Ik kreeg dit ooit als kind ergens, het was niet in Nederland. Ik weet wel dat het echt misselijkmakend was. Het was ook niet koud. Eeeew.
Geitenkaas is objectief gezien prima, maar jarenlang was in restaurants een salade met geitenkaas, appel en walnoten de enige vegetarische optie op de kaart. Heb daar echt genoeg van gehad voor de rest van m’n leven
Zou jij in een tinyhouse willen wonen? Wel alleen of met zn 2en.
- Ja leuk
- Nee niks voor mij
- Ik twijfel
0 stemmers
Elke keer als ik weer van die tinyhouse youtubekanalen heb gekeken denk ik ooh leuk! Maar ik zou daar waarschijnlijk na een week al gek worden.
Echt, ik schaam me er gewoon voor dat ik met zulke mensen omga. Serieus, hoe kan je dit nooit kijken? 🥲
@Jumpsuit Ja ik vind het leuk om te kijken, maar ik moet alles met een andere functie in een aparte ruimte hebben anders raak ik gefrustreerd
Ik woon nu praktisch samen in een tiny house en echt 98% van alle irritaties en ergernissen komt doordat er te weinig ruimte is. Daarnaast vind ik het door het ruimtegebrek ook heel lastig mijn huis opgeruimd te houden, en met thuiswerken is het ook kut dat alles in je woonkamer moet.
Ik woon nu in een studio van 27 m2, telt dat als Tiny House? 🥲
Ik vind het vooral vervelend dat er geen verschillende ruimtes zijn en je dus woont, werkt, kookt en slaapt tussen dezelfde vier muren. Zeker nu met Corona ben je na een tijdje wel toe aan wat verandering van omgeving. Een iets groter huisje met bijvoorbeeld een apart slaapgedeelte (en een wat grotere keuken) zou al heel veel schelen!
Lijkt me heerlijk om zo een Tiny house te hebben waar alles een vaste plek heeft. Dat je ineens het bed in een bureau tovert enz.
Ik ga vrijdag een nieuwe fiets kopen maar twijfel nog over de kleur. Welke vinden jullie het mooiste? Er komt nog een zwarte krat met roze nepbloemetjes op (die heb ik nog van mijn vorige fiets).
- Roze
- Grijs
0 stemmers
Ik vind roze mooier maar ik heb zelf zo’n lichtroze fiets met lichte banden en het wordt wel heel snel vuil dus zou ik nu toch misschien daardoor voor een wat donkerdere fiets kiezen. Wat wel top is is dat hij heel erg opvalt tussen alle grijze fietsen en ik nooit moet zoeken bij grote fietsenstallingen haha
Enige wat ik mij afvraag met die lichte banden is of die wel makkelijk te koop zijn mocht er 1 lek zijn ofzo? Geen zin om met een zwarte en een witte band te fietsen na een jaar ofzo.
Gelukkig valt mijn fiets altijd wel op door de bloemetjes om de krat haha.
Oh dat weet ik niet, nog nooit aan gedacht
Over het algemeen vervang/plak je alleen de binnenband als je een lekke band hebt, tenzij je buitenband echt zo enorm aangedaan is dat hij eraf moet. Maar die zijn wel te koop, heb ik zelfs weleens gezien bij de hema!
Ja ik stelde de vraag misschien verkeerd haha maar soms overkomt het je wel eens dat je je buitenband moet vervangen, ik fiets bijna dagelijks dus dan slijt het altijd wel met een flink tempo (+ zware boodschappen etc.).
Ben je al klaar voor vanavond?
- Ja kom maar op
- Wat is er vanavond?
- Fenayi wtf lul je
- Scorelijstjes liggen al klaar
0 stemmers
Ja dat van die ramen valt me ook op. En veel hebben geen gordijnen? Maar ik denk dat het ook soms heel goedkoop kan. Sommige kunnen bijv. Wonen op de grond van familie, en als je dan zo heel handig bent en veel gerecycled materiaal gebruikt. Maar volgens mij mag dat in nl en be sowieso niet om op de grond van familie te wonen. En ik zou helemaal gek worden van dat constant alles opbergen en weer uitklappen enz.
Ja wie kijkt dat nou
Ik was zo dom om iets anders te plannen vanavond grmbl
Half Nederland gok ik zo (sowieso de finale).
In een bepaalde leeftijdscategorie misschien ja
Nee hoor.