Ja ik stelde de vraag misschien verkeerd haha maar soms overkomt het je wel eens dat je je buitenband moet vervangen, ik fiets bijna dagelijks dus dan slijt het altijd wel met een flink tempo (+ zware boodschappen etc.).
Ben je al klaar voor vanavond?
- Ja kom maar op
- Wat is er vanavond?
- Fenayi wtf lul je
- Scorelijstjes liggen al klaar
0 stemmers
Ja dat van die ramen valt me ook op. En veel hebben geen gordijnen? Maar ik denk dat het ook soms heel goedkoop kan. Sommige kunnen bijv. Wonen op de grond van familie, en als je dan zo heel handig bent en veel gerecycled materiaal gebruikt. Maar volgens mij mag dat in nl en be sowieso niet om op de grond van familie te wonen. En ik zou helemaal gek worden van dat constant alles opbergen en weer uitklappen enz.
Ja wie kijkt dat nou
Ik was zo dom om iets anders te plannen vanavond grmbl
Half Nederland gok ik zo (sowieso de finale).
In een bepaalde leeftijdscategorie misschien ja
Nee hoor.
Ook niet haha. Ik vind bijna alles kut muziek op het ESF maar ik vind het wel leuk.
200 miljoen mensen kijken he.
En als die 200 miljoen mensen van een brug springen doe jij dat dan ook?
/s
Dat zeg ik toch niet. Wil daar alleen mee zeggen dat er meer mensen kijken dan sommige mensen denken, jong en oud en alto en kak alles kijkt.
/s
Ja ik weet het wel maar de optie ‘Tyf op met je songfestival’ ontbreekt
Nou als 200 miljoen mensen van een brug springen dan zal dr wel wat aan de hand zijn. Dan blijf ik niet eigenwijs op die brug staan.
Verder kijk ik niet naar alle 600 finales van het songfestival.
Echt een woord wat moeders gebruiken als hun baby of kind vaak wakker wordt in de nacht.
Als het over een volwassen persoon gaat, lijkt het net of hij/zij niet weet wat hij/zij aan het doen is en in de war is.
Ha, toen ik naar mijn huidige appartement verhuisde vond ik echt dat ik in een paleis terecht kwam (want: losse slaapkamer, centrale verwarming, dubbel glas, een douche die gewoon warm bleef) en snapte ook niet waarom de huidige bewoner wilde verhuizen. Nu vind ik de badkamer te klein, mis ik een tweede slaapkamer en iets om buiten te zitten (balkon/tuin). Hoop niet dat deze inflatie al te veel doorzet, wie weet wil ik over 20 jaar daadwerkelijk een paleis met meerdere studeerkamers, tweepersoons ligbad, garage en een meditatiezolder.
Ja zo te zien aan mn opgeslagen plekken gaan we daar ook voornamelijk eten 

Haha een poll maken om te vragen wie er kijkt en dan beledigd zijn als mensen aangeven niet te kijken 
Nee, die zeggen dan dat kind ‘x keer is gekomen’ die nacht. Nooit begrepen waarom kinderen niet gewoon wakker worden 's nachts, maar ‘komen’.