Stel je persoonlijke vraag #27

@Rozecoupeschaar weer wat geleerd hahaha

Ik zag dit filmpje en ben benieuwd of jullie vaker achterelkaar kunnen slikken? Schijnbaar zegt je lichaam dat je na 2/3 keer moet stoppen
Ik vind het nu irritant dat dit bij mij klopt :thumbsdown:

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • 6 keer
  • Meer dan 6 keer

0 stemmers

2 likes

Meer omdat ik dan geen spuug meer heb? Dus er gebeurt niks

3 likes

Ik snap het niet, je kan toch ook een flesje water drinken en achter elkaar door slikken? :joy:

Ja tuurlijk kan dat dan of snap ik je vraag niet

Je moet het proberen zonder iets van drinken in je mond te hebben

1 like

Waar heb je nu meer zin in?

• Poke bowl
  • Pizza
  • Pasta
  • Roti

0 stemmers

1 like

Late to the party, maare ik heb toen ik ziek was en dat wist iedereen geappt. Papa was mee, die heeft het tegen mijn broer en zus en oma gezegd, mijn moeder heb ik gemaild en de enige die ik belde was mijn leidinggevende (omdat zij binnen 48 een vervanger voor mij moest regelen). Daarna heb ik mijn vrienden geappt, kwam niet eens in me op om iedereen te bellen, ik heb de 3 dagen daarna alleen maar gehuild en geslapen en er ging zo veel door me heen dat ik echt niet mensen kon bellen hoor. Ik was ook totaal niet bezig met andere mensen en hopelijk gaat t nooit meer nodif zijn, maar indien wel ga ik t echt niet anders doen hoor.
Na mijn appjes belde mensen mij zelf, dat was prima

21 likes

Ik vind het echt een naar gevoel zeg dat het dan op een gegeven moment niet lukt

3 likes

Een koppel wat ik kende is uit elkaar gegaan omdat het meisje haar vriend tijdens de daad betrapte met haar zus.

Maar eigenlijk super triest natuurlijk, verraden worden door zowel je partner als je zus.

6 likes

Zit jij als je alleen reist met de trein het liefst in de stilte coupé?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel geef jij om het songfestival?

• Ik vind het fantastisch
  • Wel leuk
  • Neutraal
  • Mwoah
  • Ik heb er niks mee
  • Ik haat het

0 stemmers

Heb je een tatoeage?

• Ja, meerdere
  • Ja, eentje
  • Nee, wil ik ook niet
  • Nee, wil ik misschien wel ooit

0 stemmers

Alsof ik mijn lichaam niet onder controle heb.
Ik ben benieuwd of de mensen die het 6+ keer kunnen het goed doen? Ik kan echt niet vaker dan twee keer slikken zonder even te wachten of te drinken.

4 likes

Ik kan het heel mooi vinden bij anderen en in theorie zou ik ze best willen maar alles aan mijn smaak is zo veranderlijk dat ik echt niet zou weten dat ik iets écht voor altijd op m’n lichaam wil :pensive: dus toch bang om spijt te krijgen.

1 like

Ja dan kan ik gewoon die slikbeweging niet maken? Die beweging dat je met je tong naar achteren duwt.

ja eng he! haha

Ook als je je mond dichthoudt?

1 like

Hoe kan je fout slikken haha?
Gewoon mond dicht en slikken net zoals je dat met eten of drinken doet maar dan met niks kan ik wel 10+ keer, ik snap niet waarom dat niet zou kunnen?

3 likes

Ik wilde dit weekend voor het eerst in mn leven een mexicano bestellen. Maar ik moest 10 min wachten voordat ik kon bestellen, dus ik was 10 min aan het twijfelen. Toen zag ik pindasaus en wilde ik dat bij mn snack, dusja toen kon een mexicano niet meer en werd het kipkorn.
Ik kan de mexicano dus nog steeds aanvinken als nooit gegeten

2 likes

Same, ik kan het niet zo snel achter elkaar als met water maar verder lukt het priem?
Ik snap het niet

Oh was dat in snackmasters? Ik was het vergeten, dus heb niet gekeken. Ook alweer een gemiste kans
Nou volgende x in de snackbar dan maar een rupsband met modder bestellen. Ben benieuwd of ze weten wat ik bedoel :sweat_smile:

Ik zit nu dus al 2 minuten te schudden van het lachen hierom 🥲

19 likes

Denk als je niks hebt om door te slikken, helemaal geen speeksel, dat t dan niet kan.