Oh dit vind ik ook zo raar, elke keer als ik dit lees. Waar komt dat vandaan, het gaat toch ook om baby’s, die komen helemaal nergens die liggen binnen precies dezelfde vierkante meter als waar je ze neergelegd hebt. Komen 
Diepe taalergernis ja
Oh dit vind ik ook zo raar, elke keer als ik dit lees. Waar komt dat vandaan, het gaat toch ook om baby’s, die komen helemaal nergens die liggen binnen precies dezelfde vierkante meter als waar je ze neergelegd hebt. Komen 
Diepe taalergernis ja
Ja, precies. Kwam ze maar naar mij, dan hoef ik mijn bed niet uit.
Gewoon even denken aan al het schoonmaakwerk dat je dan van dat paleis hebt, dan ben je meteen weer genezen!
M’n moeder is echt zo slecht in. Ze appte me dat mijn vader kanker heeft na een onderzoek naar nierstenen. Not cool. Ik was zo verbouwereerd dat ik een uur naar m’n telefoon heb gekeken. Dit hoor je echt niet over de app te doen!
Voor ik moeder was en wist waar dit over ging vond ik dit zó raar klinken. Dan las ik iets als ‘Lucas is 3 keer gekomen vannacht’ en dacht ik
voor ik me realiseerde dat Lucas de baby was en niet de vader.
Ze komen toch voor drinken? Dat dacht ik altijd.
En als ze gewoon wakker worden zonder drinken te willen dan zijn ze wel gewoon “wakker geworden”
Mijn moeder is echt queen met dit soort nieuws te appen terwijl ze normaal voor alles belt.
Een keer tijdens mijn werk dat haar broer/ mijn oom was overleden. En vervolgens niet meer op de app reageren of de telefoon opnemen.
En een keer appte ze ik ben naar het ziekenhuis en vervolgens namen zowel zij als mijn vader de telefoon niet op. Bleek dat ze ook nog eens met ambulance met sirenes was opgehaald. Ik snap dat je dan niet uitgebreid kan appen maar wacht dan even tot je zelf of mijn vader mij even fatsoenlijk kan appen of bellen met wat meer informatie.

@Rozecoupeschaar weer wat geleerd hahaha
Ik zag dit filmpje en ben benieuwd of jullie vaker achterelkaar kunnen slikken? Schijnbaar zegt je lichaam dat je na 2/3 keer moet stoppen
Ik vind het nu irritant dat dit bij mij klopt 
0 stemmers
Meer omdat ik dan geen spuug meer heb? Dus er gebeurt niks
Ik snap het niet, je kan toch ook een flesje water drinken en achter elkaar door slikken? 
Ja tuurlijk kan dat dan of snap ik je vraag niet
Je moet het proberen zonder iets van drinken in je mond te hebben
Waar heb je nu meer zin in?
0 stemmers
Late to the party, maare ik heb toen ik ziek was en dat wist iedereen geappt. Papa was mee, die heeft het tegen mijn broer en zus en oma gezegd, mijn moeder heb ik gemaild en de enige die ik belde was mijn leidinggevende (omdat zij binnen 48 een vervanger voor mij moest regelen). Daarna heb ik mijn vrienden geappt, kwam niet eens in me op om iedereen te bellen, ik heb de 3 dagen daarna alleen maar gehuild en geslapen en er ging zo veel door me heen dat ik echt niet mensen kon bellen hoor. Ik was ook totaal niet bezig met andere mensen en hopelijk gaat t nooit meer nodif zijn, maar indien wel ga ik t echt niet anders doen hoor.
Na mijn appjes belde mensen mij zelf, dat was prima
Ik vind het echt een naar gevoel zeg dat het dan op een gegeven moment niet lukt
Een koppel wat ik kende is uit elkaar gegaan omdat het meisje haar vriend tijdens de daad betrapte met haar zus.
Maar eigenlijk super triest natuurlijk, verraden worden door zowel je partner als je zus.
Zit jij als je alleen reist met de trein het liefst in de stilte coupé?
0 stemmers
Hoeveel geef jij om het songfestival?
0 stemmers
Heb je een tatoeage?
0 stemmers
Alsof ik mijn lichaam niet onder controle heb.
Ik ben benieuwd of de mensen die het 6+ keer kunnen het goed doen? Ik kan echt niet vaker dan twee keer slikken zonder even te wachten of te drinken.
Ik kan het heel mooi vinden bij anderen en in theorie zou ik ze best willen maar alles aan mijn smaak is zo veranderlijk dat ik echt niet zou weten dat ik iets écht voor altijd op m’n lichaam wil
dus toch bang om spijt te krijgen.
Ja dan kan ik gewoon die slikbeweging niet maken? Die beweging dat je met je tong naar achteren duwt.