Stel je persoonlijke vraag #27

Praat jij veel met je handen?

• Nee
  • Ja
  • Weet ik niet
  • Ik denk gemiddeld

0 stemmers

Vind jij het vervelend als iemand veel met de handen praat?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Keek net zo’n random YouTube filmpje, werd helemaal gek van dat mens. Houd je handen bij je. In mn omgeving ken ik maar 1 die dat heel erg doet. Als er ook iets op tafel ofzo ligt pakt ze dat er gaat ermee frummelen, en dan weer door de haren en aaaaaaahhh.

1 like

Is coltoeeeeer 🤌🤌🤌

8 likes

Als jouw huisarts veel met de handen praat, zou je dit opvallen?

• Ik denk het niet
  • Ik denk het wel

0 stemmers

Wel op video, maar niet in het echt.

Ik ben zo’n iemand die veel handgebaren maakt tijdens het praten :grimacing:

Volgens mij gebruik ik juist heel weinig m’n handen haha. Ik zou ze wel meer willen gebruiken tijdens presentaties enzo

🤌

10 likes

Ik kan NIET kijken wanneer trump op tv is ofzo. Ik vind zijn manier van praten met handen echt verschrikkelijk. Verder stoort het me eigenlijk nooit.

2 likes

Mijn vriend praat soms echt zoveel met zijn handen dat ik ze vast wil binden ofzo hahaha. Kreeg ie deels ook aangeleerd op z’n opleiding (MWD/social work).

1 like

Alleen af en toe een keer een middelvinger

6 likes

Heb je dit nu gegooglet?

• Nee ben ik te lui voor
  • Ja

0 stemmers

1 like

Nou debiel zou ik ook niet zeggen. Normaal is er echt veel minder aandacht voor, maar door carona kunnen ze in Den Haag echt niet meer doen alsof het niet bestaat.

2 likes

Ik praat met m’n hele armen, zwaai zo glazen van tafel in enthousiasme en ik wijs ook vaak naar mensen al weet ik dat dat rude is.

1 like

Ben jij dit?

2 likes

Wat vond je makkelijker?

Als je MBO hebt gedaan:

• Middelbare school mavo/vmbo
  • MBO

0 stemmers

HBO;

• HBO
  • Havo

0 stemmers

Uni;

• Vwo/gymnasium
  • WO

0 stemmers

Sorry ff niks voor mensen die doorstroomden vanuit een ander niveau want dan worden de polls me te ingewikkeld.

Kweekvlees:

• Klinkt als een homp vlees wat in een laboratorium groeit
  • Klinkt lekker
  • Klinkt alsof het in kas tussen de planten groeit

0 stemmers

Los van de pol, maar ik vond het mbo serieus veel moeilijker dan hbo/uni omdat ze op het mbo echt zo extreem streng waren met inleveren/deadlines en cijfers haha

2 likes

Hahahhahaha best wel accuraat ja

Alleen zou ik geen drank voor een man kopen

3 likes

Waren ze op jouw hbo en uni dan niet heel streng met deadlines?
Heb hbo gedaan en doe nu wo master en bij 1 minuut te laat inleveren had/heb je gewoon een 1.

5 likes