Haha wat een bh-hatende poll dit ik vind een bh dragen juist prettig, doe het liever wel dan niet! Of het ook helpt tegen hangende borsten later weet ik niet, ik denk van niet.
Ik heb ook liever een beha dan die plaktieten tegen m’n lijf. Maar hangen gaan ze toch wel denk ik
jaa in mijn jongepubervriendenclubje hoorde Deftones er helemaal bij idd
Ik denk dat je de zwaartekracht een beetje helpt met bh. Als daar de hele dag aan getrokken wordt voor 60 jaar lang, dan zal je dat denk ik wel meer zien dan wanneer ze wat ondersteuning hebben.
Ik heb dus altijd dat een bh in de winkel helemaal prima zit en dan thuis na 6u echt snijdt en pijn doet. Schiet echt niet op zo.
Studentenhuis
- Nooit gewoond
- Ooit gewoond
- Woon ik nu
- met huisgenoten, maar geen studentenhuis
0 stemmers
Stel jouw partner erft een schuld, wie betaalt die dan?
- Als ik de overledene ook ken, wij samen
- Als ik de overledene ook ken, mijn partner, het is tenslotte zijn/haar geërfde schuld
- Als ik de overledene niet ken, wij samen
- Als ik de overledene niet ken, mijn partner, het is tenslotte zijn/haar geërfde schuld
0 stemmers
Ik luister wekelijks Blink 182. Schaam ik me niet voor.
Als het alleen een schuld is en verder geen dierbare spullen ofzo, lekker verwerpen.
Dat stadium is in dit voorbeeld al voorbij, dus de schuld is sowieso al geërfd. ‘Lekker verwerpen’ is natuurlijk ook niet zo simpel altijd.
De wonder bra natuurlijk!
Wel opvallend dat als er geld geërfd wordt door partner, partner bepaalt waar het naar toe gaat en als er schulden worden geërfd, mensen daar aan mee gaan betalen.
Huh maar nog niemand heeft gestemd op meebetalen bij schulden?
Of mijn pollresultaten lopen achter
Ik heb persoonlijk ondervonden hoe onhandig dit is toen er een stop uitvloog en o.a. de koelkast én vriezer uitgingen
Moest de poll aanpassen want hij was niet meerkeuze, dus de stemmen die er waren zijn net weggevallen.
Klinkt als ome duo is nog erg ouderwets ingesteld. Alsof ze er vanuit gaan dat je trouwt in gemeenschap van goederen. Terwijl er genoeg stellen zijn die een eigen rekening e.d. behouden.
Als mijn partner mij vertelt dat ie een erfenis krijgt, zal ik hem vertellen dat ie dat beneficiair moet aanvaarden. Als hij dat niet doet, of hij vertelt mij niet over die erfenis waardoor hij met deze schuld komt te zitten; zijn keuze, zijn schuld, zelf betalen.
Ik heb mijn erfenis ingelegd in de gezamenlijke dus ik verwacht zeker dat hij dat ook doet. En omdat ik dat verwacht vind ik dat dat ook maar voor een schuld moet gelden. Daar moet je dan maar een lijn in trekken.
Mijn kleine erfenis zit in alle meubels, heb in samenlevingscontract staan dat die dus van mij zijn maar hij maakt er wel gebruik van natuurlijk.