Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb dit badpak vorig jaar bij decathlon gekocht (verkopen ze nu nog steeds) en die zit zo mooi! Ik heb best een buikje, maar hierin accentueer je je borsten meer, en voel me sexy! En geen snijdende bandjes in je nek en door de racerback blijft alles goed zitten. Heb er gewoon zin in om deze weer aan te kunnen. Dus kom op mooi weer!

23 likes

Misschien is dit al gezegd, ben aan het teruglezen. Maar dit is niet meer zo. Als je na 2018 trouwt in gemeenschap van goederen, zijn erfenissen verkregen tijdens het huwelijk alleen van de erfgenaam. Tenzij de erflater nadrukkelijk heeft gezegd dat de erfenis voor beide partners is.

1 like

ik bedoelde het in de zin dat corona mij net heeft laten zien dat ik écht niet zonder kan

1 like

Ik vind badpakken echt prachtig en probeer al jaren één te kopen die past, maar mijn bovenlichaam is altijd te lang. Dan zit hij bij de billen goed, maar komt het stuk waar mijn borsten horen te zitten tot mijn taille. :sweat_smile: Dus ik houd het maar bij een bikini.

1 like

Ik zeg wel eens:

• toilet
  • w.c.
  • plee
  • ander woord hiervoor, namelijk

0 stemmers

1 like

Ben je nu marktonderzoek voor je webshop aan het doen met deze polls?

18 likes

Waarom kan ik maar 2 opties kiezen, ik wil ze alle 4 aanvinken. :sob:

4 likes

Oh goed om te weten, thanks!

Oh per ongeluk :neutral_face:
Welk ander woord gebruik je?

Schijthok en bij me ouders zeggen we vaak, ik ga even naar het kleinste kamertje.

1 like

Haha no shame in my game, iedereen vraagt wel eens wat werkgerelateerds.
Maar ik laat het hierbij hoor, vond het ook wel interessant buiten werk om. :smiley:

1 like

Ik dacht hiermee heel even dat je bedoelde dat je je badkleding wilde verkopen op Vinted ofzo. Maar je hebt natuurlijk gewoon een webshop.

Ehh ja werkgerelateerds, als in hoe je je moet voorbereiden op een sollicitatiegesprek of hoe je moet omgaan met een lastige collega. Niet welke producten je wel of niet gaat inkopen.

20 likes

Komen er hier over het algemeen outfits voorbij in het What you really wear today topic die jij ook zou kunnen dragen?

• Nee
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Ja
  • Bij enkele dezelfde forummers

0 stemmers

2 likes

Eerder niet dan wel omdat ik een andere maat of stijl heb. Maar vind de outfits dan wel vaak leuk bij die personen.

16 likes

De pot!

Ligt eraan of het een verfilming is en welke mensen ze gecast hebben. Wil best geloven dat Mamma Mia prima te kijken is als het in het theater te zien is.

1 like

Nee, ik heb twee jaar geleden een mega mooie (en prijzige) bikini gekocht en ben van plan om die nog lang te dragen!

2 likes

Heb jij een verzameling in huis?

• Ja, één verzameling
  • Ja, meerdere verzamelingen
  • Nee
  • Nee, wel gehad

0 stemmers

Verzamel je nog actief?

• Ja, ik zoek actief naar nieuwe items
  • Ja, ik koop nieuwe items wanneer ik ze toevallig tegenkom
  • Nee, want mijn verzameling is al compleet
  • Nee

0 stemmers

Indien je nog actief verzamelt, hoeveel geld ben je gemiddeld per maand kwijt aan je verzameling(en)?

• Maximaal €10
  • €10-€25
  • €25-€50
  • €50-€75
  • €75-€100
  • €100-€200
  • Meer dan €200

0 stemmers

Telt een boekenverzameling? :innocent::grin:

10 likes