Jongere generatie gebruikt ook vaak
bij iets grappigs
Ik ben helemaal terug bij af⦠Kan niks meer.
Maar was fijn, vrijdag weer.
Ja, ik ben cheugy. Leave my millennial ass alone.
Je kamt het eerst naar achter en dan maak je de scheiding ergens anders.
Is niet zo heeeeeel moeilijk of speciaal toch
Het blijft alleen vaak niet zitten of soms kan het niet als je daar net een kruintje hebt
Is dat niet hip tegenwoordig, curtain bangs? 
Zeg jij het meestal tegen je partner als je ongesteld bent?
- Ja
- Nee
- N.v.t. (geen partner, geen cyclus, etc)
0 stemmers
Ik zeg het altijd, aangezien ik tampons gebruik. Mocht ik ineens doodziek worden door TSS dan vind ik het handig als hij dat kan zeggen tegen eventuele hulpverleners.
En het is handig dat hij weet waarom ik bijvoorbeeld wat emotioneler etc ben.
Iedereen in een straal van 5 km weet het als ik ongesteld ben want ik klaag de hele dag
Ik heb mijn man ook de Clue app laten installeren. Kan hij het mooi zelf nakijken en weet hij ook wanneer ik weer pms-erig ben.
Doen jullie nog een officiƫle test bij de GGD als je een negatieve zelftest hebt en wel klachten (neusverkoudheid) hebt?
- Ja, ik vertrouw de zelftest niet
- Ja, andere reden
- Nee, 80% zekerheid is voor mij voldoende
- Nee, andere reden
0 stemmers
Zelftest is toch niet bedoeld om te testen bij klachten?
We zijn tegelijk ongesteld hahaha
Als ik met een man zou zijn zou ik het ook wel zeggen denk ik, hopen dat ie het als een hint opvat om chocola te kopen
Haha, mijn man doet dat soms. Hij stond afgelopen week ineens met mijn favoriete chocoladekoekjes van de bakker voor mijn neus. Vond ik zo lief. En qua timing perfect.
Dat is helemaal waar. Maar in de film my Sisters keeper word er dan weer voorbijgegaan aan het hele kind. Al is die wel ouder dan 4 jaar. Ouders kunnen ook te ver doorslaan in hun kind kostte wat kost in leven te houden.
Ik ben meestal boos op al dat bloed en roep minstens 1x DIE KUTZOOI (en vind mezelf dan grappig). Ook rent een van mn katten altijd keihard naar de wc als ze bloed ruikt, dat vindt ze helemaal interessant. En lek ik vaak wel een keertje door s nachts incl vlekken en verwoed het dekbed weer wassen. Dus ja, je kan er niet echt omheen als je bij mij in huis woont.
Wat een intense film dat. Echt janken gewoon
. Inderdaad wel het uiterste, die is ook gewoon ontworpen als reserve onderdelen voor haar zus.
Ja klopt ik heb in de bioscoop nog nooit van mijn leven zo gejankt en mij zo geschaamd, haha. Maar idd dat is het andere uiterste. Al worden er af en toe wel rechtszaken aangespannen omdat ouders maar door willen behandelen en artsen willen stoppen. Dan is er geen extra kind perse bij betrokken. Iets andere discussie eigenlijk, sorry. Maar vind het gewoon ergens best bijzonder dat je als ouders zo alles goed wil doen en dan niet meer ziet wat goed is voor je kind.
Ja dat ook inderdaad!
Inderdaad. Maar het rare is ook dat je bij de teststraat hier in de buurt, eenzelfde test krijgt (de antigeen test, dat is dezelfde als de sneltesten die je in de super kunt kopen). Dus in die zin snap ik het welā¦
Een barbecue met collegaās op een vrije dag (weekend/feestdag):
- Leuk, ik kom
- Ik kom niet, geen behoefte aan
- Anders, hangt er vanaf
0 stemmers
Mijn collega wil barbecueƫn bij haar thuis en nu blijft ze data voorstellen
ik zie je al 40u in de week gemiddeld, nog meer is echt niet nodig.
Maar ik heb dan ook echt hele leuke collegaās nu. Bij mijn vorige werk had ik overgeslagen