Stel je persoonlijke vraag #27

Acht jij concerten, theater en museumbezoeken onmisbaar in je leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nouja, corona heeft bewezen dat ik zonder kán. Maar wel met het idee dat dit tijdelijk is, en het zo snel mogelijk weer gaat kunnen. Als het voor altijd wegviel uit m’n leven zou ik dat wel een heel erg groot gemis vinden ja.

36 likes

Musicals op een schaal van 1 tot 10? 1 is, wat een kwelling om naar te kijken ik sterf liever gelijk, en 10 is omg I LOVE IT

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Bij mij het tegenovergestelde van EllaFitzgerald
Ik heb zo’n druk school en werkleven dat ik bijna enkel werkte en er met concerten even ‘uit’ kon zijn, ik ging ook niet naar clubs of cafĂ©s en nu het niet kan heb ik werkelijk niets om naar uit te kijken en niet dat me energie geeft zoals concerten dat deden. (Theater kan me overigens gestolen worden.)

2 likes

Ik had voor vorig jaar eigenlijk kaartjes voor zes verschillende musicals (waarvan er nog maar eentje misschien dit jaar door kan gaan), dus dat zegt denk ik wel genoeg :star_struck:

3 likes

Hebben jullie al badkleding gekocht voor 2021 :bikini:

• Ik draag nooit badkleding
  • Nee, wil ik nog kopen over een tijdje als het mooi weer word
  • Nee, hoef ik ook niet dit jaar, ik heb nog keuze van vorige jarigen
  • Ja al gekocht
  • Nee, maar ik ben nu aan het zoeken of zou dat best willen kopen.

0 stemmers

Ik had vorig jaar in de uitverkoop zo’n leuke bikini gekocht en nooit gedragen, maar nu ben ik aangekomen en ben ik bang dat ie niet meer past en hij was echt perfect :sob:

Nee ben op stof aan het wachten om er zelf een bikini te maken haha.

19 likes

Ik heb toevallig gisteren een bikini gekocht online na jaren geen badkleding te hebben gekocht. Ik probeer lang met mijn badkleding te doen want zo vaak ga ik toch niet zwemmen dus het is niet dat het na één seizoen niet meer mooi is ofzo :slight_smile: Dus deze is niet ‘speciaal voor 2021’ want ik draag ook nog steeds een bikini die ik letterlijk sinds 2012 al heb haha.

1 like

Aahw hij staat vast nog steeds super leuk! Maar ook belangrijk dat hij fijn zit natuurlijk. Sommige badkleding kun je wat verstellen, of ik heb ze ook wel eens vermaakt (bijvoorbeeld een wat bredere sluiting ertussen laten zetten zodat de omvang wat breder wordt oid).

Ik vind dat zo lastig met badkleding, wanneer je het moet kopen (en verkopen in mijn geval). Door dit rare weer. En de vakanties zijn nog zo onzeker.

1 like

Ja, dit weer nodigt niet echt uit tot het kopen van badkleding.
Nu zag ik in mijn aanbevolen lijst op YouTube al wel flink wat badkleding shoplogs, dus denk dat mensen daardoor wel al gaan kijken/kopen.

1 like

Ik koop echt maar 1 keer in de 5 jaar ofzo nieuwe badkleding. Nu toevallig nog van vorig jaar januari liggen ivm vakantie naar Curaçao toen, dus komende 5 jaar niet van plan nieuw te kopen.
Vind dat hele elk seizoen nieuwe kleding moeten kopen, ‘want zomer 2021’ echt schadelijk.

22 likes

Ik vind de bikini trends voor de topjes echt leuk dit jaar. Ik zoek al een hele tijd een bikini met meer zo’n brede band ipv 2 driehoekjes en meer dan genoeg keuze nu.

1 like

Maar jullie vinden toch allebei hetzelfde, namelijk dat je niet zonder wil en hoopt dat het snel weer kan? Of interpreteer ik je comment verkeerd :thinking:

3 likes

Oh wow wat cool, maar is dat niet heel lastige stof om te naaien? Of gewoon hetzelfde?

Of juist weer zo extreem hoog opgesneden toch? Dat je de dag ervoor een Brazilian gehad moet hebben anders zie je vanalles.

2 likes

Naait hetzelfde als een tshirt stof eigenlijk.

Oh cool, naja ik ga mijn moeder er niet mee lastig vallen. Die word al gek van elke keer dat ik eraan kom dat een flared pants korter moet.

1 like

Die 2 van mij zijn dus afgedragen én kapot dus vandaar dat ik weer eens was gaan kijken. Misschien is deze trend ook al 3 jaar aan de gang hoor, maar ik heb er vorig jaar geen mensen mee gezien vandaar dat ik dacht dat het iets van dit jaar was.

Hoe ziet jullie ideale badkleding eruit?

• Printje
  • Effen
  • Zwart of een andere basic kleur (donkergroen/wit/grijs)
  • Een kleurtje
  • Wat meer bedekte billen
  • Brazilian broekje
  • Normale waist
  • High waisted/uitgesneden
  • Triangle topje
  • Beugels in topje
  • Push up in topje
  • Badpak
  • Bikini

0 stemmers