Volgens Wikipedia zijn het allemaal benamingen voor hetzelfde, maar zijn er verschillende rassen! Sommige met en sommige zonder bolletjes
Is Victoria Koblenko weer bezig geweest op wikipedia…
Ik kan de eerste vraag niet beantwoorden want er spelen zoveel dingen mee, waar wonen/vrienden/familie. Wat zou de salarisverhoging zijn en de werkuren wanneer je promotie in locatie D doorgaat. Heb je kinderen? Hoe is de situatie van eventuele partner, wat is je leeftijd/levensituatie. Hebben jullie al een huis gevonden en is dit realistisch om te kopen in dorp B etc.
Ik blijf even in de familie en relatie sferen.
Heb je wel eens een relatie met iemand gehad en gedacht toen je de broer(s)/zus(sen) ontmoette: shit, ik heb de verkeerde uitgekozen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oke laten we er voor de poll even vanuit gaan dat er NU een huis te koop wat je kunt betalen. Je hebt geen kinderen, maar wil dat in de toekomst wel. Salaris in de eerste 6 jaar niet aanzienlijk, maar daarna wel een grote financiële vooruitgang. Niet solliciteren op deze baan geeft maar een kleine financiële vooruitgang over dezelfde periode.
Geen relatie en het was van een Facebook foto!
Pijpajuin🥺 zo jammer dat ik niet Vlaams ben
EXPOSED!
Vanaf nu zeg ik dit.
Ik heb jarenlang 60 min geforenst (auto, maar kans op 40-45 min file, dus tel die erbij op. Ik ging altijd heel ruim op tijd weg).
En op ov dagen was het anderhalf uur, waarbij ik een trein eerder nam. Dus eigenlijk 2u.
Zou het NOOIT meer doen. Is dus 4u reizen per dag.
Die 60 min zijn door file en vertraging vaak gewoon geen 60 min.
Misschien als je een baan hebt waarbij je op een flexibele tijd kan beginnen, zou het beter werken qua autoreis inplannen na de spits.
Ja ik vind dit hotel ook zo mooi. Die plek is niet normaal. We zijn er vorig jaar ook geweest en we wilde allebei graag terug.
Ben jij goed in peptalks geven als iemand er ff doorheen zit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee er is nog niet echt opnieuw naar gekeken, maar ben nu wel geïnspireerd om na mn vakantie hier over te beginnen
En ben je dan qua werk stiekem wel blij omdat die het beter doen (is dat een fabeltje of is dat echt?), of maakt het jullie echt niks uit of het kind in de foto erbij staat?
Ik forens nu al bijna 5 jaar een uur enkele reis en het bevalt me eigenlijk prima! Ik heb het een jaar met de trein gedaan en ik doe het nu een kleine 4 jaar met de auto. De trein was oké, mijn traject had niet zo vaak vertraging dus dat was wel fijn. Alleen het was echt giga druk en ik heb heel vaak het volle uur moeten staan, dat is wel echt shit. Daarnaast zit je wel vast aan de trein tijden en dat komt toch vaak onhandig uit.
Met de auto doe ik er gemiddeld 1,5 uur over vanwege de files, maar ondanks dat vind ik het veel chiller. Lekker met de muziek meezingen en je eigen ding doen. Luisteren naar geklets op de radio, ik vind het ideaal om zo wakker te worden/de dag af te sluiten. Ik zou zeggen doe het een paar keer met de auto en een paar keer met de trein, dan merk je vanzelf wat je prettig vindt. Ik zou het droomhuis niet laten lopen voor wat reistijd!
Ken jij mensen die nooit films en series kijken?
- Nee
- Eentje
- Meerdere
- Ikzelf
0 stemmers
Ben jij een yup?
- Yup
- Geen yup
0 stemmers
Doen! Ik heb dit jaren gedaan, zonder file een uur maar had dagelijks file waardoor ik tot 1,5 uur enkele reis had. Was prima te doen, lekker in de auto muziekje op en gaan.
Scheelde wel dat ik geen kinderen had, dus minder verantwoordelijkheden waardoor ik niet op tijd thuis hoefde te zijn.
Late to the party maar m’n ultieme vakantie plan tip is my maps van Google. Kan je alle hotspots in bewaren en als je dan door de bestemming loopt kan je heel makkelijk zien op google maps waar je je leuke dingetjes kan vinden. Plan nooit alles helemaal, maar sla wel altijd wat hotspots op. Je kan er ook verschillende icoontjes en kleurtjes aan hangen.
Zie hier bv mn uitgezochte spots voor Florence