En qua inhoud?
Ik heb het idee dat er tussen verschillende MBO scholen mega veel verschil zit qua niveau als ik dat zo merk aan mijn stagiaires.
En ook HBO’s, wij mochten bijv geen enkel tentamen compenseren. Ieder cijfer moest 5.5 zijn(met maar één paar herkansingen), en scriptie moest binnen een half jaar af anders totaal opnieuw. Ik lees ook wel eens dat mensen 2 jaar over scriptie doen dan denk ik huh…
Heb vak parlementaire geschiedenis gedaan dus toen kwam het wel voorbij. Maar vind het totaal niet vreemd dat anderen dit niet kennen.
Nee maar dat zal ongetwijfeld ook aan de studie liggen! Maar vooral dat je met een docent als normaal persoon in gesprek kon, dat ze met je meedenken en er vanuit gaan dat je zelf ook graag je studie wilt halen.
Bij mij kon je wel makkelijk even mailen voor uitstel of een extra dag om iets in te leveren of als je 4 uur moest reizen toch alleen digitaal iets mogen inleveren, dat soort dingen hoefde je op het mbo echt niet te proberen. Was altijd dreigen met straks op het hbo kan dat ook niet!!!
Haha ik zou best wel een keer met jou uit willen gaan. Ik ben namelijk zo’n persoon die echt overal en nergens kan belandden tijdens het uitgaan en ik denk dat jij ook zo’n mens bent. Alleen niet op mij gooien, anderen mag wel.
Heb jij wel eens met je hakken vastgezeten in een tegel, whatever, en dat je dan op straat viel?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Mijn motoriek laat mij gelukkig pas echt laat in de steek. Een vriendin flikkerde altijd om met haar hakken en alles oh god.
Ik vind uitdelen etc. altijd extreem lastig omdat ik zelf nooit dingen echt vier.
Wat zou jij doen?
Stel je werkt op een school en je hebt eerst stage gelopen bij afdeling X en werkt nu bij Y. Bij X heb je het erg naar je zit gehad, maar niet veel contact onderhouden dit jaar mede vanwege covid-19. Wel heb je bij je afscheid nog gezegd dat je een keer zou uitdelen zodra je afgestudeerd was.
Zou je dan ook bij X uitdelen? (X en Y zitten in andere gebouwen en dit jaar.)
- Zowel bij X als Y zou ik taart uitdelen.
- Alleen bij Y (huidige team) zou ik taart uitdelen
- Bij Y zou ik taart uitdelen en bij X zou ik met wat ‘kleiners’ aan komen zetten
- Anders…
0 stemmers
Ik ook niet, maar misschien in een ver verleden toen je nog uitging.
Nergens uitdelen
Misschien kan je bij C doosje celebrations neerzetten? Corona proof en staat wel vriendelijk. Tenzij je heel veel moeite moet doen om bij dat gebouw te komen.
Op mijn 18de, allereerste date, vol glas bier in de schoot van mijn date geworpen.
Ja ik ook, gisteren koffie gegooid over de papieren van de stagedocent van mijn stagiaire.
Ik kan niet met zo’n vissenkom spreekkamer overweg, want ook een keer lang geleden op mijn eerste werkdag met een dienblad vol koffie tegen een raam geknald waarvan ik dacht dat er een deuropening zat. De koffie droop over het raam naar beneden en die ruimte zat vol mensen en niemand hielp me
Was naar Pure C met een oude crush en we krijgen onze eerste gang. Ben zo enthousiast dat ik mijn glas water omgooi over het eten 🥲🥲.
We moesten dus wachten op een nieuwe gang en we kregen een nieuw tafellaken.
Hij: ah ja, ik had gehoord dat je lomp waart
Ik heb ooit een keer een verkeerd ei gegeten, dus nee bedankt ik koop wel een nieuw doosje
Een maand voor eieren vind ik wel te lang. Bij 1 a 2 weken die ik de watertest normaliter nog wel. Maar sinds mijn zwangerschap loop ik geen enkel risico hiermee haha.
Snap ik helemaal! Ik staar me ook niet blind op de datum, maar kijk en ruik goed. Alleen dat verkeerde ei… Ik dacht dat die nog goed was na de watertest, dus daar ben ik nu voorzichtiger mee.
Voor dit forum kende ik de watertest niet, maar dit heeft mijn leven echt verrijkt
Ik heb een wo bachelor (wel lang over gedaan, dus dat ging me ook niet makkelijk af) en ben daarna gestart met een hbo-studie, maar die valt me op het moment - laatste deel gelukkig - nog veel zwaarder. Het eerste jaar ging met twee vingers in mijn neus, maar de echte ellende begon voor mij bij het eindeloos reflecteren en álles uitkauwen. Voelt voor mij echt als dingen overdreven ingewikkeld maken.