Stel je persoonlijke vraag #27

Ik had een scharrel en steeds als ik vertelde dat ik met een vriendin had afgesproken moest hij vragen “of ik nooit meer met haar wilde… :smirk::smirk:” oh en hij vroeg ook of ik zo-> :smirk: wel eens naar mijn zusje had gekeken :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

maarja hij had wel trio’s gehad met vrienden (niet dat ze iets met elkaar deden, dus klonk vet saai)

3 likes

Haha je kan het zien he voordat je stemt!

@Fredje jij doet de aanname dat ik het me niet kan voorstellen, ik ben gewoon benieuwd waarom sommige mensen het uitsluiten. Als je daar geen antwoord op wilt geven, dan geef je dat toch lekker niet?

Omdat ik alleen seks wil met mensen waar ik verliefd op ben en in een relatie mee zit. En ik wil geen relatie met 2 tegelijk.

7 likes

echt? teach me master

Het staat onder het aantal stemmers:

• deze
  • poll
  • is
  • openbaar

0 stemmers

• En
  • deze
  • Anoniem
  • en
  • Meerkeuze!

0 stemmers

1 like

Ik heb het wel eens geprobeerd te regelen (dan wel met twee jongens) maar werd zo’n gedoe (dude die dacht anoniem te mailen maar niet heus 1x googlen en bleek gewoon in een relatie te zitten al beweerde hij van niet). Maar toen was ik vrijgezel en wilde veel experimenteren. Nu voel ik die behoefte niet.

4 likes

Bijna alles is op het oog opgeruimd, maar trek de kasten/kastjes vooral niet open

6 likes

ahaaa. je zou niet zeggen dat ik al bijna 3 jaar op dit forum zit he

1 like

• Bosui
  • Lente-ui
  • Pijpajuin

0 stemmers

1 like

Nee! Valt mij dus heel erg tegen helaas… word heel snel ingezet en kan bij sommige cliënten niet terughalen waarom ze in eerste instantie zijn ingezet

Albert Heijn: Saladeui :troll:

41 likes

Zat er nog aan te denken om die toe te voegen maar vind dat zo’n domme naam, ik weiger hier aan mee te werken :stuck_out_tongue:

2 likes

Bah wat confronterend :joy: Het is niet één grote chaos ofzo maar eigenlijk elke kast/tafel is wel een beetje rommelig en zou wel even een opruimsessie kunnen gebruiken.

2 likes

Lente-ui heeft een kleiner bolletje!

Die wordt eerder geoogst.

4 likes

Frühlingszwiebeln

6 likes

:hushed: Dus er zit verschil tussen lenteui en bosui?
dingen waar je pas laat achter komt

35 likes

~ deze post is verplaatst ~

31 likes

Haha nee zo bedoel ik het totaal niet. Ik weet zelf niet eens of ik het zou willen (zelfde reden als jij), maar het is meer dat ik het niet 100% uitsluit om het wel of niet te willen en ik even logische redenen zoals @Nysmn vergat (alleen seks als je een relatie hebt), maar met de reden van @Leverworst (geen behoefte) zou ik zelf bijvoorbeeld niet stemmen dat ik het nooit wilt, want misschien krijg ik ooit weer de behoefte.

2 likes

Oke persoonlijk werk-privebalans dilemma en ben benieuwd hoe jullie hierin zouden staan!

Je woont in nu stad A, en wil heel graag een huis kopen in nabijgelegen dorp B. Dit voldoet aan al je eisen en is voor de lange termijn perfect om te wonen/blijven/huisje-boompje-beestje op te bouwen. Je werkt nu in stad C, ongeveer 30 minuten met de auto vanaf B. Dat vind je prima. Er is zicht op een werkpromotie, een promotie die je eveneens heel graag zou willen en wat je droombaan zou zijn. Echter, je moet hiervoor 6 jaar lang op locatie D gaan werken. Locatie D is 60 minuten met de auto vanaf B.

Ik zou…

• Het huis in B kopen met de kans dat ik in stad D wordt aangenomen, zie ik dan wel weer
  • Het huis in B kopen, en niet solliciteren in stad D
  • Het huis in B niet kopen en eerst maar eens zien of ik de baan in D wel krijg
  • Het huis in B niet kopen en dichter bij stad D gaan wonen
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

En ik vind…

• 60 min forenzen waaaaay to much, niet te doen
  • 60 min forenzen a relaxt, maar doable
  • 60 min forenzen prima
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Als ik dan 60 min zou moeten forenzen, dan zou ik…

• met de auto reizen
  • met de trein reizen
  • afwisselen tussen auto en trein
  • geen voorkeur
  • ik zou dit sowieso niet doen, 60 min forenzen is waaaay to much

0 stemmers

1 like

Hangt een beetje van het traject af, maar als het goed te doen is op de weg sowieso met de auto. Fijn wonen is het meest belangrijk denk ik

2 likes