Volgens mij kun je dan een auto bij zo’n bedrijf bij het vliegveld huren en zitten die door heel het land dus kun je ook weer in het zuiden inleveren. Al weet ik het niet zeker, lijkt me wel gewoon logisch eigenlijk
Nee dat is heel vaak wel een ding! Moet je van te voren iig wel aangeven. Wij hebben daar in Amerika bv veel voor moeten bij betalen
Ja wat @Karl_Lagerfeld zegt, heb het zelf niet meegemaakt maar familie van mij wel. Dat was niet in Portugal dus het zal vast ook per land verschillen.
Bij mijn opa kreeg iedereen een sterke borrel en een broodje kroket, want dat was zijn lievelingseten vond dat een mooi moment ofzo iedereen proosten met zo’n broodje in de hand.
Nog steeds 0
Nee, dat kost vaak geld.
Je kunt in sommige landen ook heel goedkoop auto’s huren, als je hem juist terug rijdt. Je hebt dan een paar dagen en moet van een vaste plek naar een vaste plek brengen. Dit is omdat andere mensen hem dan inderdaad op het ene punt halen en een ander punt inleveren, maar dan moet hij toch terug (of naar een andere locatie).
Als je zo’n foto ziet, weet je dan welke foundation je nodig hebt?
- Ik weet het meteen en gebruik wel eens foundation
- Ik weet het meteen en gebruik geen foundation
- Ik twijfel tussen max drie kleuren en gebruik foundation
- Ik twijfel tussen max drie kleuren en gebruik geen foundation
- Ik zou het echt niet weten en gebruik foundation
- Ik zou het echt niet weten en gebruik geen foundation
0 stemmers
De temptalia foundation matrix is mijn reddende engel.
Ik zou allebei die rijen aan de linkerkant kunnen kopen als ik het zelf zou moeten bepalen aan de hand van dit plaatje
Ik heb wel gestemd op dat ik foundation gebruik, maar dat is wel heel weinig, meestal als ik uit ga alleen, dus nu al ruim een jaar niks meer. Het kleur inschatten wordt er niet makkelijker van
Vaak zoek ik op YouTube naar reviews van mensen met ongeveer dezelfde huidskleur
Ik gebruik soms foundation dus weetniet goed waarop ik moet stemmen? Ja denk ja.
Voor de mensen die foundation gebruiken, hoevaak gebruik jij dit gemiddeld?
- Elke dag
- Een paar keer per week
- Paar keer per maand
- Minder dan een keer per maand
0 stemmers
Ken jij mensen die echt NOOIT zonder foundation de deur uit gaan?
- Nee
- Ja meerdere
- Ja ikzelf
- Ja 1
0 stemmers
De 3 mist in de eerst poll haha daar wilde ik op stemmen
Ik denk 4 en voor de rest, ik zou het niet weten.
Het is bij mij vaak te oranjegeel of te roze, dus ik moet een beetje een grijzige tint hebben vaak, zoals 3c0.
Ik snap de locatie en nummering van 3wo bijvoorbeeld nooit zo goed, naar mijn mening staat het vaak nog door elkaar heen, en is er weinig variantie in tinten ofzo. Terwijl ze zoveel kleuren hebben.
Ik draag nooit foundation maar vroeger kocht ik het nog wel eens. Nadat de lichtste kleur van de drogist keer op keer veel te donker bleek heb ik het een beetje opgegeven want ik had toen niet het geld voor iets met een fatsoenlijke shade range. Tegenwoordig swatch ik nog wel eens wat voor de gein en als het echt een brede range is zit er soms iets tussen dat licht genoeg is.
En na jaren twijfelen of m’n bloedvaten nou groen of paars lijken weet ik inmiddels ook dat m’n ondertoon neutraal is haha
Mocht je foundation willen, Laura Mercier verkoopt heel veel lichte tinten. Daar ben ik zelf ook goed geslaagd voor een tinted moisturizer terwijl drogisterij foundation te donker voor me is.
Oh goed om te weten! Ik draag nu alleen heel soms concealer maar ga deze onthouden voor als ik toch een keer een foundationwaardige gelegenheid heb
Had per ongeluk ik gebruik geen foundation eerst gestemd, maar ik heb idd wel een poeder die ik gebruik. Meer tegen de glim maar ben nog niet de perfecte transparante poeder tegengekomen. Meestal word ik toch een beetje grijzig.