Ja is een grap
Waarom willen mensen sowieso geen trio eigenlijk?
Wat is dat nu weer voor vraag? Iedereens (seksuele) behoefte is toch anders? Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen.
ohhh ik dacht dat dit anoniem zou zijn well nope
Ik had een scharrel en steeds als ik vertelde dat ik met een vriendin had afgesproken moest hij vragen “of ik nooit meer met haar wilde… ” oh en hij vroeg ook of ik zo->
wel eens naar mijn zusje had gekeken
maarja hij had wel trio’s gehad met vrienden (niet dat ze iets met elkaar deden, dus klonk vet saai)
Haha je kan het zien he voordat je stemt!
@Fredje jij doet de aanname dat ik het me niet kan voorstellen, ik ben gewoon benieuwd waarom sommige mensen het uitsluiten. Als je daar geen antwoord op wilt geven, dan geef je dat toch lekker niet?
Omdat ik alleen seks wil met mensen waar ik verliefd op ben en in een relatie mee zit. En ik wil geen relatie met 2 tegelijk.
echt? teach me master
Het staat onder het aantal stemmers:
- deze
- poll
- is
- openbaar
0 stemmers
- En
- deze
- Anoniem
- en
- Meerkeuze!
0 stemmers
Ik heb het wel eens geprobeerd te regelen (dan wel met twee jongens) maar werd zo’n gedoe (dude die dacht anoniem te mailen maar niet heus 1x googlen en bleek gewoon in een relatie te zitten al beweerde hij van niet). Maar toen was ik vrijgezel en wilde veel experimenteren. Nu voel ik die behoefte niet.
Bijna alles is op het oog opgeruimd, maar trek de kasten/kastjes vooral niet open
ahaaa. je zou niet zeggen dat ik al bijna 3 jaar op dit forum zit he
Nee! Valt mij dus heel erg tegen helaas… word heel snel ingezet en kan bij sommige cliënten niet terughalen waarom ze in eerste instantie zijn ingezet
Albert Heijn: Saladeui
Zat er nog aan te denken om die toe te voegen maar vind dat zo’n domme naam, ik weiger hier aan mee te werken
Bah wat confronterend Het is niet één grote chaos ofzo maar eigenlijk elke kast/tafel is wel een beetje rommelig en zou wel even een opruimsessie kunnen gebruiken.
Frühlingszwiebeln
Dus er zit verschil tussen lenteui en bosui?
dingen waar je pas laat achter komt