Heb jij wel eens four Loko gedronken?
- Ja
- Neen
0 stemmers
Heb jij wel eens four Loko gedronken?
0 stemmers
Wat
Zoān Amerikaans drankje, soort energy drink met alcohol, zit in een groot blikje. In sommige staten verboden omdat die caffeine en alcohol combinatie als niet veilig wordt gezien.
Ik hoest bijna nooit (maar ik doe het denk ik in de lucht of in mān hand als ik gewoon thuis ben), ik kan ook echt niet tegen het geluid van hoesten
Ik ken ook iemand die een relatie had met een man, 3 kinderen heeft met hem en nu met zijn broer is. Die broer is nu dus stiefvader+oom van die kinderen
Als ik ooit stabiel genoeg ben zou ik wel tijdelijke pleegkinderen overwegen.
Wil geen adoptie en levenslang verantwoordelijk zijn voor een kind, maar zou wel tijdelijk oudere kinderen willen opvangen eventueel.
Maar kan ook in een lossere vorm zijn dan echt pleegouder.
Wij hebben ƩƩn kind maar hebben wel de wens om nog een plekje voor een pleegkind te creƫren.
Haha ik heb dit ook daar gestudeerd en dit klinkt echt als 70% van alle papers die ik toen geschreven heb, herkenbaar.
Studiegenoten uit het jaar boven mij hebben destijds meegedaan en ze hadden op tv beloofd de lingoballen te laten tatoeƫren als ze zouden winnen (spoiler alert: hun bovenarmen zijn nu daadwerkelijk vereeuwigd met lingo)
Is pinksteren dat Jezus weer bij zn vader intrekt?
Nee je eige zus
Omg Wel een stukje nederlandse geschiedenis op hun arm.
Ik bedoelde zijn vader haha. Mijn vader is geen god hahah
Je bent toch Grieks, sws een afstammeling! En jij en je zus ook!!
Nee maar ik heb eigenlijk geen idee, vgm stond ie op uit de dood? Of was dat goede vrijdag? Maar toen was ie nog niet echt 100% zeker gespot toch? Alleen was ie ineens weg.
OkƩ nee ik lees de uitstorting van de heilige geest (niet dat dat duidelijk is).
Hier een mooie afbeelding erbij:
Is dat op 15 augustus want dan ben ik er vast wel geweest.
Nee, ik heb er echt nog nooooit van gehoord
Oohjaa.
Niet dat ik weet misschien in het zuiden. Maar thanks voor de waarschuwing dat ik dan niet naar antwerpen moet gaan
Wel op de Sinksenfoor geweest, geen idee dat het pinksteren betekende haha
Stel zij krijgen kinderen dan zijn die kids half sibling en half cousin.
Jezus is dus een boemerangkind? Trendsetter hoor.
Ik ben ooit zo dom geweest het broertje van mijn droomman te daten, ik vond hem vooral leuk omdat hij het broertje van wasā¦
Die date vertelde het ook aan zijn broer. Het werd uiteindelijk niks. Wel echt een van de grootste fouten in mijn leven. Nu is die droomman alleen nog maar onbereikbaarder. Misschien moet ik toch ooit een move maken.