Stel je persoonlijke vraag #27

Op mijn werk worden best veel plukpakken of anti scheur pakken ingezet bij cliënten en ik heb daar sowieso al een mening over maar helemaal als ik het er niet mee eens ben

3 likes

Horror

2 likes

Nja meestal samen “plannen” wat eigenlijk meer alleen ff een appartement boeken is. En dan gewoon per dag bekijken waar we zin in hebben.
Als het meer een strand /chill/ party vakantie is dan.

Als ik naar een land ga waar ik nog nooit geweest ben en veel wil zien dan plan ik wel wat meer.

2 likes

Ik werk ook met (mommy) influencers en daar denk ik vaak ook bij hier sta ik eigenlijk niet 100% achter. Maar andere kant is het qua marketing wel heel effectief en zal er ook brood op de plank moeten komen.

1 like

Ja exact dit, krijg van weinig dingen zoveel stress als dat alles al vaststaat

6 likes

Maar niemand reserveert toch alvast die eetgelegenheden enzo haha?

Ik kijk gewoon alvast wat er allemaal te doen is en te eten valt, schrijf op wat me leuk lijkt en zie dan per dag wel wat we gaan doen en waar ik zin in heb. Maar dan heb ik iig voorpet en iets om naar toe te leven

6 likes

Same. Heb bij sommige klanten wel een mening over hun business bijvoorbeeld, maar principes betalen de huur niet. Ik heb wel eens een klant door een collega laten bedienen, dus als dat mogelijk is doe ik dat wel.

2 likes

Wij hebben wel eens cliënten waar ik maatschappelijk/moreel gezien niet helemaal achter sta.

1 like

Oh ja ik google ook wel even van oh in deze stad kan je dit en dit zien maar dat zie ik niet echt als plannen? Want geen idee of ik die dingen ook daadwerkelijk ga bekijken en wanneer dan

2 likes

Ja precies! Toen ik hiervoor nog voor een werkgever werkte moest ik ook wel eens dingen doen dat ik dacht pfff geen zin in of tegen mijn principe. Maar het hoorde bij het werk. Als je daar iets over zegt/ vol tegen in gaat dan hadden ze ook gezegd doei daar is de uitgang.

Ik probeer er heel erg op te letten met wie ik samenwerk. En de mommy’s met wie ik samenwerk zijn hele leuke vrouwen en hun instagram bestaat gelukkig uit meer dan alleen maar spon. En ze plaatsen geen half naakte fotos of fotos van hun kind op een potje of zo online.

Nee ik ga ook niet plannen dat ik 15 juni om 13:00 de Brandenburger Tor ga bezoeken en dat ik om 17:00 pizza ga eten bij de Pizzahut. Denk dat niemand dat doet?

Maar ik kijk vooraf wel wat er allemaal te doen is en wat eventueel lekker is om te eten, en dan zie ik het wel als ik daar ben. Maar sommige mensen vinden dat al te veel moeite om te doen, ik vind dat juist leuke voorpret

10 likes

Ik kies restaurants uit en als het kan dan reserveer ik alvast een plaatsje.

3 likes

Oh nee dat vind ik ook leuk inderdaad! Schaar dat in m’n hoofd alleen niet onder plannen dus vandaar mijn reactie haha

1 like

Ik ga niet naar fancy restaurants haha

hoop niet dat dit me overkomt als ik denk mn droompartner gevonden te hebben

2 likes

Voor Corona deden mijn vriendinnen en ik altijd stedentrips en ik geniet er zooooo erg van om dat allemaal te plannen, laf it can’t wait dat het weer allemaal kan en ik mijn uitpluisvaardigheden weer lekker in kan zetten :mag:

21 likes

Goeie! Heb het nu ook in mijn status gezet. Hopelijk blijft dat lang zichtbaar!

Same! Ben ook helemaal klaar met FB. Verschrikkelijk bedrijf. Echt, ik kots erop :face_vomiting:

3 likes

Eens! Het werkt inderdaad heel goed! Voor relatief weinig geld en effort ook.

Ik moet dat soms ook loslaten, zij kiezen er zelf voor om met ons in zee te gaan. Wij vragen ook nooit om foto’s net kind, krijgen we 9/10 wel.

1 like

Ja dit, en ik ben in een groepje wel degene die dan uitzoekt hoe je ergens moet komen, welke bus/tram/trein er allemaal rijdt, wat de handigste tijdsindeling is qua combinaties van wat we allemaal willen doen, welke restaurantjes in de buurt zijn bij welk museum etc.

Maar als ik een keer met een rasechte planfanaat ben vind ik het ook heeerlijk om een keer niks uit te zoeken en mak achter diegene aan te lopen :heart_eyes: kan het ook loslaten lol.

Maar dus heus niet dat ik op het uur nauwkeurig de dagbesteding heb uitgestippeld, wel dat ik gewoon op de hoogte ben van praktische zaken.

7 likes

De heenreis en accommodatie wil ik echt gepland hebben, liefst al welke trein ik vanaf het vliegveld oid moet hebben. Pas op bestemming heb ik rust :joy:

1 like