Stel je persoonlijke vraag #27

@Karl_Lagerfeld @Jumpsuit ja ik gooi ook de hele zak in de vriezer hoor. Het enig verschil is dan dat ik moet wachten op het ontdooien. Dat is voor mij nu geen probleem omdat ik thuis werk en vaak uitgebreid de tijd heb voor ontbijt/lunch

1 like

Ik toast mijn brood gewoon rechtstreeks uit de vriezer. Veel lekkerder.

6 likes

Doe ik ook wel eens, maar vind zacht brood ook lekker :grin:

Zou jij na je begrafenis of crematie het belangrijk vinden dat de mensen daarna lekker wat te eten krijgen?

Bij mijn oma was het zoo chill. Allemaal lekker broodjes zalm, tonijn, soepen, maar ook donuts en fruit. Ik heb me helemaal volgestouwd. Ik wist dat ook niet dus was blij verrast.

• Nee boeit me niet, gewoon basis koffie thee is prima
  • Ik zou graag een uitgebreide lunch willen
  • Iets wat echt bij mij paste, bijv. Patat/pizza oid.

0 stemmers

Bij ons is een koffietafel gebruikelijk, met broodjes met vlees en kaas (eet ik allebei niet). Maar de laatste tijd moet ik er vaak aan denken dat ik het vervelend zou vinden als er vlees geserveerd zou worden na mijn begrafenis. Maar verder eet iedereen heel veel vlees dus het zou voor sommige familieleden waarschijnlijk als de ultieme naaistreek vanuit het graf voelen als ze dan vega moeten eten :sweat_smile:

21 likes

Ik krijg zelf echt niks door m’n strot na een begrafenis

3 likes

Standaard niet na een begrafenis?

De vader van een vriendin van mij had echt een chille crematie in hoeverre het chill kan zijn.

Was nog geen 5 minuten in de zaal zitten met zijn allen waarin degene die praatje deed ons welkom heette. En daarna had de vader zelf een filmpje ingesproken dat het kut was dat hij er niet meer was maar hij liever wilde dat we op hem proosten dan gingen treuren en hij iedereen voor een drankje uitnodigde in de aula. En daarna was het 3 uur borrelen met alle aanwezigen en mooie verhalen over hem vertellen.

Vond het echt zo een mooi afscheid op die manier. Zoiets lijkt mij wel mooi met dan ook lekker eten er bij

44 likes

Lol, maar echt. Gewoon cremeren en dan pleuren ze me maar ergens in het water hoor. Nu zie ik al die mensen ook niet, en dan zul je zien dat ze staan te janken naast mijn kist mocht het moment daar zijn. No thanks.

2 likes

Hoe zou jij je kind eerder noemen?

• Robert
  • Rob

0 stemmers

Monica noemt Robert altijd Rob en dan denk ik altijd, dat vindt hij vast kut. Maarja weetikveel lol

Haha niet echt nee. Theetje is voldoende :stuck_out_tongue: Als ik thuis ben, komt de honger.

2 likes

Al cremeren ze me in een brood rooster…
Nee grapje ik wil een hele docu waarin iedereen van alles over me verteld.

8 likes

Ik was 5 toen mijn opa overleed. Enige crematie waar ik ooit geweest ben. Blijkbaar vond ik het heel gezellig en leuk. Toen het afgelopen was zei ik ‘is het feestje nu al voorbij?’. :joy:

22 likes

Mijn vader gebruikt zelf altijd die afkorting, omdat hij de andere variant te kak vindt haha.

Ik vind beide leuk, maar soms past de ene naam net beter bij iemand.

1 like

Mijn oma had karige bolletjes en haar favoriete gebakje. Bij mijn opa hadden we geen zin om weer karige broodjes te happen, dus hebben we een chiquere tent afgehuurd als koffietafel én het favoriete gebakje van opa als toetje geregeld. Zou dat zelf ook willen, lekker eten en dan mijn favoriete gebakje als toetje.

4 likes

Soy.peor. was een inspiratiebron voor velen. Ze heeft vele relaties weten te verbreken door haar prachtige advies: dumpen. :cupid:

7 likes

Porto is leuk, maar had ik na 3 dagen ofzo wel gezien. Lissabon vond ik nog leuker. Faro ben ik nooit geweest, alleen in albufeira in t zuiden :sweat_smile:

3 likes

Faro vond ik niet per se heel boeiend, dat heb je zo gezien, maar ik zou wel het liefst naar de Algarve gaan.

2 likes

Lissabon want dat ligt het dichtst bij Sintra :heart:

7 likes

Algarve dan!

1 like