Bijna alles is op het oog opgeruimd, maar trek de kasten/kastjes vooral niet open
ahaaa. je zou niet zeggen dat ik al bijna 3 jaar op dit forum zit he
Nee! Valt mij dus heel erg tegen helaas… word heel snel ingezet en kan bij sommige cliënten niet terughalen waarom ze in eerste instantie zijn ingezet
Albert Heijn: Saladeui 
Zat er nog aan te denken om die toe te voegen maar vind dat zo’n domme naam, ik weiger hier aan mee te werken 
Bah wat confronterend
Het is niet één grote chaos ofzo maar eigenlijk elke kast/tafel is wel een beetje rommelig en zou wel even een opruimsessie kunnen gebruiken.
Frühlingszwiebeln
Dus er zit verschil tussen lenteui en bosui?
dingen waar je pas laat achter komt
~ deze post is verplaatst ~
Haha nee zo bedoel ik het totaal niet. Ik weet zelf niet eens of ik het zou willen (zelfde reden als jij), maar het is meer dat ik het niet 100% uitsluit om het wel of niet te willen en ik even logische redenen zoals @Nysmn vergat (alleen seks als je een relatie hebt), maar met de reden van @Leverworst (geen behoefte) zou ik zelf bijvoorbeeld niet stemmen dat ik het nooit wilt, want misschien krijg ik ooit weer de behoefte.
Oke persoonlijk werk-privebalans dilemma en ben benieuwd hoe jullie hierin zouden staan!
Je woont in nu stad A, en wil heel graag een huis kopen in nabijgelegen dorp B. Dit voldoet aan al je eisen en is voor de lange termijn perfect om te wonen/blijven/huisje-boompje-beestje op te bouwen. Je werkt nu in stad C, ongeveer 30 minuten met de auto vanaf B. Dat vind je prima. Er is zicht op een werkpromotie, een promotie die je eveneens heel graag zou willen en wat je droombaan zou zijn. Echter, je moet hiervoor 6 jaar lang op locatie D gaan werken. Locatie D is 60 minuten met de auto vanaf B.
Ik zou…
- Het huis in B kopen met de kans dat ik in stad D wordt aangenomen, zie ik dan wel weer
- Het huis in B kopen, en niet solliciteren in stad D
- Het huis in B niet kopen en eerst maar eens zien of ik de baan in D wel krijg
- Het huis in B niet kopen en dichter bij stad D gaan wonen
- Anders, namelijk …
0 stemmers
En ik vind…
- 60 min forenzen waaaaay to much, niet te doen
- 60 min forenzen a relaxt, maar doable
- 60 min forenzen prima
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Als ik dan 60 min zou moeten forenzen, dan zou ik…
- met de auto reizen
- met de trein reizen
- afwisselen tussen auto en trein
- geen voorkeur
- ik zou dit sowieso niet doen, 60 min forenzen is waaaay to much
0 stemmers
Hangt een beetje van het traject af, maar als het goed te doen is op de weg sowieso met de auto. Fijn wonen is het meest belangrijk denk ik
Volgens Wikipedia zijn het allemaal benamingen voor hetzelfde, maar zijn er verschillende rassen! Sommige met en sommige zonder bolletjes 
Is Victoria Koblenko weer bezig geweest op wikipedia…
Ik kan de eerste vraag niet beantwoorden want er spelen zoveel dingen mee, waar wonen/vrienden/familie. Wat zou de salarisverhoging zijn en de werkuren wanneer je promotie in locatie D doorgaat. Heb je kinderen? Hoe is de situatie van eventuele partner, wat is je leeftijd/levensituatie. Hebben jullie al een huis gevonden en is dit realistisch om te kopen in dorp B etc.
Ik blijf even in de familie en relatie sferen.
Heb je wel eens een relatie met iemand gehad en gedacht toen je de broer(s)/zus(sen) ontmoette: shit, ik heb de verkeerde uitgekozen? 
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oke laten we er voor de poll even vanuit gaan dat er NU een huis te koop wat je kunt betalen. Je hebt geen kinderen, maar wil dat in de toekomst wel. Salaris in de eerste 6 jaar niet aanzienlijk, maar daarna wel een grote financiële vooruitgang. Niet solliciteren op deze baan geeft maar een kleine financiële vooruitgang over dezelfde periode.
Geen relatie en het was van een Facebook foto!