Stel je persoonlijke vraag #27

Oh ja dat heb ik inderdaad ook eens meegemaakt. Zelf was ik wel ‘live’ bij de uitvaart, maar een groot deel van de mensen moest meekijken via een scherm in de ontvangsthal omdat het vol was :weary:

• Ik gebruik nog regelmatig snapchat
  • Ik gebruikte regelmatig snapchat maar inmiddels niet meer
  • Ik gebruik snapchat sporadisch
  • Ik gebruikte snapchat sporadisch maar nu niet meer
  • Ik heb (bijna) nooit snapchat gebruikt

0 stemmers

Zooo ik dacht ‘wat een lekker nummer’, maar had geen idee dat het van het songfestival was :joy: Ik volg het niet maar hoop dat ze winnen.

1 like

Ik hou mijn streaks elke dag nog bij :ok_hand:t2:
En snap sowieso best veel

3 likes

Ik ben voor Corona naar porto geweest en omgeving. Heel leuk gehad. Dus als ik nu moet kiezen zou ik Lissabon kiezen. Om het compleet te maken ooit ook nog Algarve.

2 likes

Wanneer het weer kan willen mijn vriend en ik heel graag naar het noorden van Portugal vliegen, daar een auto huren en richting het zuiden touren om dan in faro te eindigen en weer naar nl te vliegen.

2 likes

Ik heb mijn vriend leren kennen via snapchat (althans, dat was ons communicatiemiddel eerst) dus dat zit er gewoon in, we videobellen ook veel via snapchat. Verder snap ik met 2 andere vriendinnen ofzo.

1 like

Misschien een knullige vraag maar mag je die auto daar dan gewoon in het zuiden laten staan?

Volgens mij kun je dan een auto bij zo’n bedrijf bij het vliegveld huren en zitten die door heel het land dus kun je ook weer in het zuiden inleveren. Al weet ik het niet zeker, lijkt me wel gewoon logisch eigenlijk :sweat_smile:

Nee dat is heel vaak wel een ding! Moet je van te voren iig wel aangeven. Wij hebben daar in Amerika bv veel voor moeten bij betalen

2 likes

Ja wat @Karl_Lagerfeld zegt, heb het zelf niet meegemaakt maar familie van mij wel. Dat was niet in Portugal dus het zal vast ook per land verschillen.

2 likes

Bij mijn opa kreeg iedereen een sterke borrel en een broodje kroket, want dat was zijn lievelingseten :smiling_face_with_three_hearts: vond dat een mooi moment ofzo iedereen proosten met zo’n broodje in de hand.

16 likes

Nog steeds 0 :worried:

Nee, dat kost vaak geld.
Je kunt in sommige landen ook heel goedkoop auto’s huren, als je hem juist terug rijdt. Je hebt dan een paar dagen en moet van een vaste plek naar een vaste plek brengen. Dit is omdat andere mensen hem dan inderdaad op het ene punt halen en een ander punt inleveren, maar dan moet hij toch terug (of naar een andere locatie).

1 like

Als je zo’n foto ziet, weet je dan welke foundation je nodig hebt?

• Ik weet het meteen en gebruik wel eens foundation
  • Ik weet het meteen en gebruik geen foundation
  • Ik twijfel tussen max drie kleuren en gebruik foundation
  • Ik twijfel tussen max drie kleuren en gebruik geen foundation
  • Ik zou het echt niet weten en gebruik foundation
  • Ik zou het echt niet weten en gebruik geen foundation

0 stemmers

2 likes

De temptalia foundation matrix is mijn reddende engel.

5 likes

Ik zou allebei die rijen aan de linkerkant kunnen kopen als ik het zelf zou moeten bepalen aan de hand van dit plaatje :sweat_smile:
Ik heb wel gestemd op dat ik foundation gebruik, maar dat is wel heel weinig, meestal als ik uit ga alleen, dus nu al ruim een jaar niks meer. Het kleur inschatten wordt er niet makkelijker van

2 likes

Vaak zoek ik op YouTube naar reviews van mensen met ongeveer dezelfde huidskleur

2 likes

Ik gebruik soms foundation dus weetniet goed waarop ik moet stemmen? Ja denk ja.

Voor de mensen die foundation gebruiken, hoevaak gebruik jij dit gemiddeld?

• Elke dag
  • Een paar keer per week
  • Paar keer per maand
  • Minder dan een keer per maand

0 stemmers