Stel je persoonlijke vraag #27

Aahw hij staat vast nog steeds super leuk! Maar ook belangrijk dat hij fijn zit natuurlijk. Sommige badkleding kun je wat verstellen, of ik heb ze ook wel eens vermaakt (bijvoorbeeld een wat bredere sluiting ertussen laten zetten zodat de omvang wat breder wordt oid).

Ik vind dat zo lastig met badkleding, wanneer je het moet kopen (en verkopen in mijn geval). Door dit rare weer. En de vakanties zijn nog zo onzeker.

1 like

Ja, dit weer nodigt niet echt uit tot het kopen van badkleding.
Nu zag ik in mijn aanbevolen lijst op YouTube al wel flink wat badkleding shoplogs, dus denk dat mensen daardoor wel al gaan kijken/kopen.

1 like

Ik koop echt maar 1 keer in de 5 jaar ofzo nieuwe badkleding. Nu toevallig nog van vorig jaar januari liggen ivm vakantie naar CuraƧao toen, dus komende 5 jaar niet van plan nieuw te kopen.
Vind dat hele elk seizoen nieuwe kleding moeten kopen, ā€˜want zomer 2021’ echt schadelijk.

22 likes

Ik vind de bikini trends voor de topjes echt leuk dit jaar. Ik zoek al een hele tijd een bikini met meer zo’n brede band ipv 2 driehoekjes en meer dan genoeg keuze nu.

1 like

Maar jullie vinden toch allebei hetzelfde, namelijk dat je niet zonder wil en hoopt dat het snel weer kan? Of interpreteer ik je comment verkeerd :thinking:

3 likes

Oh wow wat cool, maar is dat niet heel lastige stof om te naaien? Of gewoon hetzelfde?

Of juist weer zo extreem hoog opgesneden toch? Dat je de dag ervoor een Brazilian gehad moet hebben anders zie je vanalles.

2 likes

Naait hetzelfde als een tshirt stof eigenlijk.

Oh cool, naja ik ga mijn moeder er niet mee lastig vallen. Die word al gek van elke keer dat ik eraan kom dat een flared pants korter moet.

1 like

Die 2 van mij zijn dus afgedragen Ʃn kapot dus vandaar dat ik weer eens was gaan kijken. Misschien is deze trend ook al 3 jaar aan de gang hoor, maar ik heb er vorig jaar geen mensen mee gezien vandaar dat ik dacht dat het iets van dit jaar was.

Hoe ziet jullie ideale badkleding eruit?

• Printje
  • Effen
  • Zwart of een andere basic kleur (donkergroen/wit/grijs)
  • Een kleurtje
  • Wat meer bedekte billen
  • Brazilian broekje
  • Normale waist
  • High waisted/uitgesneden
  • Triangle topje
  • Beugels in topje
  • Push up in topje
  • Badpak
  • Bikini

0 stemmers

Ik heb dit badpak vorig jaar bij decathlon gekocht (verkopen ze nu nog steeds) en die zit zo mooi! Ik heb best een buikje, maar hierin accentueer je je borsten meer, en voel me sexy! En geen snijdende bandjes in je nek en door de racerback blijft alles goed zitten. Heb er gewoon zin in om deze weer aan te kunnen. Dus kom op mooi weer!

23 likes

Misschien is dit al gezegd, ben aan het teruglezen. Maar dit is niet meer zo. Als je na 2018 trouwt in gemeenschap van goederen, zijn erfenissen verkregen tijdens het huwelijk alleen van de erfgenaam. Tenzij de erflater nadrukkelijk heeft gezegd dat de erfenis voor beide partners is.

1 like

ik bedoelde het in de zin dat corona mij net heeft laten zien dat ik Ʃcht niet zonder kan

1 like

Ik vind badpakken echt prachtig en probeer al jaren ƩƩn te kopen die past, maar mijn bovenlichaam is altijd te lang. Dan zit hij bij de billen goed, maar komt het stuk waar mijn borsten horen te zitten tot mijn taille. :sweat_smile: Dus ik houd het maar bij een bikini.

1 like

Ik zeg wel eens:

• toilet
  • w.c.
  • plee
  • ander woord hiervoor, namelijk

0 stemmers

1 like

Ben je nu marktonderzoek voor je webshop aan het doen met deze polls?

18 likes

Waarom kan ik maar 2 opties kiezen, ik wil ze alle 4 aanvinken. :sob:

4 likes

Oh goed om te weten, thanks!

Oh per ongeluk :neutral_face:
Welk ander woord gebruik je?