me wel altijd op dat er bijna nooit een team meedoet dat alleen uit vrouwen bestaat!
Het zijn bijna altijd twee mannen of een man en een vrouw.
(vind het echt een fantastisch programma haha)