Praat jij veel met je handen?
- Nee
- Ja
- Weet ik niet
- Ik denk gemiddeld
0 stemmers
Praat jij veel met je handen?
0 stemmers
Vind jij het vervelend als iemand veel met de handen praat?
0 stemmers
Keek net zo’n random YouTube filmpje, werd helemaal gek van dat mens. Houd je handen bij je. In mn omgeving ken ik maar 1 die dat heel erg doet. Als er ook iets op tafel ofzo ligt pakt ze dat er gaat ermee frummelen, en dan weer door de haren en aaaaaaahhh.
Is coltoeeeeer 🤌🤌🤌
Als jouw huisarts veel met de handen praat, zou je dit opvallen?
0 stemmers
Wel op video, maar niet in het echt.
Ik ben zo’n iemand die veel handgebaren maakt tijdens het praten
Volgens mij gebruik ik juist heel weinig m’n handen haha. Ik zou ze wel meer willen gebruiken tijdens presentaties enzo
Ik kan NIET kijken wanneer trump op tv is ofzo. Ik vind zijn manier van praten met handen echt verschrikkelijk. Verder stoort het me eigenlijk nooit.
Mijn vriend praat soms echt zoveel met zijn handen dat ik ze vast wil binden ofzo hahaha. Kreeg ie deels ook aangeleerd op z’n opleiding (MWD/social work).
Alleen af en toe een keer een middelvinger
Heb je dit nu gegooglet?
0 stemmers
Nou debiel zou ik ook niet zeggen. Normaal is er echt veel minder aandacht voor, maar door carona kunnen ze in Den Haag echt niet meer doen alsof het niet bestaat.
Ik praat met m’n hele armen, zwaai zo glazen van tafel in enthousiasme en ik wijs ook vaak naar mensen al weet ik dat dat rude is.
Wat vond je makkelijker?
Als je MBO hebt gedaan:
0 stemmers
HBO;
0 stemmers
Uni;
0 stemmers
Sorry ff niks voor mensen die doorstroomden vanuit een ander niveau want dan worden de polls me te ingewikkeld.
Kweekvlees:
0 stemmers
Los van de pol, maar ik vond het mbo serieus veel moeilijker dan hbo/uni omdat ze op het mbo echt zo extreem streng waren met inleveren/deadlines en cijfers haha
Hahahhahaha best wel accuraat ja
Alleen zou ik geen drank voor een man kopen
Waren ze op jouw hbo en uni dan niet heel streng met deadlines?
Heb hbo gedaan en doe nu wo master en bij 1 minuut te laat inleveren had/heb je gewoon een 1.