Ik zou ze al niet meer eten, maar mijn vriend heeft ooit per ongeluk VIER MAANDEN OUDE eieren gegeten en leeft nog. Eieren zagen er gek genoeg ook nog prima uit trouwens. 🥲
Social Work misschien? . Reflecteren is veel werk ja.
Ben je je gaan omscholen dat je na een wo bachelor hbo hing doen?
Heb het ook vaker dat de ene helft niet meer slaagt en de andere uit hetzelfde doosje wel. Nog nooit ziek van geworden als ik die geslaagde gegeten heb!
Ik heb eerst HBO gedaan en daarna mbo 4.
En elke keer als zij zeiden:‘dit kan niet op het HBO hoor!’
Dan corrigeerde ik ze vet vaak. Was snel over met die dreigementen van ze
Beide studies afgemaakt trouwens
een mooie mix van Una paloma blanca en Bach
Je zus is ziek (afloop nog onbekend). De stamcellen van je 4-jarige dochter kunnen haar waarschijnlijk helpen. Vrij ingrijpende ingreep. Wat doe je?
- Ik laat mijn dochter het doen
- Ik laat mijn dochter dat niet doen
- Ik probeer het mijn dochter zo goed mogen uit te leggen en luister naar of zij het wil of niet
0 stemmers
Jeetje wat een heftig dilemma ik kan of durf hier niet op te antwoorden.
Voel jij je met afdrogen natter wanneer je in bad bent geweest dan wanneer je hebt gedoucht?
- ja
- nee
0 stemmers
Haha ik heb op mijn eerste date een vol glas bier in de gracht laten vallen en struikelde daarna over een dienblad. Nu vier jaar verkering
Geloof jij in toeval, dat dingen zo moeten zijn (lot/voorbeschikking) of beide?
- Toeval
- Lot/voorbeschikking
- Beide
0 stemmers
Heb jij wel eens puntschoenen van Bronx bij de V&d gekocht?
- Bronx
- Ja, die had ik
- Nee, maar ik wilde ze wel
- Vond die echt heel lelijk
0 stemmers
Beide niet!
Is dit in jouw omgeving aan de hand? Heftig zeg. Ik denk dat 4 net oud genoeg is om het wel uit te leggen en te bespreken, met 2 ofzo zou het wel erg lastig worden. Het ligt ook aan de ziekte denk ik. Stel dat je dat zelf bent en je hebt als heel klein kind gezegd nee ik vind het eng en je tante is daarom overleden. Dat is ook wel heel heftig.
Waarin dan?
@Kauai gelukkig niet in mijn omgeving, zag het op tv. Wel lastig ja, denk dat je hoe dan ook niet blij bent met je beslissing.
Waarom zou je niet blij zijn als je het hebt gedaan en je tante leeft daardoor?
Nee uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar niet op het moment dat je dochter op die tafel ligt.
Nou dit inderdaad, ik vind het echt niet kunnen om die beslissing bij een kind van 4 te leggen, die kan dat toch totaal niet overzien? Zo iemand kan zich daarna altijd schuldig voelen als ze niet zouden durven en de tante overlijdt.
Ik snap dat het voor de ouders ook heel moeilijk is om die beslissing voor je kind te maken (ik weet niet wat ik zou doen).
Ja ik zou ook niet tegen haar wil een schreeuwende en huilende 4-jarige naar beneden drukken op zo’n tafel en zeggen dat ze gewoon moet. Dat kan echt een trauma opleveren.
@Livre had die van jou ook kleine hakjes?
Ik kan dus geen enkele foto online vinden van dat merk. Maar ja, is ook 20 jaar terug
Nou dit inderdaad! Was laatst boodschappen aan het doen en hoorde deze en was in m’n gedachten weer bij de begrafenis van m’n oma. Stond ik daar half te huilen in de winkel, echt vreselijk