Stel je persoonlijke vraag #27

Ken jij mensen die nooit films en series kijken?

• Nee
  • Eentje
  • Meerdere
  • Ikzelf

0 stemmers

1 like

Ben jij een yup?

• Yup
  • Geen yup

0 stemmers

Doen! Ik heb dit jaren gedaan, zonder file een uur maar had dagelijks file waardoor ik tot 1,5 uur enkele reis had. Was prima te doen, lekker in de auto muziekje op en gaan.

Scheelde wel dat ik geen kinderen had, dus minder verantwoordelijkheden waardoor ik niet op tijd thuis hoefde te zijn.

1 like

Late to the party maar m’n ultieme vakantie plan tip is my maps van Google. Kan je alle hotspots in bewaren en als je dan door de bestemming loopt kan je heel makkelijk zien op google maps waar je je leuke dingetjes kan vinden. Plan nooit alles helemaal, maar sla wel altijd wat hotspots op. Je kan er ook verschillende icoontjes en kleurtjes aan hangen.

Zie hier bv mn uitgezochte spots voor Florence

Samenvatting

16 likes

Super random maar volgens mij heeft Mark Rutte dit ook

2 likes

Ja dit doe ik ook! En je kan je lijsten ook delen met anderen, heel handig. Wij bepalen dan de avond van tevoren, of de ochtend van, een bezienswaardigheid in een bepaalde buurt en checken ter plekke dan google maps voor restaurants/bars etc.

1 like

Volgens mij was zijn tante overleden voordat zijn vader met zijn moeder trouwde (haar zus dus).
Vroeger kwam het best vaak voor dat een vrouw met de weduwnaar van haar zus trouwde trouwens!

3 likes

Ja dit idd!
Ik vroeg me al af of dit vroeger gebruikelijker was, maar wel dus!

Ja dit doe ik ook en het is ook echt mijn hobby dus ik heb ook al voor tientallen plaatsen waar ik misschien zelfs nooit ga komen allemaal highlights aangemaakt.

6 likes

Voor een droombaan zou ik het wel doen! Ik ben net overgestapt van 2.5/3 uur per dag fiets/metro/trein/lopen naar 10 min fietsen en het is echt zo heerlijk. Ik zou het niet meer andersom willen tenzij het echt m’n droombaan is! En met name met de auto is een uurtje prima te doen.

1 like

Bij ons zijn ze helemaal vrij in wat voor foto de plaatsen, als in: wij geven geen instructies. Dat zij er dan voor kiezen om de kleine erbij op te zetten is volledig eigen keus.

En ja, het is bewezen dat foto’s met gezichten erop op insta meer likes krijgen. Wij zijn daar dan natuurlijk wel blij mee, maar als ik me dan soms schuldig voel dan probeer ik maar te relativeren dat zij er zelf voor kiezen.

2 likes

Ik ook haha! Tot in Singapore zelfs :sweat_smile:

1 like

Echt slecht nieuws delen via whatsapp? (overlijden nabij, levensbedreigende ziekte)

• Doe ik niet/zou ik niet doen
  • Doe ik wel/zou ik wel doen
  • Vind ik prettig
  • Vind ik niet prettig

0 stemmers

edit: poll stond ineens halverwege de vraag, sorry

Ooo, had dat stukje van Whatsapp niet gezien.
Nee altijd face to face

3 likes

Ja dit is zo chil! Wij plannen ook vaak aan het begin van de dag een paar bezienswaardigheden en dan kunnen we ter plekke kijken wat er nog meer interessant is en waar we kunnen eten.

Echt zin om nu naar Florence te gaan trouwens, hongerrrr.

1 like

Ik heb al gestemd maar snap de vraag eigenlijk niet. Als ik iemand moet vertellen dat er iemand van diegene dichtbij is overleden zou ik dat niet via een app doen. Maar als ik mensen moet vertellen dat er iemand bij mij dichtbij is overleden zou ik dat wel doen.

8 likes

Ja sorry! Heb het nu geedit :sweat_smile:

2 likes

Compleet afhankelijk van de situatie.
Toen ik een miskraam had gehad vlak nadat we iedereen hadden verteld dat ik zwanger was heeft m’n partner onze ouders gebeld terwijl ik alle andere een appje heb gestuurd, omdat ik het echt niet aan kon dat face to face of telefonisch te doen. Dat was vooral heel slecht nieuws voor ons, maar voor anderen ook echt niet prettig om te horen.
Als ik zelf iets moet mededelen wat vooral slecht nieuws is voor hen zou ik het niet doen.

17 likes

Kreeg een smsje van mijn vader dat mijn opa was overleden en dat vond ik toen zo naar. Hij wilde me niet storen op mijn werk, maar ja, toen zat ik daar, op kantoor, met blijkbaar een dooie opa, en niemand om het er over te hebben.

3 likes

Wow niet oké

1 like