Please waarom zeg je dit
Het zijn wel allemaal halfbroers en ze hadden met de jongste broer geen contact en ze kenden hem dus niet echt. Misschien dat dat de situatie verbeterd? Verder wil ik er niet over nadenken hahaha.
Please waarom zeg je dit
Het zijn wel allemaal halfbroers en ze hadden met de jongste broer geen contact en ze kenden hem dus niet echt. Misschien dat dat de situatie verbeterd? Verder wil ik er niet over nadenken hahaha.
Oh is niet alleen voor fancy restaurants. Ik reserveer eigenlijk altijd een tafeltje tenzij het niet kan.
2 keer op een dag?! Ik kom tot nu toe niet eens aan 1x in mijn leven thuisbezorgd bestellen. Of moet ik dan naar het opbiechttoppic?
Ja. Ik vind 2x per dag ook niet raar, wel duur. Er zijn zoveel redenen om te bestellen
Nee, kom daar maar als je een goeie biecht hebt. Je mag wel naar het ben ik de enige die topic.
0 stemmers
0 stemmers
Hoe spreek jij Scapino (de winkel) uit?
0 stemmers
ScapiƱo
Ligt eraan met wie ik ga! Met bepaalde vriendinnen zijn zij de planners, als ik met mān vriend ga ben ik de planner! Vind het wel altijd leuk om alvast restaurantjes te zoeken etc.
Komt die laatste vraag door de podcast met Daan Boom? Die luisterde ik vandaag en hij zei idd ScapiƱo. Echtā¦waarom. Of misschien zeg ik het altijd al fout.
Doet hij dat niet gewoon bewust/voor de grap? Zie ik hem namelijk wel voor aan.
Activiteiten en accommodatie vertrouw ik wel als andere mensen dat regelen, vind het ook prima om dat ter plekke pas te bekijken. Bij eten zit ik er wel altijd bovenop, is me iets te vaak gebeurd dat omnivoren dan het restaurant uitkozen en ik dan sla met droog brood te eten kreeg omdat er geen vega(n) gerechten waren.
Ik wist niet van het bestaan van deze pakken af (heb even moeten googelen).
Haha ja! Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar Gijs reageerde ook niet.
Ik heb geen idee, kon hem ook niet goed peilen. Hij zei wel dat hij hier een ding van had gemaakt toen hij nog tourde, dan ging hij rondleidingen geven door de stad waar hij op dat moment was en dan ging hij voornamelijk op zoek naar de plaatselijke ScapiƱo. Misschien zijn er hier mensen die dat hebben gevolgd?
Ik ben zoān regeltante/controlfreak en soms is het heerlijk om de rest het te laten regelen. Stiekem vind ik dan ook dat ik het beter had kunnen doen, of als alles mis gaat denk ik tjaaa, dat komt omdat ik het niet regel. (maar dat laat ik dan natuurlijk niet merken) Het is ook wel heeerlijk als het een soort verrassing is wat er geregeld/het los te laten en gewoon genieten en je wordt er ook niet op aangekeken als er iets mis gaat.
Dus beiden eigenlijk, mijn natuur is regelen, maar soms ga ik als experiment het zitten afwachten. Maar dit is misschien ook een soort biecht/niet sympathiek van mij
Heb je wel eens een trio gehad met 2 vrienden/vriendinnen? (Die vrienden met elkaar waren). Even antwoorden los van of je een relatie hebt.
0 stemmers
Heb je wel eens een trio gehad met 2 broers/zussen?
0 stemmers
Ja is een grap
Waarom willen mensen sowieso geen trio eigenlijk?
Wat is dat nu weer voor vraag? Iedereens (seksuele) behoefte is toch anders? Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen.
ohhh ik dacht dat dit anoniem zou zijn well nope