Stel je persoonlijke vraag #27

Ik was 5 toen mijn opa overleed. Enige crematie waar ik ooit geweest ben. Blijkbaar vond ik het heel gezellig en leuk. Toen het afgelopen was zei ik ‘is het feestje nu al voorbij?’. :joy:

22 likes

Mijn vader gebruikt zelf altijd die afkorting, omdat hij de andere variant te kak vindt haha.

Ik vind beide leuk, maar soms past de ene naam net beter bij iemand.

1 like

Mijn oma had karige bolletjes en haar favoriete gebakje. Bij mijn opa hadden we geen zin om weer karige broodjes te happen, dus hebben we een chiquere tent afgehuurd als koffietafel én het favoriete gebakje van opa als toetje geregeld. Zou dat zelf ook willen, lekker eten en dan mijn favoriete gebakje als toetje.

4 likes

Soy.peor. was een inspiratiebron voor velen. Ze heeft vele relaties weten te verbreken door haar prachtige advies: dumpen. :cupid:

7 likes

Porto is leuk, maar had ik na 3 dagen ofzo wel gezien. Lissabon vond ik nog leuker. Faro ben ik nooit geweest, alleen in albufeira in t zuiden :sweat_smile:

3 likes

Faro vond ik niet per se heel boeiend, dat heb je zo gezien, maar ik zou wel het liefst naar de Algarve gaan.

2 likes

Lissabon want dat ligt het dichtst bij Sintra :heart:

7 likes

Algarve dan!

1 like

Heb met Interrailen een keer o.a. Porto + Lissabon gecombineerd en het traject tussen Lissabon en Porto was echt prachtig dus volgens mij zit je bij beide wel goed.

5 likes

Bij hoeveel begrafenissen/afscheidsdiensten ben je geweest in je leven?

• 1 - 2
  • 3 - 4
  • 5 - 6
  • 7 - 8
  • 9 - 10
  • 11 - 12
  • 13 - 14
  • 15+

0 stemmers

En hoe oud ben je?

• Jonger dan 18
  • 18 - 22
  • 23 - 26
  • 27 - 30
  • 31 - 34
  • 35 - 38
  • 39 - 42
  • 43+

0 stemmers

Als ik kort ga en stad wil Lissabon, als ik met de auto ben en langer de tijd heb omgeving Porto

1 like

Wie van de volgende vind je het leukst?

• Selena Gomez
  • Demi Lovato
  • Miley Cyrus

0 stemmers

Vroeger was ik mega Selena Gomez fan, zij was ook m’n eerste concert ooit. Vind haar nog steeds een mooi persoon maar ik heb nu echt een crush op Miley, zo badass haha

2 likes

Miley is wel duidelijk degene met het meeste talent, maar Selena is vast een aardig meisje.
Als je miley dan ziet op Glastonbury enzo dan kan die een show neerzetten dat die andere twee echt niet kunnen. Zowel qua talent als charme en aanwezigheid.

Demi vind ik altijd een try hard en niet bijster getalenteerd ook. Er zijn miljoenen Demi’s op de wereld.

14 likes

Heb jij wel eens een livestream uitvaart bijgewoond?

• Ja, vanwege corona
  • Ja, vanwege de afstand
  • Ja, andere reden
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het afgelopen jaar 1 uitvaart vanuit huis gekeken omdat er maar een beperkt aantal mensen aanwezig mocht zijn vanwege corona en gadver wat was dat naar :sob:

Edit: oeps anoniem

2 likes

Als je een auto tot je beschikking hebt zou ik richting Porto gaan. Paar jaar geleden hebben we met een campertje door Portugal gereden en de omgeving rond Porto (sowieso het noorden van Portugal) was echt absoluut onze favoriet! Weinig toeristen, veel natuur en het is er echt werkelijk prachtig. Na de charme van Porto vond ik Lissabon een beetje tegenvallen ook.

2 likes

Ja omdat de kerk veeeel te vol was. Toen hadden ze een livestream in een kroeg geregeld.

2 likes
3 likes

Oh nee meen je niet :sob: pfff het is al erg dat je er niet ‘live’ bij kan zijn, maar als het dan helemaal niet lukt…

Ik vind Selena idd ook heel mooi, van binnen en buiten.

2 likes