Ken jij mensen die echt NOOIT zonder foundation de deur uit gaan?
- Nee
- Ja meerdere
- Ja ikzelf
- Ja 1
0 stemmers
Ken jij mensen die echt NOOIT zonder foundation de deur uit gaan?
0 stemmers
De 3 mist in de eerst poll haha daar wilde ik op stemmen
Ik denk 4 en voor de rest, ik zou het niet weten.
Het is bij mij vaak te oranjegeel of te roze, dus ik moet een beetje een grijzige tint hebben vaak, zoals 3c0.
Ik snap de locatie en nummering van 3wo bijvoorbeeld nooit zo goed, naar mijn mening staat het vaak nog door elkaar heen, en is er weinig variantie in tinten ofzo. Terwijl ze zoveel kleuren hebben.
Ik draag nooit foundation maar vroeger kocht ik het nog wel eens. Nadat de lichtste kleur van de drogist keer op keer veel te donker bleek heb ik het een beetje opgegeven want ik had toen niet het geld voor iets met een fatsoenlijke shade range. Tegenwoordig swatch ik nog wel eens wat voor de gein en als het echt een brede range is zit er soms iets tussen dat licht genoeg is.
En na jaren twijfelen of m’n bloedvaten nou groen of paars lijken weet ik inmiddels ook dat m’n ondertoon neutraal is haha
Mocht je foundation willen, Laura Mercier verkoopt heel veel lichte tinten. Daar ben ik zelf ook goed geslaagd voor een tinted moisturizer terwijl drogisterij foundation te donker voor me is.
Oh goed om te weten! Ik draag nu alleen heel soms concealer maar ga deze onthouden voor als ik toch een keer een foundationwaardige gelegenheid heb 
Had per ongeluk ik gebruik geen foundation eerst gestemd, maar ik heb idd wel een poeder die ik gebruik. Meer tegen de glim maar ben nog niet de perfecte transparante poeder tegengekomen. Meestal word ik toch een beetje grijzig.
Praat jij veel met je handen?
0 stemmers
Vind jij het vervelend als iemand veel met de handen praat?
0 stemmers
Keek net zo’n random YouTube filmpje, werd helemaal gek van dat mens. Houd je handen bij je. In mn omgeving ken ik maar 1 die dat heel erg doet. Als er ook iets op tafel ofzo ligt pakt ze dat er gaat ermee frummelen, en dan weer door de haren en aaaaaaahhh.
Is coltoeeeeer 🤌🤌🤌
Als jouw huisarts veel met de handen praat, zou je dit opvallen?
0 stemmers
Wel op video, maar niet in het echt.
Ik ben zo’n iemand die veel handgebaren maakt tijdens het praten 
Volgens mij gebruik ik juist heel weinig m’n handen haha. Ik zou ze wel meer willen gebruiken tijdens presentaties enzo
Ik kan NIET kijken wanneer trump op tv is ofzo. Ik vind zijn manier van praten met handen echt verschrikkelijk. Verder stoort het me eigenlijk nooit.
Mijn vriend praat soms echt zoveel met zijn handen dat ik ze vast wil binden ofzo hahaha. Kreeg ie deels ook aangeleerd op z’n opleiding (MWD/social work).
Alleen af en toe een keer een middelvinger
Heb je dit nu gegooglet?
0 stemmers