Stel je persoonlijke vraag #27

Haha nou ik vind het een mooi feitje! Een catamaran ken ik wel, maar je kan ook nog de blits maken met een waterfiets hoor, wat is dat?

1 like

ik ook niet maar het kan dan dus niet :cowboy_hat_face:

Pindasaus kun je toch overal bij eten, lijkt me wel lekker met een mexicano

2 likes

heb jij op dit moment ruzie met iemand?

• nee
  • ja
  • geen ruzie. maar wel een een soort onenigheid

0 stemmers

Dit is toch ook een catamaran? Althans bij ‘mijn’ snackbar wel haha

3 likes

heb jij op dit moment gekregen cadeaubonnen liggen die je maar niet gebruikt/kunt gebruiken?

• ja
  • nee

0 stemmers

Haha goeie snacklessen dit, de patatje moeilijk kende ik ook nog niet, maar klinkt niet aantrekkelijk :sob:

@Spaarlamp oke volgende keer neem ik dat :sunglasses:

1 like

Ja en we hebben natuurlijk nog de knetterdel!

(ik ken dit alleen doordat ik laatst een video van Rijk heb gekeken)

13 likes

Ik heb er vorige week één uitgegeven, na jaren. Maar voelde net als wat Grace zegt wel als een naaistreek. Zijn ze maanden dicht/amper open geweest, kom ik aan.
Ik heb wel veel cadeaubonnen nog liggen en wil er eigenlijk eens vanaf. Maar nog vaker die ongemakkelijkheid zie ik tegenop :’)

Echt heel late to the party dit sorry maar nog even inhakend op hierboven ergens. Toen mijn opa was overleden belde m’n moeder mij om dit te vertellen, gewoon heel prima gesprek. Op hetzelfde moment belde mijn tante mijn nichtje (haar dochter) en zei:
‘Het gaat niet zo goed met opa’
Nichtje: ‘Oh wat is er dan?’
‘Nou… hij is dood’

Hoe verdrietig ik de situatie na anderhalf jaar nog steeds vind, dit doet me altijd weer een beetje gniffelen :joy::joy::joy:

28 likes

Correctie: eierbal is frietei. Dat heb ik wel eens op. Een ‘eierbal’ nog nooit.

Die van mij was gelukkig alweer maanden buiten open, anders was ik inderdaad meteen gegaan vandaag. Ik heb dat echt nodig om me mentaal beter te voelen, zeker in coronatijden.

2 likes

Ik heb net moeten googelen wat een Mexicano is haha, maar van de beschrijving op Wikipedia word je ook niet echt vrolijk.

“ Een Mexicano is een snackproduct dat uit gekruid, gemalen vlees met conserveermiddelen en smaakversterkers bestaat.” :joy:

Verder is de enige reden dat ik een nasibal heb gegeten dat ik dacht dat het een bitterbal was, dan voel je je ook verraden. Geef mij maar gewoon een kaastengel.

11 likes

een mexicano is een soort frikandel maar dan hebben ze een ander malletje gebruikt en is het wat pittiger.

3 likes

Die beschrijving geldt eigenlijk voor elke snack met vlees zo’n beetje toch

5 likes

Helemaal eens met die beschrijving. Ik vind het eigenlijk een superieure frikandel.

4 likes

Ik denk er al sinds maandag aan en heb gelijk 2uur geboekt.
Wel een beetje aso eigenlijk :upside_down_face:

1 like

Ik eet ze niet meer want vega maar als je de kans ziet moet je hem eigenlijk in de vorm van een Mexicanobroodje van de Spar proberen! Ooit perongeluk gekocht omdat ik dacht dat het een frikandelbroodje was en sindsdien was dat echt één van m’n lievelingssnacks

4 likes

Raspatat joppie :raising_hand_woman:t3:

4 likes

Ik begrijp nog steeds niet waarom je vrijwillig raspatat zou bestellen :frowning:

Edit: noemen frieteters raspatat dan ook rasfriet? :face_with_raised_eyebrow:

20 likes