Ik vind het niet perse leuk, maarja… Het is in Nederland en mijn vriend vindt het wel leuk. Dan kijk ik toch maar even mee.
Oh. Ik dacht dat het meeviel en deed een schatting van 41-50.
Ik heb het even nageteld… Het zijn er 102. Ik ben niet zo goed in schatten.
Heb je daar geen app voor
?
196, wat moet ik met zoveel apps? Wel een deel standaard apps van Android maar alsnog. Ik schoon ook regelmatig op als ik een app zie die ik niet gebruik.
Ach ik heb genoeg geheugen.
Wist jij al voor deze week waar San Marino ligt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je een bepaalde kant van je gezicht minder mooi dan de andere?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Wat is jouw woonsituatie?
- Alleen
- Met partner
- Met partner + kind(eren)
- Met kind(eren)
- Met huisgenoten
- Met ouders/verzorgers
- Dakloos
- Anders
0 stemmers
Watvoor jas droeg je vandaag?
- Winterjas
- Tussenjas
- Zomerjas
- Regenjas
- Zonder jas
- Ik ben niet buiten geweest
0 stemmers
Welk cijfer geef je je gemoedstoestand vandaag?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ja ben er geweest zelfs, was best leuk! Bizarre tocht erheen met een touringcar op smalle weggetjes met afgronden en haarspeldbochten omdat het bovenop een berg ligt als ik het me goed herinner, en het is best toeristisch maar wel leuk om daar een middag rond te wandelen. En het was er lekker koel omdat het hoog ligt (24 graden ipv 32 ofzo)
Oeh, heb je een foto? 
Ik vind de outfits van @Trenchcoat en @flalamingo altijd heel leuk en zal het ook zelf kunnen dragen
Oh wat een lief compliment, dankjewel!
Wel mensen die rechtser zijn dan ik, maar ik stem BIJ1 dus dat is ook niet moeilijk.
M’n moeder. Iemand waarvan ik het totaal niet had verwacht, zij is echt zo’n iemand die dan “verkeerde mensen heeft leren kennen”.
Ik heb daardoor ook totaal geen contact meer met haar omdat ze echt extreem is. Ze kan nergens anders meer over praten. Doeiiiii, daar heb ik geen zin in.
Ik spreek een van mijn broers vrijwel nooit, zie hem maar eens in de zoveel jaren. Maar nu ik zwanger ben heeft hij me al meerdere keren een bericht gestuurd met misinformatie over het vaccin en het verzoek om me niet te laten vaccineren nu 
Mijn neef werkt in de zorg. Hij helpt zelf ook in het vaccinatiecentrum. Hij ontkent de ziekte niet, maar vindt wel dat iedereen overdrijft. Hij wil zelf (voorlopig) niet gevaccineerd worden en raadt het af aan zijn familie. Hij vindt dat enkel bejaarden en risicopatiënten moeten ingeënt worden en de rest niet “omdat een virus af en toe goed is voor onze weerstand”. Hij zegt dat hij het vaccin zal nemen, maar als laatste. Hij is er ook van overtuigd dat het een complot is van de overheid om meer controle over ons te krijgen. Echt een logica die ik niet kan volgen. Ik heb normaal een hele goede band met hem, maar dit onderwerp probeer ik te vermijden want ik word gek van met hem te praten erover. Ik beschouw hem als wappie.
Alles zit verpakt opgeslagen omdat ik geen woning heb. Maar zodra ik een woonruimte heb of wanneer er nieuwe vondsten bijkomen zal ik je wel taggen. 
Voornamelijk geel, maar echt vieze pannen etc met groen.
Afwasborstel meestal, gebruik pas een schuursponsje als het daarmee niet lukt (ovenschalen enz)
Ik gebruik geen sponjes. Vieze dingen…