Ook niet haha. Ik vind bijna alles kut muziek op het ESF maar ik vind het wel leuk.
200 miljoen mensen kijken he.
En als die 200 miljoen mensen van een brug springen doe jij dat dan ook? /s
Dat zeg ik toch niet. Wil daar alleen mee zeggen dat er meer mensen kijken dan sommige mensen denken, jong en oud en alto en kak alles kijkt.
/s
Ja ik weet het wel maar de optie âTyf op met je songfestivalâ ontbreekt
Nou als 200 miljoen mensen van een brug springen dan zal dr wel wat aan de hand zijn. Dan blijf ik niet eigenwijs op die brug staan.
Verder kijk ik niet naar alle 600 finales van het songfestival.
Echt een woord wat moeders gebruiken als hun baby of kind vaak wakker wordt in de nacht.
Als het over een volwassen persoon gaat, lijkt het net of hij/zij niet weet wat hij/zij aan het doen is en in de war is.
Ha, toen ik naar mijn huidige appartement verhuisde vond ik echt dat ik in een paleis terecht kwam (want: losse slaapkamer, centrale verwarming, dubbel glas, een douche die gewoon warm bleef) en snapte ook niet waarom de huidige bewoner wilde verhuizen. Nu vind ik de badkamer te klein, mis ik een tweede slaapkamer en iets om buiten te zitten (balkon/tuin). Hoop niet dat deze inflatie al te veel doorzet, wie weet wil ik over 20 jaar daadwerkelijk een paleis met meerdere studeerkamers, tweepersoons ligbad, garage en een meditatiezolder.
Ja zo te zien aan mn opgeslagen plekken gaan we daar ook voornamelijk eten
Haha een poll maken om te vragen wie er kijkt en dan beledigd zijn als mensen aangeven niet te kijken
Nee, die zeggen dan dat kind âx keer is gekomenâ die nacht. Nooit begrepen waarom kinderen niet gewoon wakker worden 's nachts, maar âkomenâ.
Oh dit vind ik ook zo raar, elke keer als ik dit lees. Waar komt dat vandaan, het gaat toch ook om babyâs, die komen helemaal nergens die liggen binnen precies dezelfde vierkante meter als waar je ze neergelegd hebt. Komen
Diepe taalergernis ja
Ja, precies. Kwam ze maar naar mij, dan hoef ik mijn bed niet uit.
Gewoon even denken aan al het schoonmaakwerk dat je dan van dat paleis hebt, dan ben je meteen weer genezen!
Mân moeder is echt zo slecht in. Ze appte me dat mijn vader kanker heeft na een onderzoek naar nierstenen. Not cool. Ik was zo verbouwereerd dat ik een uur naar mân telefoon heb gekeken. Dit hoor je echt niet over de app te doen!
Voor ik moeder was en wist waar dit over ging vond ik dit zĂł raar klinken. Dan las ik iets als âLucas is 3 keer gekomen vannachtâ en dacht ik voor ik me realiseerde dat Lucas de baby was en niet de vader.
Ze komen toch voor drinken? Dat dacht ik altijd.
En als ze gewoon wakker worden zonder drinken te willen dan zijn ze wel gewoon âwakker gewordenâ
Mijn moeder is echt queen met dit soort nieuws te appen terwijl ze normaal voor alles belt.
Een keer tijdens mijn werk dat haar broer/ mijn oom was overleden. En vervolgens niet meer op de app reageren of de telefoon opnemen.
En een keer appte ze ik ben naar het ziekenhuis en vervolgens namen zowel zij als mijn vader de telefoon niet op. Bleek dat ze ook nog eens met ambulance met sirenes was opgehaald. Ik snap dat je dan niet uitgebreid kan appen maar wacht dan even tot je zelf of mijn vader mij even fatsoenlijk kan appen of bellen met wat meer informatie.