Stel je persoonlijke vraag #27

Nou dan heb je echt tijd teveel. Of je moet na jaaaren echt denken van jezus wat een stofnest.

2 likes

Die van mij zit op slot en ik kan er niet zelf in

1 like

Ik heb geen meterkast, die zit bij de buren (zelfde pand en mijn verhuurders) in huis.

1 like

Ja ik werk 4*8 in de GGZ maar m’n vriend maakt echt lange dagen als meubelbezorger, gisteren van 6 tot 20.30 maar gemiddeld 11.5 uur. Dus daar kwam het vandaan haha

Ik vind het raar dat het goedkoper moet. Het is geen eerste levensbehoefte en als je toch al zoveel aan een vakantie uitgeeft… :woman_shrugging:

De bh, ofwel bustehouder, helpt tegen het verzakken van borsten.

• Haha wat een onzin, ga lekker een corset dragen
  • Ja ik geloof hierin
  • Wat een onding, die ik graag uit doe
  • Het helpt absoluut niet tegen hangtieten
  • Ik draag het, maar ik haar het

0 stemmers

Breaker
  • High protein bosbes/banaan
  • Aardbei
  • Perzik
  • Banaan
  • Framboos cheesecake
  • Kers
  • High protein vanille
  • High protein framboos/granaatappel

0 stemmers

1 like

Vind ik eigenlijk wel chill zitten?:woman_shrugging: ik snap de bh-loze dagen nooit zo, vind dat totaal niet fijn

30 likes

Het is eigenlijk balsem voor schrale voeten :grimacing:

1 like

Haha jeetje, ik dacht oh er is nog 1 iemand die net zoveel betaalt maar bij jou is het voor 4 mensen, ik ga stuk

2 likes

Ik haat Breakers, omdat er dan af en toe onverwacht een stukje in zit🤢

5 likes

Ik heb mn post ff verwijderd maar ik ben wel benieuwd. In het algemeen, wat vind jij van bhs kopen?

• Naja hoort erbij
  • Leuk, echt een feestje!
  • Een nachtmerrie
  • Iets ertussenin

0 stemmers

1 like

De aardbei, banaan en vanille zijn de enige zonder gekke stukjes :innocent:

2 likes

En weet jij ook exact, welke cupmaat je hebt? Ja het ging laatst over de teint foundation, maar cupmaat door de jaren heen vond ik wat praktischer te weten.

• Nee ik weet mijn bh maat niet
  • Ja ongeveer
  • Ja precies

0 stemmers

En dan honderd keer opnieuw opdoen als we toch nog weer gingen zoenen.

1 like

Mijn favorieten zijn kers en perzik, juist ook vanwege de pitjes (en de smaak vind ik gewoon lekker) haha

4 likes

Ik ken Deftones wel, maar volgens mij wel een stuk ā€˜obscuurder’ dan de andere band, waarvan iedereen wel wat hitjes kent denk ik!

2 likes

Uit dit rijtje is Deftones denk ik tegenwoordig de meeste interessante band omdat zij hun sound zijn blijven ontwikkelen. Hun laatste plaat is ook erg goed.

Sum 41 is live wel erg goed maar ik vind de muziek erg saai

Uit 2019 en ontzettend strak.

4 likes

Welke bh laat zwaarte kracht rondom borsten verdwijnen dan?

2 likes

Echt wel! Mijn oma droeg nooit een bh, toen zij 94 was hingen haar tieten tot haar navel. (oma snapte het, free the titties!)

4 likes