Stel je persoonlijke vraag #27

Heb met Interrailen een keer o.a. Porto + Lissabon gecombineerd en het traject tussen Lissabon en Porto was echt prachtig dus volgens mij zit je bij beide wel goed.

5 likes

Bij hoeveel begrafenissen/afscheidsdiensten ben je geweest in je leven?

• 1 - 2
  • 3 - 4
  • 5 - 6
  • 7 - 8
  • 9 - 10
  • 11 - 12
  • 13 - 14
  • 15+

0 stemmers

En hoe oud ben je?

• Jonger dan 18
  • 18 - 22
  • 23 - 26
  • 27 - 30
  • 31 - 34
  • 35 - 38
  • 39 - 42
  • 43+

0 stemmers

Als ik kort ga en stad wil Lissabon, als ik met de auto ben en langer de tijd heb omgeving Porto

1 like

Wie van de volgende vind je het leukst?

• Selena Gomez
  • Demi Lovato
  • Miley Cyrus

0 stemmers

Vroeger was ik mega Selena Gomez fan, zij was ook m’n eerste concert ooit. Vind haar nog steeds een mooi persoon maar ik heb nu echt een crush op Miley, zo badass haha

2 likes

Miley is wel duidelijk degene met het meeste talent, maar Selena is vast een aardig meisje.
Als je miley dan ziet op Glastonbury enzo dan kan die een show neerzetten dat die andere twee echt niet kunnen. Zowel qua talent als charme en aanwezigheid.

Demi vind ik altijd een try hard en niet bijster getalenteerd ook. Er zijn miljoenen Demi’s op de wereld.

14 likes

Heb jij wel eens een livestream uitvaart bijgewoond?

• Ja, vanwege corona
  • Ja, vanwege de afstand
  • Ja, andere reden
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het afgelopen jaar 1 uitvaart vanuit huis gekeken omdat er maar een beperkt aantal mensen aanwezig mocht zijn vanwege corona en gadver wat was dat naar :sob:

Edit: oeps anoniem

2 likes

Als je een auto tot je beschikking hebt zou ik richting Porto gaan. Paar jaar geleden hebben we met een campertje door Portugal gereden en de omgeving rond Porto (sowieso het noorden van Portugal) was echt absoluut onze favoriet! Weinig toeristen, veel natuur en het is er echt werkelijk prachtig. Na de charme van Porto vond ik Lissabon een beetje tegenvallen ook.

2 likes

Ja omdat de kerk veeeel te vol was. Toen hadden ze een livestream in een kroeg geregeld.

2 likes
3 likes

Oh nee meen je niet :sob: pfff het is al erg dat je er niet ‘live’ bij kan zijn, maar als het dan helemaal niet lukt…

Ik vind Selena idd ook heel mooi, van binnen en buiten.

2 likes

Oh ja dat heb ik inderdaad ook eens meegemaakt. Zelf was ik wel ‘live’ bij de uitvaart, maar een groot deel van de mensen moest meekijken via een scherm in de ontvangsthal omdat het vol was :weary:

• Ik gebruik nog regelmatig snapchat
  • Ik gebruikte regelmatig snapchat maar inmiddels niet meer
  • Ik gebruik snapchat sporadisch
  • Ik gebruikte snapchat sporadisch maar nu niet meer
  • Ik heb (bijna) nooit snapchat gebruikt

0 stemmers

Zooo ik dacht ‘wat een lekker nummer’, maar had geen idee dat het van het songfestival was :joy: Ik volg het niet maar hoop dat ze winnen.

1 like

Ik hou mijn streaks elke dag nog bij :ok_hand:t2:
En snap sowieso best veel

3 likes

Ik ben voor Corona naar porto geweest en omgeving. Heel leuk gehad. Dus als ik nu moet kiezen zou ik Lissabon kiezen. Om het compleet te maken ooit ook nog Algarve.

2 likes

Wanneer het weer kan willen mijn vriend en ik heel graag naar het noorden van Portugal vliegen, daar een auto huren en richting het zuiden touren om dan in faro te eindigen en weer naar nl te vliegen.

2 likes

Ik heb mijn vriend leren kennen via snapchat (althans, dat was ons communicatiemiddel eerst) dus dat zit er gewoon in, we videobellen ook veel via snapchat. Verder snap ik met 2 andere vriendinnen ofzo.

1 like

Misschien een knullige vraag maar mag je die auto daar dan gewoon in het zuiden laten staan?