Doen jullie nog een officiële test bij de GGD als je een negatieve zelftest hebt en wel klachten (neusverkoudheid) hebt?
- Ja, ik vertrouw de zelftest niet
- Ja, andere reden
- Nee, 80% zekerheid is voor mij voldoende
- Nee, andere reden
0 stemmers
Doen jullie nog een officiële test bij de GGD als je een negatieve zelftest hebt en wel klachten (neusverkoudheid) hebt?
0 stemmers
Zelftest is toch niet bedoeld om te testen bij klachten?
We zijn tegelijk ongesteld hahaha
Als ik met een man zou zijn zou ik het ook wel zeggen denk ik, hopen dat ie het als een hint opvat om chocola te kopen
Haha, mijn man doet dat soms. Hij stond afgelopen week ineens met mijn favoriete chocoladekoekjes van de bakker voor mijn neus. Vond ik zo lief. En qua timing perfect.
Dat is helemaal waar. Maar in de film my Sisters keeper word er dan weer voorbijgegaan aan het hele kind. Al is die wel ouder dan 4 jaar. Ouders kunnen ook te ver doorslaan in hun kind kostte wat kost in leven te houden.
Ik ben meestal boos op al dat bloed en roep minstens 1x DIE KUTZOOI (en vind mezelf dan grappig). Ook rent een van mn katten altijd keihard naar de wc als ze bloed ruikt, dat vindt ze helemaal interessant. En lek ik vaak wel een keertje door s nachts incl vlekken en verwoed het dekbed weer wassen. Dus ja, je kan er niet echt omheen als je bij mij in huis woont.
Wat een intense film dat. Echt janken gewoon . Inderdaad wel het uiterste, die is ook gewoon ontworpen als reserve onderdelen voor haar zus.
Ja klopt ik heb in de bioscoop nog nooit van mijn leven zo gejankt en mij zo geschaamd, haha. Maar idd dat is het andere uiterste. Al worden er af en toe wel rechtszaken aangespannen omdat ouders maar door willen behandelen en artsen willen stoppen. Dan is er geen extra kind perse bij betrokken. Iets andere discussie eigenlijk, sorry. Maar vind het gewoon ergens best bijzonder dat je als ouders zo alles goed wil doen en dan niet meer ziet wat goed is voor je kind.
Ja dat ook inderdaad!
Inderdaad. Maar het rare is ook dat je bij de teststraat hier in de buurt, eenzelfde test krijgt (de antigeen test, dat is dezelfde als de sneltesten die je in de super kunt kopen). Dus in die zin snap ik het wel…
Een barbecue met collega’s op een vrije dag (weekend/feestdag):
0 stemmers
Mijn collega wil barbecueën bij haar thuis en nu blijft ze data voorstellen ik zie je al 40u in de week gemiddeld, nog meer is echt niet nodig.
Maar ik heb dan ook echt hele leuke collega’s nu. Bij mijn vorige werk had ik overgeslagen
Love mijn collega’s ook
Was wel even Corona vergeten. Wij mogen niet met collega’s afspreken in privésfeer om besmettingen te voorkomen. Dus nu zou ik dat niet doen, hiervoor wel.
Ik heb nu hele leuke collega’s en ze sinds maart vorig jaar niet meer “live” gezien dus dan zou ik het leuk vinden. Bij mijn vorige baan waar ik elke week 36 uur met ze op kantoor zat en collega’s ook minder waren zou k denken nou nee.
O echt joh, wist ik niet. Oke dan gaat die vlieger niet op.
Bij de meeste collega’s zou ik er echt geen behoefte aan hebben, nu heb ik er toevallig 2 die ook vrienden zijn dus dan zou ik het wel leuk vinden - maar die zie ik ook primair als vrienden en daarna pas als collega’s.
We zijn allemaal al gevaccineerd, alleen de collega die de bbq voorstelt niet zij wilde het vaccin niet.
@Sneakers ja we zien elkaar elke week, minstens 2/3 dagen wel op kantoor. En 's middags gaan we vaak samen wandelen/lunchen. We komen goed overeen als collega’s en hebben een fijne groep, maar geen zin om ze nu ook nog op een vrije dag te zien.
Oh nee dat snap ik. Dan zou ik gewoon zeggen dat je niet kan/komt hahha.
Of gewoon zeggen dat je geen zin hebt
Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je weekenden graag vrijhoudt voor je vrienden en andere dingen, maar dat je het leuk vindt om op die overige 5 dagen van de week met ze te barbecuen. Dat is genoeg keus voor een datum toch en ik denk dat er waarschijnlijk meer collega’s opgelucht adem halen als je dat zegt. Handig om dan ook meteen wat data te noemen.